Καλησπέρα σε όλους.
Διαβάζω με προσοχή τις παραγράφους και προσπαθώ να εντοπίσω το κενό στα περιεχόμενα των άρθρων που αφορούν την όλη διαδικασία ανάπτυξης των ρόλων και των πρωτοβουλιών με βάση το ΕΣΕΕΔ.
Συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία να στηθεί ένα Εθνικό Σχέδιο Εναέριας Έρευνας και Διάσωσης. Αυτό που διαβάζω προσεκτικά είναι το βασικό Σχέδιο πάνω στο οποίο θα λειτουργήσουν, όλοι οι εμπλεκόμενοι Πιστοποιημένοι Φορείς υπο τις Εποπτεία της Π.Υ.
Το γνωρίζω προσωπικά και Θέλω να υπογραμμίσω την τεράστια συμβολή των πτητικών μέσων (Ελικόπτερα, drone A/φη), στην άμεση και γρήγορη μεταφορά του εξιδεικευμένου προσωπικού, αλλά κυρίως των Θυμάτων από και προς το σημείο, στην διάρκεια ενός σοβαρού περιστατικού.
Από το Γενικό περνάω στο Ειδικό και συγκεκριμένα ΔΕΝ βλέπω το πλαίσιο ενός PLAN B στην περίπτωση πχ που ο Καιρός και οι λοιπές Εδαφικές και Μετεωρολογικές συνθήκες δεν επιτρέπουν την ΠΤΉΣΗ ΕΝΑΈΡΙΩΝ ΜΕΣΩΝ.
(Ομίχλη, Χαμηλή Νέφωση -Βαρομετρικά Χαμηλά, Χιονοθύελλα, Ισχυρές Καταιγίδες, Έντονα Καιρικά Φαινόμενα, Αστραπές, Κεραυνοί, Χαλάζι κτλ ). Φαινόμενα που τα συναντάμε πολλές φορές, ειδικά στα βουνά μας.
Αυτό που θέλω να τονίσω είναι, ότι το ΕΣΕΕΔ, αυτόματα γίνεται ΕΣΕΔ και γιαυτό το λόγο πρέπει να υπάρχει και ένα Plan B, ίσως και ένα C, που να προβλέπει την συνέχεια του Εθνικού Σχεδίου Έρευνας και Διάσωσης, στην περίπτωση που ΕΙΔΙΚΑ τα πτητικά μέσα είναι αναγκαστικά καθηλωμένα λόγω Καιρικών Συνθηκών.
Σε αυτήν την περίπτωση
α) Τι μέτρα - αντίμετρα θα παρθούν, Ποια Μέσα- Εργαλεία και Προσωπικό θα αναπτυχθούν, για να ενεργοποιηθεί απο άλλη βάση το επιχειρησιακό πλάνο.
Β) Θα σταματήσουν οι προσπάθειες του Προσωπικού στο πεδίο της Έρευνας και Διάσωσης κατα την διάρκεια των άσχημων καιρικών συνθηκών.
γ) Εάν υπάρχει άμεση ανάγκη για την μεταφορά του αναγκαίου με βάση τα προσόντα, στις ειδικότητες προσωπικού, (διασωστών, ορειβατών, και υγειονομικού προσωπικού) με TI άλλα ΕΙΔΙΚΆ Μέσα και εργαλεία μέσα θα αναπτυχθεί.
Ευχαριστώ
Με τα Τιμής
Ταμουτσέλης Νικόλαος ΦΟΟΦ
Καλησπέρα σε όλους. Διαβάζω με προσοχή τις παραγράφους και προσπαθώ να εντοπίσω το κενό στα περιεχόμενα των άρθρων που αφορούν την όλη διαδικασία ανάπτυξης των ρόλων και των πρωτοβουλιών με βάση το ΕΣΕΕΔ. Συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία να στηθεί ένα Εθνικό Σχέδιο Εναέριας Έρευνας και Διάσωσης. Αυτό που διαβάζω προσεκτικά είναι το βασικό Σχέδιο πάνω στο οποίο θα λειτουργήσουν, όλοι οι εμπλεκόμενοι Πιστοποιημένοι Φορείς υπο τις Εποπτεία της Π.Υ. Το γνωρίζω προσωπικά και Θέλω να υπογραμμίσω την τεράστια συμβολή των πτητικών μέσων (Ελικόπτερα, drone A/φη), στην άμεση και γρήγορη μεταφορά του εξιδεικευμένου προσωπικού, αλλά κυρίως των Θυμάτων από και προς το σημείο, στην διάρκεια ενός σοβαρού περιστατικού. Από το Γενικό περνάω στο Ειδικό και συγκεκριμένα ΔΕΝ βλέπω το πλαίσιο ενός PLAN B στην περίπτωση πχ που ο Καιρός και οι λοιπές Εδαφικές και Μετεωρολογικές συνθήκες δεν επιτρέπουν την ΠΤΉΣΗ ΕΝΑΈΡΙΩΝ ΜΕΣΩΝ. (Ομίχλη, Χαμηλή Νέφωση -Βαρομετρικά Χαμηλά, Χιονοθύελλα, Ισχυρές Καταιγίδες, Έντονα Καιρικά Φαινόμενα, Αστραπές, Κεραυνοί, Χαλάζι κτλ ). Φαινόμενα που τα συναντάμε πολλές φορές, ειδικά στα βουνά μας. Αυτό που θέλω να τονίσω είναι, ότι το ΕΣΕΕΔ, αυτόματα γίνεται ΕΣΕΔ και γιαυτό το λόγο πρέπει να υπάρχει και ένα Plan B, ίσως και ένα C, που να προβλέπει την συνέχεια του Εθνικού Σχεδίου Έρευνας και Διάσωσης, στην περίπτωση που ΕΙΔΙΚΑ τα πτητικά μέσα είναι αναγκαστικά καθηλωμένα λόγω Καιρικών Συνθηκών. Σε αυτήν την περίπτωση α) Τι μέτρα - αντίμετρα θα παρθούν, Ποια Μέσα- Εργαλεία και Προσωπικό θα αναπτυχθούν, για να ενεργοποιηθεί απο άλλη βάση το επιχειρησιακό πλάνο. Β) Θα σταματήσουν οι προσπάθειες του Προσωπικού στο πεδίο της Έρευνας και Διάσωσης κατα την διάρκεια των άσχημων καιρικών συνθηκών. γ) Εάν υπάρχει άμεση ανάγκη για την μεταφορά του αναγκαίου με βάση τα προσόντα, στις ειδικότητες προσωπικού, (διασωστών, ορειβατών, και υγειονομικού προσωπικού) με TI άλλα ΕΙΔΙΚΆ Μέσα και εργαλεία μέσα θα αναπτυχθεί. Ευχαριστώ Με τα Τιμής Ταμουτσέλης Νικόλαος ΦΟΟΦ