1. Η ΕΜΥ μεταφέρεται στο Υπουργείο ΚΚΠΠ ως σύνολο αρμοδιοτήτων, προσωπικού, εξοπλισμού και υποδομών. Οι μετεωρολογικοί σταθμοί και τα μετ. γραφεία των πολιτικών αεροδρομίων ανήκουν στις υποδομές της ΕΜΥ, δεν είναι ανεξάρτητες απο αυτήν και βάση του π.δ. 161/1997 υπάγονται στον Διοικητή της ΕΜΥ, μόνο τα μετ. γραφεία των στρατιωτικών αεροδρομίων ανήκουν διοικητικά σε μονάδες. Στο παρόν νομοσχέδιο στην παρ 1 αναφέρεται ότι «....οι μετεωρολογικοί σταθμοί των άρθρων 25 έως 29 του π.δ. 161/1997 (Α’ 142) υπάγονται απευθείας στον Υπουργό Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας» ενώ στην παρ. 3 ανφέρεται ότι «Όπου στην κείμενη νομοθεσία αναφέρεται ως αρμόδιος ο Διοικητής ή Υποδιοικητής της Πολεμικής Αεροπορίας, νοείται εφεξής ο Γενικός Γραμματέας Πολιτικής Προστασίας». Δηλαδή η ΕΜΥ ως αυτοτελής φορέας θα υπάγεται στον Γενικό Γραμματέα και οι μετεωρολογικοί της σταθμοί στον Υπουργό; Χρειάζεται να διορθωθεί αυτό το σημέιο για να λειτουργεί η ΕΜΥ ως αυτοτελής υπηρεσια και να γίνει εφαρμογή του Αρθρου 28 του π.δ. 161/1997 όπου «η ΕΜΥ έχει την ευθύνη της οργάνωσης και λειτουργίας των μετωρολογικών σταθμών του δικτύου της που αποτελούν εθνικό δίκτυο μετ. σταθμών».
2. Επίσης στη νομοθεσία που αφορά την ΕΜΥ, δεν υφίσταται ο όρος «Διοικητής ή Υποδιοικητής της Πολεμικής Αεροπορίας» που αναφέρεται στην παρ.3 του παρόντος νομοσχεδίου, αλλά Διοικητής ή Υποδιοικητής της ΕΜΥ, ενώ σύμφωνα με το Άρθρο 6 του π.δ. 161/1997 ο Υποδικοιτής της ΕΜΥ είναι πολιτικός υπάλληλος της ΕΜΥ ειδικότητας ΠΕ Μετεωρολόγων. Εφόσον λοιπόν η οργανική θέση του Υποδιοικητή της ΕΜΥ και οι αρμοδιότητές του μεταφέρονται στο Υπουργείο ΚΚΠΠ, μπορεί απλά να μετονομάστει η θέση Υποδιοικητή της ΕΜΥ σε θέση Γενικού Διευθυντή της ΕΜΥ.
3. Στην παρ. 4 του νομοσχεδίου αναφέρεται ότι το τακτικό προσωπικό καθώς και το προσωπικό με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου καθίσταται προσωπικό του Υπουργείου ΚΚΠΠ. Θα πρέπει να συμπληρωθεί και το προσωπικό με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου.
4. Εφόσον δύο βασικοί φορείς ΕΜΥ και ΕΑΑ εντάσσονται και θα λειτουργούν εφεξής κάτω από την ίδια «ομπρέλα», είναι ευκαιρία και προς ώφελος της κοινωνίας, να εφαρμοστεί το Άρθρο 1 του π.δ. 161/1997 παρ.2 εδαφιο στ. σύμφωνα με το οποίο «η ΕΜΥ συντονίζει τη λειτουργία των μετεωρολογικών σταθμών ειδικών δικτύων άλλων δημόσιων υπηρεσιών και οργανισμών της χώρας για τυποποίηση και εκμετάλλευση δεδομένων».
1. Η ΕΜΥ μεταφέρεται στο Υπουργείο ΚΚΠΠ ως σύνολο αρμοδιοτήτων, προσωπικού, εξοπλισμού και υποδομών. Οι μετεωρολογικοί σταθμοί και τα μετ. γραφεία των πολιτικών αεροδρομίων ανήκουν στις υποδομές της ΕΜΥ, δεν είναι ανεξάρτητες απο αυτήν και βάση του π.δ. 161/1997 υπάγονται στον Διοικητή της ΕΜΥ, μόνο τα μετ. γραφεία των στρατιωτικών αεροδρομίων ανήκουν διοικητικά σε μονάδες. Στο παρόν νομοσχέδιο στην παρ 1 αναφέρεται ότι «....οι μετεωρολογικοί σταθμοί των άρθρων 25 έως 29 του π.δ. 161/1997 (Α’ 142) υπάγονται απευθείας στον Υπουργό Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας» ενώ στην παρ. 3 ανφέρεται ότι «Όπου στην κείμενη νομοθεσία αναφέρεται ως αρμόδιος ο Διοικητής ή Υποδιοικητής της Πολεμικής Αεροπορίας, νοείται εφεξής ο Γενικός Γραμματέας Πολιτικής Προστασίας». Δηλαδή η ΕΜΥ ως αυτοτελής φορέας θα υπάγεται στον Γενικό Γραμματέα και οι μετεωρολογικοί της σταθμοί στον Υπουργό; Χρειάζεται να διορθωθεί αυτό το σημέιο για να λειτουργεί η ΕΜΥ ως αυτοτελής υπηρεσια και να γίνει εφαρμογή του Αρθρου 28 του π.δ. 161/1997 όπου «η ΕΜΥ έχει την ευθύνη της οργάνωσης και λειτουργίας των μετωρολογικών σταθμών του δικτύου της που αποτελούν εθνικό δίκτυο μετ. σταθμών». 2. Επίσης στη νομοθεσία που αφορά την ΕΜΥ, δεν υφίσταται ο όρος «Διοικητής ή Υποδιοικητής της Πολεμικής Αεροπορίας» που αναφέρεται στην παρ.3 του παρόντος νομοσχεδίου, αλλά Διοικητής ή Υποδιοικητής της ΕΜΥ, ενώ σύμφωνα με το Άρθρο 6 του π.δ. 161/1997 ο Υποδικοιτής της ΕΜΥ είναι πολιτικός υπάλληλος της ΕΜΥ ειδικότητας ΠΕ Μετεωρολόγων. Εφόσον λοιπόν η οργανική θέση του Υποδιοικητή της ΕΜΥ και οι αρμοδιότητές του μεταφέρονται στο Υπουργείο ΚΚΠΠ, μπορεί απλά να μετονομάστει η θέση Υποδιοικητή της ΕΜΥ σε θέση Γενικού Διευθυντή της ΕΜΥ. 3. Στην παρ. 4 του νομοσχεδίου αναφέρεται ότι το τακτικό προσωπικό καθώς και το προσωπικό με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου καθίσταται προσωπικό του Υπουργείου ΚΚΠΠ. Θα πρέπει να συμπληρωθεί και το προσωπικό με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου. 4. Εφόσον δύο βασικοί φορείς ΕΜΥ και ΕΑΑ εντάσσονται και θα λειτουργούν εφεξής κάτω από την ίδια «ομπρέλα», είναι ευκαιρία και προς ώφελος της κοινωνίας, να εφαρμοστεί το Άρθρο 1 του π.δ. 161/1997 παρ.2 εδαφιο στ. σύμφωνα με το οποίο «η ΕΜΥ συντονίζει τη λειτουργία των μετεωρολογικών σταθμών ειδικών δικτύων άλλων δημόσιων υπηρεσιών και οργανισμών της χώρας για τυποποίηση και εκμετάλλευση δεδομένων».