• Σχόλιο του χρήστη 'Ιωάννης Βαμβάκος Υποπτέραρχος (Ι) ε.α.' | 23 Νοεμβρίου 2023, 18:15
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Τροποποίηση παραγράφου 2, ως εξής: "Όπου στον ν. 4989/2022 αναφέρεται: α) ο Εθνικός Μηχανισμός Εναέριας Έρευνας και Διάσωσης (ΕΜΕΕΔ), νοείται εφεξής ο Εθνικός Μηχανισμός Εναέριας Έρευνας και Διάσωσης περιστατικών αρμοδιότητας Πυροσβεστικού Σώματος και Αεροδιακομιδών (ΕΜΕΕΔΑ) προς επιβοήθηση του έργου του ΕΚΑΒ, β) το Εθνικό Σχέδιο Εναέριας Έρευνας και Διάσωσης (ΕΣΕΕΔ), νοείται εφεξής το Εθνικό Σχέδιο Εναέριας Διάσωσης περιστατικών αρμοδιότητας Πυροσβεστικού Σώματος και Αεροδιακομιδών προς επιβοήθηση του έργου του ΕΚΑΒ (ΕΣΕΔΑ)" Αιτιολογικό σχολίου: Θα πρέπει να συμπεριλαμβάνεται και η λέξη ¨Έρευνα¨ στον τίτλο, καθώς αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του διπτύχου "έρευνα και διάσωση¨ παγκοσμίως. Επίσης, Ο ορισμός "Εθνικός Μηχανισμός Εναέριας Έρευνας και Διάσωσης", παραπέμπει σε κάτι αποκλειστικό, συνολικό και ολιστικό, και αν παραμείνει ως έχει στο προσχέδιο του σ/ν, υπερκαλύπτει αρμοδιότητες άλλων φορέων, γεγονός το οποίο δεν συνάδει με σειρά άλλων νόμων που ρυθμίζουν θέματα έρευνας - διάσωσης (πχ 1844/1989). Επιπρόσθετα, το ίδιο ισχύει για τις αεροδιακομιδές. Θα πρέπει εκ του τίτλου να είναι σαφές ότι το ΕΚΑΒ είναι υπεύθυνο για τια αεροδιακομιδές, οι οποίες εκτελούνται με πλήθος μέσων [πχ τα εναέρια μέσα της δωρεάς του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ελικόπτερα Trekker και αεροσκάφη Beechcraft), μέσα της Πολεμικής Αεροπορίας (πχ Super Puma, B-212, C-130, C-27), καθώς και του Στρατού Ξηράς (πχ Chinook, NH-90), ενώ ο μηχανισμός και τα εναέρια μέσα του παρόντος σ/ν λειτουργούν υποστηρικτικά και παράλληλα με όλα τα άλλα μέσα και όχι ως αποκλειστικά υπεύθυνα για την εκτέλεση των αεροδιακομιδών σε εθνικό πλαίσιο.