ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΠΩ, ΑΝΑΜΑΣΑΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΝΟΜΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΙΣΧΥΕΙ, ΑΣΕ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΑ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΘΕΤΟΥΜΕ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΛΥΣΕΙ ΤΑ ΠΑΛΙΑ.
ΛΟΙΠΟΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ :
1. ΟΛΑ ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΟΡΕΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ, ΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΕΧΕΙ, ΟΧΙ ΠΟΙΟΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΤΗΝ ΕΧΕΙ, ΕΔΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΛΟΚΗ ΣΕ ΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΙΣΙΑΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗΣ ΟΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΙΔΕΑ ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ.
2. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΙΕΡΑΡΧΕΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΟΝΤΑΙ ΟΛΕΣ ΕΚΕΙΝΕΣ ΟΙ ΕΝΤΟΛΕΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΥΠΕΥΚΦΥΓΕΣ.
3. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΣΑΦΗ ΚΑΙ ΑΠΛΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΚΤΑΚΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΡΙΣΗ ΟΡΓΑΝΩΝ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΙΔΕΑ ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΜΑΣ, ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΤΑΝ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΩΡΑ.
4. Ο ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ, ΑΠΟΤΥΧΙΑ, ΕΧΟΥΜΕ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΝΩΝΤΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΘΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ. ΠΕΡΑΝ ΑΥΤΩΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΚΑΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΙΠΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ, ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ!!!!!
5. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΤΕΙ ΜΕ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΟΙ ΦΟΡΕΙΣ ΕΚΤΕΛΟΥΝ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΛΗΨΗΣ. ΕΑΝ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΚΑΝΟΥΝΕ ΤΟΥΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΥΣ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥΣ ΘΕ ΜΕΙΩΘΟΥΝ ΚΑΤΑ 90% ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΥΡΚΑΓΙΕΣ. ΔΗΛΑΔΗ ΣΕ ΚΑΘΕ ΔΗΜΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗ, ΔΑΣΑΡΧΕΙΟ, ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ, ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ, ΔΡΑΣΕΩΝ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ – ΚΛΑΔΕΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΜΕ ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ Μ.Ε. ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΘΕΡΙΝΗ ΠΕΡΙΟΔΟ.
6. Η ΣΑΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΕΚΤΑΘΕΙ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΤΩΝ ΠΟΡΩΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΛΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΑΣΙΚΗ ΕΚΤΑΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ.
7. Ο ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΜΟΔΙΟ ΦΟΡΕΑ ΑΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΣΥΜΒΑΝΤΟΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ.
8. ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΓΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟΝ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΣΥΜΒΑΝΤΩΝ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΚΑΙ ΜΕΣΩΝ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΑΜΕΣΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ.
9. ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΑΝΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕΜΟΝΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΕ ΕΠΙΚΑΛΥΨΗ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΩΝ ΠΟΥ ΙΣΧΥΕΙ ΣΗΜΕΡΑ.
10. ΕΠΙ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΝΕΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΝΟΜΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΠΡΙΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΖΗΤΗΘΕΙ ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.
11. ΟΛΕΣ ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΜΠΛΕΚΟΝΤΑΙ ΜΕ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΕΣ ΣΕ ΕΝΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ.
12. Ο ΝΟΜΟΣ 3013/2003 ΕΙΝΑΙ ΠΛΗΡΗΣ ΚΑΙ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΠΕΛΘΕΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ.
13. Ο ΚΑΘΕ ΝΟΜΟΣ ΠΟΥ ΒΓΑΙΝΕΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΔΟΘΟΥΝ ΟΙ ΠΡΑΞΕΙΣ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΙΣΧΥΕΙ, ΠΕΡΙΠΛΕΚΕΙ ΠΟΛΥ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.
14. Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ 24ΩΡΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΝΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΜΟΙΒΕΣ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΟΥ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΕΠΙ 24ΩΡΟΥ ΒΑΣΗΣ, ΑΡΓΙΕΣ, ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΑ, ΚΛΠ, ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΜΟΙΒΟΝΤΑΙ ΑΝΑΛΟΓΑ.
15. ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ Η ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ Η ΟΠΟΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΥΝΔΕΤΙΚΟΣ ΚΡΙΚΟΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΛΗΨΕΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΕΣΚΕΔΙΚ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΚΑΙ ΜΕΣΩΝ ΟΤΑΝ ΑΠΑΙΤΕΙΘΟΥΝ.
16. ΤΕΛΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΒΛΕΦΘΕΙ ΣΤΟ ΝΟΜΟ Η ΝΗΣΙΩΤΙΚΌΤΗΤΑ.
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΠΩ, ΑΝΑΜΑΣΑΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΝΟΜΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΙΣΧΥΕΙ, ΑΣΕ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΑ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΘΕΤΟΥΜΕ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΛΥΣΕΙ ΤΑ ΠΑΛΙΑ. ΛΟΙΠΟΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ : 1. ΟΛΑ ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΟΡΕΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ, ΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΕΧΕΙ, ΟΧΙ ΠΟΙΟΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΤΗΝ ΕΧΕΙ, ΕΔΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΛΟΚΗ ΣΕ ΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΙΣΙΑΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗΣ ΟΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΙΔΕΑ ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ. 2. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΙΕΡΑΡΧΕΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΟΝΤΑΙ ΟΛΕΣ ΕΚΕΙΝΕΣ ΟΙ ΕΝΤΟΛΕΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΥΠΕΥΚΦΥΓΕΣ. 3. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΣΑΦΗ ΚΑΙ ΑΠΛΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΚΤΑΚΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΡΙΣΗ ΟΡΓΑΝΩΝ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΙΔΕΑ ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΜΑΣ, ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΤΑΝ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΩΡΑ. 4. Ο ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ, ΑΠΟΤΥΧΙΑ, ΕΧΟΥΜΕ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΝΩΝΤΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΘΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ. ΠΕΡΑΝ ΑΥΤΩΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΚΑΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΙΠΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ, ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ!!!!! 5. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΤΕΙ ΜΕ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΟΙ ΦΟΡΕΙΣ ΕΚΤΕΛΟΥΝ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΛΗΨΗΣ. ΕΑΝ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΚΑΝΟΥΝΕ ΤΟΥΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΥΣ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥΣ ΘΕ ΜΕΙΩΘΟΥΝ ΚΑΤΑ 90% ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΥΡΚΑΓΙΕΣ. ΔΗΛΑΔΗ ΣΕ ΚΑΘΕ ΔΗΜΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗ, ΔΑΣΑΡΧΕΙΟ, ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ, ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ, ΔΡΑΣΕΩΝ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ – ΚΛΑΔΕΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΜΕ ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ Μ.Ε. ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΘΕΡΙΝΗ ΠΕΡΙΟΔΟ. 6. Η ΣΑΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΕΚΤΑΘΕΙ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΤΩΝ ΠΟΡΩΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΛΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΑΣΙΚΗ ΕΚΤΑΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ. 7. Ο ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΜΟΔΙΟ ΦΟΡΕΑ ΑΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΣΥΜΒΑΝΤΟΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ. 8. ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΓΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟΝ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΣΥΜΒΑΝΤΩΝ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΚΑΙ ΜΕΣΩΝ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΑΜΕΣΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ. 9. ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΑΝΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕΜΟΝΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΕ ΕΠΙΚΑΛΥΨΗ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΩΝ ΠΟΥ ΙΣΧΥΕΙ ΣΗΜΕΡΑ. 10. ΕΠΙ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΝΕΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΝΟΜΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΠΡΙΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΖΗΤΗΘΕΙ ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ. 11. ΟΛΕΣ ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΜΠΛΕΚΟΝΤΑΙ ΜΕ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΕΣ ΣΕ ΕΝΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ. 12. Ο ΝΟΜΟΣ 3013/2003 ΕΙΝΑΙ ΠΛΗΡΗΣ ΚΑΙ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΠΕΛΘΕΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ. 13. Ο ΚΑΘΕ ΝΟΜΟΣ ΠΟΥ ΒΓΑΙΝΕΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΔΟΘΟΥΝ ΟΙ ΠΡΑΞΕΙΣ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΙΣΧΥΕΙ, ΠΕΡΙΠΛΕΚΕΙ ΠΟΛΥ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. 14. Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ 24ΩΡΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΝΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΜΟΙΒΕΣ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΟΥ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΕΠΙ 24ΩΡΟΥ ΒΑΣΗΣ, ΑΡΓΙΕΣ, ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΑ, ΚΛΠ, ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΜΟΙΒΟΝΤΑΙ ΑΝΑΛΟΓΑ. 15. ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ Η ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ Η ΟΠΟΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΥΝΔΕΤΙΚΟΣ ΚΡΙΚΟΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΛΗΨΕΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΕΣΚΕΔΙΚ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΚΑΙ ΜΕΣΩΝ ΟΤΑΝ ΑΠΑΙΤΕΙΘΟΥΝ. 16. ΤΕΛΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΒΛΕΦΘΕΙ ΣΤΟ ΝΟΜΟ Η ΝΗΣΙΩΤΙΚΌΤΗΤΑ.