- Καταρχάς το σχέδιο Νόμου δεν λαμβάνει υπόψη του την Νησιωτικότητα πολλών Περιφερειών. Σε αντιμετώπιση καταστάσεων έκτακτης ανάγκης το κάθε νησί είναι μόνο του, και ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες θα λάβει συνδρομή δυνάμεων αν αυτό απαιτείται. Για το λόγο αυτό οι Περιφερειακές Ενότητες καθώς και οι Δήμοι των νησιωτικών Περιφερειών θα πρέπει να στελεχωθούν αρχικά από ανθρώπινο δυναμικό και μετά από υλικοτεχνικούς πόρους. Δεν νοείται Οργανική Μονάδα Πολιτικής Προστασίας να στελεχώνεται από ένα άτομο που τις περισσότερες φορές είναι ο Προϊστάμενος. Για να μπορεί να ανταποκριθεί σε όλες τις απαιτήσεις και κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες θα πρέπει να είναι επαρκώς και κατάλληλα στελεχωμένη.
- Για να υπάρχει διασύνδεση και ομαλή συνεργασία των Π.Ε.Σ.Ο.Π.Π με τα Τ.Ε.Σ.Ο.Π.Π (αρθ. 11 και 12) θα πρέπει να προβλεφθεί η συμμετοχή των αρμοδίων της Πολιτικής Προστασίας των Δήμων και των Περιφερειακών Ενοτήτων αντίστοιχα σε αυτά. Επίσης στα Τ.Ε.Σ.Ο.Π.Π. να προστεθεί ιγ. Τους Προϊσταμένους Δ/νσεων ή Τμημάτων Οργανικών Μονάδων του οικείου Δήμου, ανά περίπτωση εμπλοκής και κατηγορία κινδύνου.
-Το χρονικό διάστημα των 30 ημερών για την κήρυξη σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης Πολιτικής Προστασίας μιας περιοχής (αρθρ. 24) είναι πάρα πολύ λίγο.Τουλάχιστον 6 μήνες.
-Όσο αφορά τους καθαρισμούς οικοπέδων (αρθρ. 31) δεν υπάρχει παντού οριστικό Κτηματολόγιο με αποτέλεσμα να μην είναι δυνατή η εύρεση των ιδιοκτητών και οι Δήμοι αυτεπάγγελτα να πρέπει να προβούν σε καθαρισμούς. Πράγμα αδύνατο με την έλλειψη προσωπικού που υπάρχει και με την πληθώρα των ακαθάριστων οικοπέδων αλλά και των κοινοχρήστων χώρων. Ανεφάρμοστο αυτό που προβλέπεται για την Υ.Δ. στο Μητρώο του Υπουργείου. Μεγάλη μερίδα ιδιοκτητών αδυνατούν να υποβάλλουν Υ.Δ. (ηλικία, μη πρόσβαση σε Η/Υ κ.τ.λ.)
-Τέλος η επικαιροποίηση των μέσων( άρθρ. 34) δεν μπορεί να γίνεται κάθε μήνα, τουλάχιστον κάθε εξάμηνο.
- Καταρχάς το σχέδιο Νόμου δεν λαμβάνει υπόψη του την Νησιωτικότητα πολλών Περιφερειών. Σε αντιμετώπιση καταστάσεων έκτακτης ανάγκης το κάθε νησί είναι μόνο του, και ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες θα λάβει συνδρομή δυνάμεων αν αυτό απαιτείται. Για το λόγο αυτό οι Περιφερειακές Ενότητες καθώς και οι Δήμοι των νησιωτικών Περιφερειών θα πρέπει να στελεχωθούν αρχικά από ανθρώπινο δυναμικό και μετά από υλικοτεχνικούς πόρους. Δεν νοείται Οργανική Μονάδα Πολιτικής Προστασίας να στελεχώνεται από ένα άτομο που τις περισσότερες φορές είναι ο Προϊστάμενος. Για να μπορεί να ανταποκριθεί σε όλες τις απαιτήσεις και κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες θα πρέπει να είναι επαρκώς και κατάλληλα στελεχωμένη. - Για να υπάρχει διασύνδεση και ομαλή συνεργασία των Π.Ε.Σ.Ο.Π.Π με τα Τ.Ε.Σ.Ο.Π.Π (αρθ. 11 και 12) θα πρέπει να προβλεφθεί η συμμετοχή των αρμοδίων της Πολιτικής Προστασίας των Δήμων και των Περιφερειακών Ενοτήτων αντίστοιχα σε αυτά. Επίσης στα Τ.Ε.Σ.Ο.Π.Π. να προστεθεί ιγ. Τους Προϊσταμένους Δ/νσεων ή Τμημάτων Οργανικών Μονάδων του οικείου Δήμου, ανά περίπτωση εμπλοκής και κατηγορία κινδύνου. -Το χρονικό διάστημα των 30 ημερών για την κήρυξη σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης Πολιτικής Προστασίας μιας περιοχής (αρθρ. 24) είναι πάρα πολύ λίγο.Τουλάχιστον 6 μήνες. -Όσο αφορά τους καθαρισμούς οικοπέδων (αρθρ. 31) δεν υπάρχει παντού οριστικό Κτηματολόγιο με αποτέλεσμα να μην είναι δυνατή η εύρεση των ιδιοκτητών και οι Δήμοι αυτεπάγγελτα να πρέπει να προβούν σε καθαρισμούς. Πράγμα αδύνατο με την έλλειψη προσωπικού που υπάρχει και με την πληθώρα των ακαθάριστων οικοπέδων αλλά και των κοινοχρήστων χώρων. Ανεφάρμοστο αυτό που προβλέπεται για την Υ.Δ. στο Μητρώο του Υπουργείου. Μεγάλη μερίδα ιδιοκτητών αδυνατούν να υποβάλλουν Υ.Δ. (ηλικία, μη πρόσβαση σε Η/Υ κ.τ.λ.) -Τέλος η επικαιροποίηση των μέσων( άρθρ. 34) δεν μπορεί να γίνεται κάθε μήνα, τουλάχιστον κάθε εξάμηνο.