Σε συνέχεια όσων έγραψα στις 5 Οκτωβρίου, προτείνω σε συνδυασμό με την α/α 16 νέα υπηρεσία, την οποία θεωρώ απολύτως αναγκαία, να αναρτώνται μαζί με τα γραπτά και οι διορθώσεις επ' αυτών, ένεκεν των οποίων ο κάθε υποψήφιος έλαβε τον συγκεκριμμένο βαθμό. Αυτό θα αναγκάσει τους βαθμολογητές να βαθμολογούν αντικειμενικά ένα προς ένα τα γραπτά και όχι με ποσοτική διάθεση (δεδομένου ότι αμείβονται με το κομμάτι ή κάνω λάθος?). Επίσης μήπως τα προς εξέταση θέματα θα έπρεπε να είναι τέτοια ώστε να αποκλείουν παντελώς την υποκειμενική βαθμολόγηση του βαθμολογητή (ορθό- εσφαλμένο, πολλαπλής εκλογής κλπ)ώστε να δίνουν την σιγουριά στον εξεταζόμενο ότι βαθμολογήθηκε ορθώς?
Σε συνέχεια όσων έγραψα στις 5 Οκτωβρίου, προτείνω σε συνδυασμό με την α/α 16 νέα υπηρεσία, την οποία θεωρώ απολύτως αναγκαία, να αναρτώνται μαζί με τα γραπτά και οι διορθώσεις επ' αυτών, ένεκεν των οποίων ο κάθε υποψήφιος έλαβε τον συγκεκριμμένο βαθμό. Αυτό θα αναγκάσει τους βαθμολογητές να βαθμολογούν αντικειμενικά ένα προς ένα τα γραπτά και όχι με ποσοτική διάθεση (δεδομένου ότι αμείβονται με το κομμάτι ή κάνω λάθος?). Επίσης μήπως τα προς εξέταση θέματα θα έπρεπε να είναι τέτοια ώστε να αποκλείουν παντελώς την υποκειμενική βαθμολόγηση του βαθμολογητή (ορθό- εσφαλμένο, πολλαπλής εκλογής κλπ)ώστε να δίνουν την σιγουριά στον εξεταζόμενο ότι βαθμολογήθηκε ορθώς?