Ελπίζω το
"16. Ηλεκτρονική προβολή γραπτών στο προφίλ των πιστοποιημένων υποψηφίων, από γραπτούς διαγωνισμούς στους οποίους έλαβαν μέρος",
να μην περιλαμβάνει και το γελοίο "τεστ δεξιοτήτων".
Ελπίζω να είναι πλέον σαφές (αν δεν ήταν ήδη και απλά χρειαζόταν ένα μέτρο για να «βοηθήσετε» τους εν ενεργεία συμβασιούχους -τότε πριμοδοτούμενους με 50%-, ώστε, πολύ σωστά κατεμέ, να τους αφαιρέσετε την προσαύξηση) οτι πρόκειται για μια γελοιότητα που αντί να βοηθάει την αποσυμφόρηση του Δημοσίου και να προάγει την απασχόληση στον ιδιωτικό τομέα (όπως, αν καταλαβαίνω σωστά, είναι ο στόχος) δημιουργεί φρούδες ελπίδες σε "φιλόδοξους" νέους Δημόσιους υπαλλήλους και ουσιαστικά το μόνο που πετυχαίνει είναι να "αναπτύσσει" την "δημόσια απασχόληση" και τον "ιδιωτικό φροντιστηριακό τομέα-παραπαιδεία".
Κατεμέ όταν χαράσσουμε πολιτική και θέλουμε να ήμαστε συνεπείς ΟΛΕΣ οι ενέργειες πρέπει να οδηγούν σε ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ αποτελέσματα, και να ήμαστε ξεκάθαροι. Ο στόχος επετεύχθη. Οι νέοι είναι κοντά στο να καταλάβουν οτι το δημόσιο "δεν χωράει άλλους". Ας δουλέψουμε για αυτό σε όλα τα επίπεδα. Εξαλείψτε τα φροντιστήρια "που ανοίγουν πόρτες στο δημόσιο" και μαζί όλα τα «τεστ των αδιόριστων». Εάν θέλετε τα φροντιστήρια να διαδραματίσουν ένα ενεργό ρόλο, μπορείτε να τα χρηματοδοτήσετε μέσα από τα αναπτυξιακά προγράμματα ώστε να κάνουν μαθήματα επιχειρηματικότητας σε νέους και όχι μαθήματα για τεστ δεξιοτήτων.
Ελπίζω το "16. Ηλεκτρονική προβολή γραπτών στο προφίλ των πιστοποιημένων υποψηφίων, από γραπτούς διαγωνισμούς στους οποίους έλαβαν μέρος", να μην περιλαμβάνει και το γελοίο "τεστ δεξιοτήτων". Ελπίζω να είναι πλέον σαφές (αν δεν ήταν ήδη και απλά χρειαζόταν ένα μέτρο για να «βοηθήσετε» τους εν ενεργεία συμβασιούχους -τότε πριμοδοτούμενους με 50%-, ώστε, πολύ σωστά κατεμέ, να τους αφαιρέσετε την προσαύξηση) οτι πρόκειται για μια γελοιότητα που αντί να βοηθάει την αποσυμφόρηση του Δημοσίου και να προάγει την απασχόληση στον ιδιωτικό τομέα (όπως, αν καταλαβαίνω σωστά, είναι ο στόχος) δημιουργεί φρούδες ελπίδες σε "φιλόδοξους" νέους Δημόσιους υπαλλήλους και ουσιαστικά το μόνο που πετυχαίνει είναι να "αναπτύσσει" την "δημόσια απασχόληση" και τον "ιδιωτικό φροντιστηριακό τομέα-παραπαιδεία". Κατεμέ όταν χαράσσουμε πολιτική και θέλουμε να ήμαστε συνεπείς ΟΛΕΣ οι ενέργειες πρέπει να οδηγούν σε ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ αποτελέσματα, και να ήμαστε ξεκάθαροι. Ο στόχος επετεύχθη. Οι νέοι είναι κοντά στο να καταλάβουν οτι το δημόσιο "δεν χωράει άλλους". Ας δουλέψουμε για αυτό σε όλα τα επίπεδα. Εξαλείψτε τα φροντιστήρια "που ανοίγουν πόρτες στο δημόσιο" και μαζί όλα τα «τεστ των αδιόριστων». Εάν θέλετε τα φροντιστήρια να διαδραματίσουν ένα ενεργό ρόλο, μπορείτε να τα χρηματοδοτήσετε μέσα από τα αναπτυξιακά προγράμματα ώστε να κάνουν μαθήματα επιχειρηματικότητας σε νέους και όχι μαθήματα για τεστ δεξιοτήτων.