Συνιστά κοινωνική αδικία ένα τεστ δεξιοτήτων να μοριοδοτείται με 300 μόρια όταν ένα μεταπτυχιακό προσφέρει στον κάτοχό του 200 μόρια και ένα διδακτορικό 400! Δηλαδή ένας υποψήφιος διδάκτωρ που κάνει 3,4 ή ακόμα και 6 χρόνια για να ολοκληρώσει την επιστημονική του διατριβή να πριμοδοτείται με 400 μόρια σε περίπτωση συνάφειας τίτλου (αλλιώς με 200 μόρια σε περίπτωση μη συνάφειας τίτλου) και ένας υποψήφιος από το τεστ δεξιοτήτων να παίρνει 100 Χ 3 = 300 μόρια μέσα σε 3 ώρες!
Δίκαιη λύση: Να παίρνουμε τόσα μόρια όσα γράφουμε από το τεστ δεξιοτήτων χωρίς αυτό να πολλαπλασιάζεται Χ 3. Δηλαδή γράφουμε 70% στο τεστ, να πριμοδοτούμαστε με 70 μόρια.
Ευχαριστώ πολύ.
Συνιστά κοινωνική αδικία ένα τεστ δεξιοτήτων να μοριοδοτείται με 300 μόρια όταν ένα μεταπτυχιακό προσφέρει στον κάτοχό του 200 μόρια και ένα διδακτορικό 400! Δηλαδή ένας υποψήφιος διδάκτωρ που κάνει 3,4 ή ακόμα και 6 χρόνια για να ολοκληρώσει την επιστημονική του διατριβή να πριμοδοτείται με 400 μόρια σε περίπτωση συνάφειας τίτλου (αλλιώς με 200 μόρια σε περίπτωση μη συνάφειας τίτλου) και ένας υποψήφιος από το τεστ δεξιοτήτων να παίρνει 100 Χ 3 = 300 μόρια μέσα σε 3 ώρες! Δίκαιη λύση: Να παίρνουμε τόσα μόρια όσα γράφουμε από το τεστ δεξιοτήτων χωρίς αυτό να πολλαπλασιάζεται Χ 3. Δηλαδή γράφουμε 70% στο τεστ, να πριμοδοτούμαστε με 70 μόρια. Ευχαριστώ πολύ.