Καλές και άριστες οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες και τα παραπάνω που θα προσφερθούν με την υλοποίηση των πακέτων του ΕΣΠΑ αλλά.
Από την αρχική σας σελίδα.
Στις κύριες αρμοδιότητες του σώματος περιλαμβάνονται: η επιλογή του τακτικού προσωπικού στον ευρύτερο χώρο του δημόσιου τομέα, ο έλεγχος της νομιμότητας των διαδικασιών πρόσληψης προσωπικού που διεξάγουν φορείς του ευρύτερου δημόσιου τομέα και ο έλεγχος παράνομων προσλήψεων, από Συμβούλους-Επιθεωρητές του ΑΣΕΠ με ιδιότητα ανακριτικού υπαλλήλου.
Η κύρια αρμοδιότητα ελέγχου των διαδικασιών πρόσληψης από την υπηρεσία σας μέχρι που εκτείνεται? Για παράδειγμα,
Ο πίνακας διοριστέων του ΑΣΕΠ για την 6Κ/2009 εκδόθηκε στο Φεκ 830 στις 15 Οκτωβρίου 2009. Οι προσλήψεις θα έπρεπε να είχαν ολοκληρωθεί στις 15 Φεβρουαρίου 2010 σύμφωνα με τον υπαλληλικό κώδικα (υποχρέωση διορισμού). Αλλά ο νόμος 3833/15 Μαρ 2010 ο οποίος στο κεφ Γ άρθρο 10 ένα μήνα μετά την όλωκλήρωση του τετραμήνου μιλά για την αναστολή των προσλήψεων και περιλαμβάνει και τους οριστικούς πίνακες του 2009 (6Κ και αλλες).
Ένας διορισμός ολοκληρώνεται με την ορκομωσία. Εσείς με τις νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες και ως ανεξάρτητη αρχή και πρέσβεις της διαφάνειας πως θα μπορείτε να έλέγχγετε εάν οι διορισμοί ολκληρώνονται όπως πρέπει? ή μετά την έκδοση των οριστικών πινάκων ουδεμίαν ευθύνη φέρετε?
Καταλαβαίνω ότι η Ελλάδα δεν έχει χρήματα και ότι βρισκόμαστε στα πρόθυρα πτώχευσης. Ανεξάρτητα από την οικονομική κρίση ή όχι όμως ή τηρούμε τους νόμους ή δεν τους τηρούμε. Ή το σύννομο των διαδικασιών τροποποιήται αναλόγως των περιστάσεων?
Στις νέες σας υπηρεσίες να πράγματι να συμπεριλάβετε τον έλεγχο των διαδικασιών πρόσληψης διότι δεν μπορεί να εξαρτώμαστε από άλλα 2-3 υπουργεία και να μην υπάρχει φορέας εποπτείας.
Καλές και άριστες οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες και τα παραπάνω που θα προσφερθούν με την υλοποίηση των πακέτων του ΕΣΠΑ αλλά. Από την αρχική σας σελίδα. Στις κύριες αρμοδιότητες του σώματος περιλαμβάνονται: η επιλογή του τακτικού προσωπικού στον ευρύτερο χώρο του δημόσιου τομέα, ο έλεγχος της νομιμότητας των διαδικασιών πρόσληψης προσωπικού που διεξάγουν φορείς του ευρύτερου δημόσιου τομέα και ο έλεγχος παράνομων προσλήψεων, από Συμβούλους-Επιθεωρητές του ΑΣΕΠ με ιδιότητα ανακριτικού υπαλλήλου. Η κύρια αρμοδιότητα ελέγχου των διαδικασιών πρόσληψης από την υπηρεσία σας μέχρι που εκτείνεται? Για παράδειγμα, Ο πίνακας διοριστέων του ΑΣΕΠ για την 6Κ/2009 εκδόθηκε στο Φεκ 830 στις 15 Οκτωβρίου 2009. Οι προσλήψεις θα έπρεπε να είχαν ολοκληρωθεί στις 15 Φεβρουαρίου 2010 σύμφωνα με τον υπαλληλικό κώδικα (υποχρέωση διορισμού). Αλλά ο νόμος 3833/15 Μαρ 2010 ο οποίος στο κεφ Γ άρθρο 10 ένα μήνα μετά την όλωκλήρωση του τετραμήνου μιλά για την αναστολή των προσλήψεων και περιλαμβάνει και τους οριστικούς πίνακες του 2009 (6Κ και αλλες). Ένας διορισμός ολοκληρώνεται με την ορκομωσία. Εσείς με τις νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες και ως ανεξάρτητη αρχή και πρέσβεις της διαφάνειας πως θα μπορείτε να έλέγχγετε εάν οι διορισμοί ολκληρώνονται όπως πρέπει? ή μετά την έκδοση των οριστικών πινάκων ουδεμίαν ευθύνη φέρετε? Καταλαβαίνω ότι η Ελλάδα δεν έχει χρήματα και ότι βρισκόμαστε στα πρόθυρα πτώχευσης. Ανεξάρτητα από την οικονομική κρίση ή όχι όμως ή τηρούμε τους νόμους ή δεν τους τηρούμε. Ή το σύννομο των διαδικασιών τροποποιήται αναλόγως των περιστάσεων? Στις νέες σας υπηρεσίες να πράγματι να συμπεριλάβετε τον έλεγχο των διαδικασιών πρόσληψης διότι δεν μπορεί να εξαρτώμαστε από άλλα 2-3 υπουργεία και να μην υπάρχει φορέας εποπτείας.