Μέρος 2
Κανόνες διεξαγωγής
1.3 Δεδομένου ότι τα παιχνίδια αυτά διεξάγονται σε πραγματικό χρόνο και σε ζωντανές εκπομπές θα πρέπει να εξαιρεθούν οι αλλαγές σε ημερομηνίες κλήρωσης ή η μετάθεση τους σε άλλο χρόνο λόγω ανωτέρας βίας,.
1.4 Για τους λόγους που αναφέραμε στο 5.4 θα πρέπει να εξαιρεθούν οι κάθε είδους προτροπές για συμμετοχή στους δημιουργικούς διαλόγους μέσω γραπτών μηνυμάτων
1.13 Ο Κανονισμός της ΕΕΤΤ ήδη καλύπτει τις απαιτήσεις της παραγράφου εξολοκλήρου.
2.2.1. Το συγκεκριμένο ανεξάρτητο εργαστήριο στο οποίο γίνεται αναφορά (National Lottery Authority Association) αφορά τους Κρατικούς Οργανισμούς Στοιχημάτων και Λοταρίας και σε καμία περίπτωση δεν πιστοποιεί μη κρατικούς οργανισμούς. Ενδεχομένως να ακολουθήσουμε το μοντέλο πιστοποιημένης κλήρωσης το οποίο θα είναι κοινό για όλους τους παρόχους.
3.Αποδοση δικαιωμάτων δημοσίου
Δεδομένου ότι
- το 40% της αξίας των μηνυμάτων-τηλεφωνημάτων παρακρατείτε από τους παρόχους σταθερής και κινητής τηλεφωνίας
- η συμμετοχή στα συγκεκριμένα παιχνίδια περιορίζεται από δεκάδες σε μερικές εκατοντάδες ή μερικές χιλιάδες και τα περιθώρια κάλυψης των εξόδων είναι ιδιαίτερα μικρά.
- Σε περίπτωση απόδοσης του 30% στο ελληνικό δημόσιο το υπολειπόμενο 30% δεν αρκεί να καταστήσει κανένα μοντέλο διαγωνισμού οικονομικά βιώσιμο με προφανή αποτελέσματα
Μέρος 2 Κανόνες διεξαγωγής 1.3 Δεδομένου ότι τα παιχνίδια αυτά διεξάγονται σε πραγματικό χρόνο και σε ζωντανές εκπομπές θα πρέπει να εξαιρεθούν οι αλλαγές σε ημερομηνίες κλήρωσης ή η μετάθεση τους σε άλλο χρόνο λόγω ανωτέρας βίας,. 1.4 Για τους λόγους που αναφέραμε στο 5.4 θα πρέπει να εξαιρεθούν οι κάθε είδους προτροπές για συμμετοχή στους δημιουργικούς διαλόγους μέσω γραπτών μηνυμάτων 1.13 Ο Κανονισμός της ΕΕΤΤ ήδη καλύπτει τις απαιτήσεις της παραγράφου εξολοκλήρου. 2.2.1. Το συγκεκριμένο ανεξάρτητο εργαστήριο στο οποίο γίνεται αναφορά (National Lottery Authority Association) αφορά τους Κρατικούς Οργανισμούς Στοιχημάτων και Λοταρίας και σε καμία περίπτωση δεν πιστοποιεί μη κρατικούς οργανισμούς. Ενδεχομένως να ακολουθήσουμε το μοντέλο πιστοποιημένης κλήρωσης το οποίο θα είναι κοινό για όλους τους παρόχους. 3.Αποδοση δικαιωμάτων δημοσίου Δεδομένου ότι - το 40% της αξίας των μηνυμάτων-τηλεφωνημάτων παρακρατείτε από τους παρόχους σταθερής και κινητής τηλεφωνίας - η συμμετοχή στα συγκεκριμένα παιχνίδια περιορίζεται από δεκάδες σε μερικές εκατοντάδες ή μερικές χιλιάδες και τα περιθώρια κάλυψης των εξόδων είναι ιδιαίτερα μικρά. - Σε περίπτωση απόδοσης του 30% στο ελληνικό δημόσιο το υπολειπόμενο 30% δεν αρκεί να καταστήσει κανένα μοντέλο διαγωνισμού οικονομικά βιώσιμο με προφανή αποτελέσματα