Στο Κεφάλαιο ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ «ΟΡΙΣΜΟΙ» , στην παράγραφο 1.3 αναφέρεται ότι «Πάροχος είναι το πρόσωπο που εκμεταλλεύεται το Τυχερό Παίγνιο και είναι εγκαταστημένο στην ελληνική επικράτεια.» Δεδομένου ότι, όπως είναι ευνόητο, αλλά και όπως σαφώς προκύπτει από το Μέρος ΙΙΙ του Κώδικα, όλη διεξαγωγή των παιχνιδιών αυτών στηρίζεται στον πάροχο του παιχνιδιού, είναι αναγκαίες, νομίζουμε, οι εξής διευκρινίσεις και τροποποιήσεις: κατ΄ αρχήν ως «πάροχος» νοείται ο παραγωγός του παιχνιδιού, και όχι κάθε φορέας που το εκμεταλλεύεται. Η διευκρίνιση είναι αναγκαία, δεδομένου ότι ένα τέτοιο παιχνίδι το εκμεταλλεύονται ο πάροχος τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών (π.χ. ΟΤΕ, Wind, Forthnet κ.λπ.), ο τηλεοπτικός ή ραδιοφωνικός σταθμός (το κανάλι) και ο παραγωγός του παιχνιδιού. Η παράγραφος 1.3, έτσι όπως είναι διατυπωμένη, αφήνει περιθώριο να νομισθεί ότι όλοι όσοι εκμεταλλεύονται το παιχνίδι, δηλαδή ο παραγωγός, το κανάλι και ο τηλεπικοινωνιακός πάροχος έχουν, ταυτοχρόνως και παραλλήλως, τις εκ του Κώδικα υποχρεώσεις του «Παρόχου». Αυτό δεν είναι πρακτικό και οδηγεί σε άσκοπες περιπλοκές. Προτείνουμε να αναδιατυπωθεί η έννοια του παρόχου ως εξής: «Πάροχος είναι το πρόσωπο που παράγει και εκμεταλλεύεται κ.λπ.»
Επίσης, η προϋπόθεση εγκατάστασης στην Ελλάδα αφενός δεν είναι αναγκαία και αφετέρου δημιουργεί σοβαρό πρόβλημα ευρωπαϊκού κοινοτικού δικαίου, προκειμένου περί παρόχων νομίμως εγκατεστημένων σε άλλο Κράτος μέλος της ΕΕ, δεδομένης μάλιστα της γνωστής σχετικής ευρωπαϊκής κοινοτικής νομοθεσίας και νομολογίας. Προτείνουμε λοιπόν την εξής αναδιατύπωση «Πάροχος είναι το πρόσωπο που παράγει και εκμεταλλεύεται το Τυχερό παίγνιο και, εάν πρόκειται για πρόσωπο που νομίμως παρέχει την υπηρεσία αυτή σε Κράτος μέλος της ΕΕ, έχει ορίσει αντιπρόσωπο ή αντίκλητο στην ελληνική επικράτεια ή, αν παρέχει την υπηρεσία αυτή σε Κράτος εκτός της ΕΕ, είναι εγκατεστημένος και στην ελληνική επικράτεια.» Σημειώνουμε ότι η πρόταση, προκειμένου τουλάχιστον για πρόσωπο που παρέχει την σχετική υπηρεσία σε Κράτος μέλος της ΕΕ, να αρκεί αντίκλητος στην Ελλάδα, είναι πρακτική που έχει υιοθετήσει επιτυχώς η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) προκειμένου περί δραστηριοτήτων που αναφέρονται στην δική της αρμοδιότητα.
Στο Κεφάλαιο ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ «ΟΡΙΣΜΟΙ» , στην παράγραφο 1.3 αναφέρεται ότι «Πάροχος είναι το πρόσωπο που εκμεταλλεύεται το Τυχερό Παίγνιο και είναι εγκαταστημένο στην ελληνική επικράτεια.» Δεδομένου ότι, όπως είναι ευνόητο, αλλά και όπως σαφώς προκύπτει από το Μέρος ΙΙΙ του Κώδικα, όλη διεξαγωγή των παιχνιδιών αυτών στηρίζεται στον πάροχο του παιχνιδιού, είναι αναγκαίες, νομίζουμε, οι εξής διευκρινίσεις και τροποποιήσεις: κατ΄ αρχήν ως «πάροχος» νοείται ο παραγωγός του παιχνιδιού, και όχι κάθε φορέας που το εκμεταλλεύεται. Η διευκρίνιση είναι αναγκαία, δεδομένου ότι ένα τέτοιο παιχνίδι το εκμεταλλεύονται ο πάροχος τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών (π.χ. ΟΤΕ, Wind, Forthnet κ.λπ.), ο τηλεοπτικός ή ραδιοφωνικός σταθμός (το κανάλι) και ο παραγωγός του παιχνιδιού. Η παράγραφος 1.3, έτσι όπως είναι διατυπωμένη, αφήνει περιθώριο να νομισθεί ότι όλοι όσοι εκμεταλλεύονται το παιχνίδι, δηλαδή ο παραγωγός, το κανάλι και ο τηλεπικοινωνιακός πάροχος έχουν, ταυτοχρόνως και παραλλήλως, τις εκ του Κώδικα υποχρεώσεις του «Παρόχου». Αυτό δεν είναι πρακτικό και οδηγεί σε άσκοπες περιπλοκές. Προτείνουμε να αναδιατυπωθεί η έννοια του παρόχου ως εξής: «Πάροχος είναι το πρόσωπο που παράγει και εκμεταλλεύεται κ.λπ.» Επίσης, η προϋπόθεση εγκατάστασης στην Ελλάδα αφενός δεν είναι αναγκαία και αφετέρου δημιουργεί σοβαρό πρόβλημα ευρωπαϊκού κοινοτικού δικαίου, προκειμένου περί παρόχων νομίμως εγκατεστημένων σε άλλο Κράτος μέλος της ΕΕ, δεδομένης μάλιστα της γνωστής σχετικής ευρωπαϊκής κοινοτικής νομοθεσίας και νομολογίας. Προτείνουμε λοιπόν την εξής αναδιατύπωση «Πάροχος είναι το πρόσωπο που παράγει και εκμεταλλεύεται το Τυχερό παίγνιο και, εάν πρόκειται για πρόσωπο που νομίμως παρέχει την υπηρεσία αυτή σε Κράτος μέλος της ΕΕ, έχει ορίσει αντιπρόσωπο ή αντίκλητο στην ελληνική επικράτεια ή, αν παρέχει την υπηρεσία αυτή σε Κράτος εκτός της ΕΕ, είναι εγκατεστημένος και στην ελληνική επικράτεια.» Σημειώνουμε ότι η πρόταση, προκειμένου τουλάχιστον για πρόσωπο που παρέχει την σχετική υπηρεσία σε Κράτος μέλος της ΕΕ, να αρκεί αντίκλητος στην Ελλάδα, είναι πρακτική που έχει υιοθετήσει επιτυχώς η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) προκειμένου περί δραστηριοτήτων που αναφέρονται στην δική της αρμοδιότητα.