1.1.2 Ο διαγωνισμός (τόσο η φάση της κλήρωσης όσο και της απάντησης σε ερώτηση γνώσης) δεν μπορεί πρακτικά να διεξάγεται υποχρεωτικά ζωντανά «στον αέρα», ειδικά σε περιπτώσεις εκπομπών που δεν έχουν αποκλειστικό αντικείμενο το διαγωνισμό/παίγνιο. Προφανώς η πρόβλεψη αφορά μόνο στην παρουσίαση των διαγωνισμών και στις εκπομπές που έχουν αποκλειστικό αντικείμενο τους διαγωνισμούς/παίγνια. Παράλληλα, δεν υπάρχει πρόβλεψη για τους διαγωνισμούς που προβάλλονται μέσω ραδιοτηλεοπτικών μέσων, αλλά με διαφημιστικά spots.
2.2 Από τη στιγμή που οι εν λόγω διαγωνισμοί, καλώς ή κακώς, χαρακτηρίζονται ως τυχερά παίγνια θεωρούμε πως δεν συντρέχει λόγος να υπάρχει υποχρεωτικά φάση «γνώσης».
Ειδικότερα, καθημερινά διεξάγονται δεκάδες διαγωνισμοί μέσω ραδιοφώνου με έπαθλα πολύ μικρής αξίας που αφορούν συνήθως πολιτιστικά γεγονότα (συναυλίες, θέατρο, κινηματογράφο κλπ). Λόγω και των φυσικών περιορισμών του μέσου, είναι δυσχερής η χρήση concept που απαιτεί και απάντηση σε ερώτηση γνώσης. Προτείνουμε να εξαιρεθούν οι διαγωνισμοί που έχουν τέτοια έπαθλα πολιτιστικού χαρακτήρα ή/και εναλλακτικά να εξαιρεθούν οι διαγωνισμοί που η αξία του επάθλου για κάθε νικητή δεν υπερβαίνει κάποιο μικρό ποσό (πχ €50).
Τέλος, προτείνουμε να εξαιρεθούν και οι περιπτώσεις που όλοι οι συμμετέχοντες, χωρίς καμία περαιτέρω διαδικασία ή προϋπόθεση, λαμβάνουν οικονομική αντιπαροχή αξίας τουλάχιστον ίσης με αυτή του κόστους συμμετοχής τους.
5.4 Προτείνουμε να απαλειφθεί ο συγκεκριμένος περιορισμός, καθώς δεν υφίσταται κάτι παρόμοιο σε οποιοδήποτε άλλο παίγνιο (τυχερό ή μη) και είναι λογικό οι συμμετέχοντες να αυξάνουν τις πιθανότητες επιτυχίας με περισσότερες συμμετοχές, από τη στιγμή που γίνεται κλήρωση.
1.1.2 Ο διαγωνισμός (τόσο η φάση της κλήρωσης όσο και της απάντησης σε ερώτηση γνώσης) δεν μπορεί πρακτικά να διεξάγεται υποχρεωτικά ζωντανά «στον αέρα», ειδικά σε περιπτώσεις εκπομπών που δεν έχουν αποκλειστικό αντικείμενο το διαγωνισμό/παίγνιο. Προφανώς η πρόβλεψη αφορά μόνο στην παρουσίαση των διαγωνισμών και στις εκπομπές που έχουν αποκλειστικό αντικείμενο τους διαγωνισμούς/παίγνια. Παράλληλα, δεν υπάρχει πρόβλεψη για τους διαγωνισμούς που προβάλλονται μέσω ραδιοτηλεοπτικών μέσων, αλλά με διαφημιστικά spots. 2.2 Από τη στιγμή που οι εν λόγω διαγωνισμοί, καλώς ή κακώς, χαρακτηρίζονται ως τυχερά παίγνια θεωρούμε πως δεν συντρέχει λόγος να υπάρχει υποχρεωτικά φάση «γνώσης». Ειδικότερα, καθημερινά διεξάγονται δεκάδες διαγωνισμοί μέσω ραδιοφώνου με έπαθλα πολύ μικρής αξίας που αφορούν συνήθως πολιτιστικά γεγονότα (συναυλίες, θέατρο, κινηματογράφο κλπ). Λόγω και των φυσικών περιορισμών του μέσου, είναι δυσχερής η χρήση concept που απαιτεί και απάντηση σε ερώτηση γνώσης. Προτείνουμε να εξαιρεθούν οι διαγωνισμοί που έχουν τέτοια έπαθλα πολιτιστικού χαρακτήρα ή/και εναλλακτικά να εξαιρεθούν οι διαγωνισμοί που η αξία του επάθλου για κάθε νικητή δεν υπερβαίνει κάποιο μικρό ποσό (πχ €50). Τέλος, προτείνουμε να εξαιρεθούν και οι περιπτώσεις που όλοι οι συμμετέχοντες, χωρίς καμία περαιτέρω διαδικασία ή προϋπόθεση, λαμβάνουν οικονομική αντιπαροχή αξίας τουλάχιστον ίσης με αυτή του κόστους συμμετοχής τους. 5.4 Προτείνουμε να απαλειφθεί ο συγκεκριμένος περιορισμός, καθώς δεν υφίσταται κάτι παρόμοιο σε οποιοδήποτε άλλο παίγνιο (τυχερό ή μη) και είναι λογικό οι συμμετέχοντες να αυξάνουν τις πιθανότητες επιτυχίας με περισσότερες συμμετοχές, από τη στιγμή που γίνεται κλήρωση.