Η εισαγωγή νέου τύπου πρακτορείων τύπου Β', Γ', Δ' και ΣΤ' έρχεται σε ευθεία αντίθεση με την υποχρέωση για έλεγχο και περιορισμό της πρόσβασης στα τυχερά παιχνίδια, την προστασία των ανηλίκων και οδηγεί σε ανεξέλεγκτη προώθηση των τυχερών παιγνίων στην κοινωνία. Ακόμη η υιοθέτηση μικτών χώρων υγειονομικού ενδιαφέροντος και τυχερών παιγνίων λειτουργεί παραπλανητικά και δεν διασφαλίζει τους απαιτούμενους περιορισμούς για την πρόσβαση των ανηλίκων στα καταστήματα αυτά.
Η μεγιστοποίηση των φυσικών σημείων πρόσβασης στα τυχερά παίγνια του Φορέα Διαχείρισης δεν προάγει τις κοινωνικές ανάγκες αλλά αποτελεί τον τρόπο για την αύξηση του κύκλου εργασιών και των κερδών του εις βάρος της κοινωνίας και του υφιστάμενου δικτύου πρακτορείων. Αποσκοπεί τέλος στην εξαθλίωση και εξαφάνιση του υφιστάμενου δικτύου πρακτορείων, το οποίο επί 60 χρόνια προστατεύει τον κοινωνικό ιστό της χώρας με το υπεύθυνο παιχνίδι και στηρίζει 4.500 χιλιάδες οικογένειες με την λειτουργία μικρομεσαίων επιχειρήσεων.
Η εισαγωγή νέου τύπου πρακτορείων τύπου Β', Γ', Δ' και ΣΤ' έρχεται σε ευθεία αντίθεση με την υποχρέωση για έλεγχο και περιορισμό της πρόσβασης στα τυχερά παιχνίδια, την προστασία των ανηλίκων και οδηγεί σε ανεξέλεγκτη προώθηση των τυχερών παιγνίων στην κοινωνία. Ακόμη η υιοθέτηση μικτών χώρων υγειονομικού ενδιαφέροντος και τυχερών παιγνίων λειτουργεί παραπλανητικά και δεν διασφαλίζει τους απαιτούμενους περιορισμούς για την πρόσβαση των ανηλίκων στα καταστήματα αυτά. Η μεγιστοποίηση των φυσικών σημείων πρόσβασης στα τυχερά παίγνια του Φορέα Διαχείρισης δεν προάγει τις κοινωνικές ανάγκες αλλά αποτελεί τον τρόπο για την αύξηση του κύκλου εργασιών και των κερδών του εις βάρος της κοινωνίας και του υφιστάμενου δικτύου πρακτορείων. Αποσκοπεί τέλος στην εξαθλίωση και εξαφάνιση του υφιστάμενου δικτύου πρακτορείων, το οποίο επί 60 χρόνια προστατεύει τον κοινωνικό ιστό της χώρας με το υπεύθυνο παιχνίδι και στηρίζει 4.500 χιλιάδες οικογένειες με την λειτουργία μικρομεσαίων επιχειρήσεων.