Μια ιδιωτική εταιρεία ο ΟΠΑΠ με βάση νόμου του 2000 αποστέλλει στην ΕΕΕΠ την προβλεπόμενη πρόταση για την έκδοση Κανονισμού Πρακτόρων, δηλαδή με τους ιδιώτες ιδιοκτήτες (πράκτορες) καταστημάτων συμβεβλημένων στη παροχή υπηρεσιών του προϊόντος της ΟΠΑΠ ΑΕ. Ήδη όμως εδώ και 5 χρόνια από κοινού πράκτορες και ΟΠΑΠ έχουν υπογράψει τυποποιημένη σύμβαση για όλους, η οποία και ρυθμίζει όλες τις λεπτομέρειες (αποστάσεις, τρόπος λειτουργίας ωράριο, υπεύθυνο παιχνίδι, προστασία ευαίσθητων ομάδων, ποινές κλπ). Εδώ λοιπόν έχουμε την εξής πρωτοτυπία. Ένας ιδιώτης, μέσα από ένα γενικόλογο σχέδιο προσπαθεί με την σφραγίδα του κράτους να ορίσει τις σχέσεις του με ένα άλλο ιδιώτη (πράκτορες), με τον οποίο όμως έχει υπογράψει συμβόλαιο συνεργασίας (σύμβαση) , όρους και προϋποθέσεις και χωρίς να έρθει σε προηγούμενη επαφή για τις νέες του προτάσεις με αυτόν. Γιατί η EΕΕΠ έβγαλε σε διαβούλευση αυτές τις μονομερείς προτάσεις χωρίς να ζητήσει πρώτα και τις αντίστοιχες προτάσεις του εταίρου ιδιώτη (πράκτορες) ; Μήπως αυτό είναι μεροληψία υπέρ του ενός ιδιώτη με πρόσχημα νόμο του 2000, ο οποίος και έχει ήδη ληφθεί υπόψη κατά την κατάρτιση μεταξύ των δύο των ήδη υπαρχουσών συμβάσεων; Ποιος θα υπερασπιστεί τον εταίρο ιδιώτη από τον πρώτο αν ψηφιστεί αυτό το κείμενο; Δεν πρέπει να επιστρέψετε το παρόν πίσω στον ΟΠΑΠ με την υποσημείωση, ότι θα πρέπει πρώτα κάποια θέματα όπως ύψος προμηθειών κλπ που ήδη έχουν συμφωνηθεί και δεν έχουν σχέση με το υπεύθυνο παιγνίδι και την προστασία του κοινού να, συμφωνηθούν ξανά με τους πράκτορες, ώστε ούτε κατάχρηση της εξουσίας του να κάνει, αλλά και να προστατευθεί ο εταίρος ιδιώτης; Μήπως επίσης θα έπρεπε πριν βγει στην διαβούλευση η ΕΕΕΠ να ζητήσει υπεύθυνες γραπτές απόψεις από την ΠΟΕΕΠ, ανώτατο όργανο των πρακτόρων, τουλάχιστον για τις απόψεις τους για το υπεύθυνο παιχνίδι, προστασία κοινού κλπ (δεν νομίζω να υπάρχει κανείς ποιο αρμόδιος στο να βοηθήσει σε αυτήν την κατεύθυνση από τους ίδιους τους επαγγελματίες με την συσσωρευμένη γνώση δεκάδων ετών). Δεν πρέπει να λάβει υπόψη η ΕΕΠ την υπάρχουσα σύμβαση των δυο μερών ώστε ο ΟΠΑΠ να μην προσπαθήσει με πρόσχημα το παρόν αποτέλεσμα της δαβούλευσης και επίσημου κανονισμού αύριο να εκμεταλευτεί τη νέα σύμβαση σε βάρος των πρακτόρων; Τους 4500 πράκτορες ποιος θα τους προστατεύσει; Δεν πρέπει να τηρήσετε ισσοροπίες; όταν ψηφισθηκε ο νομος στο οποίο βασίζεται η παρούσα πρόταση ο ΟΠΑΠ ήτανε δημόσιος, μπορεί να ισχύει αυτό τώρα που ο ΟΠΑΠ είναι ιδιώτης; Η σύνταξη του παρόντος δεν θα έπρεπε να ευθύνη του Δημοσίου (δηλαδή της ΕΕΕΠ τώρα) και όχι του ΟΠΑΠ (ιδιώτη); Δεν ξέρω νομικά στέκει η συγκέκριμμενη ενέργεια διαβούλευσης με το πνεύμα σύνταξης του νόμου που ανέθετε στο τότε ΔΗΜΟΣΙΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ την σύνταξη του παρόντος;
Μια ιδιωτική εταιρεία ο ΟΠΑΠ με βάση νόμου του 2000 αποστέλλει στην ΕΕΕΠ την προβλεπόμενη πρόταση για την έκδοση Κανονισμού Πρακτόρων, δηλαδή με τους ιδιώτες ιδιοκτήτες (πράκτορες) καταστημάτων συμβεβλημένων στη παροχή υπηρεσιών του προϊόντος της ΟΠΑΠ ΑΕ. Ήδη όμως εδώ και 5 χρόνια από κοινού πράκτορες και ΟΠΑΠ έχουν υπογράψει τυποποιημένη σύμβαση για όλους, η οποία και ρυθμίζει όλες τις λεπτομέρειες (αποστάσεις, τρόπος λειτουργίας ωράριο, υπεύθυνο παιχνίδι, προστασία ευαίσθητων ομάδων, ποινές κλπ). Εδώ λοιπόν έχουμε την εξής πρωτοτυπία. Ένας ιδιώτης, μέσα από ένα γενικόλογο σχέδιο προσπαθεί με την σφραγίδα του κράτους να ορίσει τις σχέσεις του με ένα άλλο ιδιώτη (πράκτορες), με τον οποίο όμως έχει υπογράψει συμβόλαιο συνεργασίας (σύμβαση) , όρους και προϋποθέσεις και χωρίς να έρθει σε προηγούμενη επαφή για τις νέες του προτάσεις με αυτόν. Γιατί η EΕΕΠ έβγαλε σε διαβούλευση αυτές τις μονομερείς προτάσεις χωρίς να ζητήσει πρώτα και τις αντίστοιχες προτάσεις του εταίρου ιδιώτη (πράκτορες) ; Μήπως αυτό είναι μεροληψία υπέρ του ενός ιδιώτη με πρόσχημα νόμο του 2000, ο οποίος και έχει ήδη ληφθεί υπόψη κατά την κατάρτιση μεταξύ των δύο των ήδη υπαρχουσών συμβάσεων; Ποιος θα υπερασπιστεί τον εταίρο ιδιώτη από τον πρώτο αν ψηφιστεί αυτό το κείμενο; Δεν πρέπει να επιστρέψετε το παρόν πίσω στον ΟΠΑΠ με την υποσημείωση, ότι θα πρέπει πρώτα κάποια θέματα όπως ύψος προμηθειών κλπ που ήδη έχουν συμφωνηθεί και δεν έχουν σχέση με το υπεύθυνο παιγνίδι και την προστασία του κοινού να, συμφωνηθούν ξανά με τους πράκτορες, ώστε ούτε κατάχρηση της εξουσίας του να κάνει, αλλά και να προστατευθεί ο εταίρος ιδιώτης; Μήπως επίσης θα έπρεπε πριν βγει στην διαβούλευση η ΕΕΕΠ να ζητήσει υπεύθυνες γραπτές απόψεις από την ΠΟΕΕΠ, ανώτατο όργανο των πρακτόρων, τουλάχιστον για τις απόψεις τους για το υπεύθυνο παιχνίδι, προστασία κοινού κλπ (δεν νομίζω να υπάρχει κανείς ποιο αρμόδιος στο να βοηθήσει σε αυτήν την κατεύθυνση από τους ίδιους τους επαγγελματίες με την συσσωρευμένη γνώση δεκάδων ετών). Δεν πρέπει να λάβει υπόψη η ΕΕΠ την υπάρχουσα σύμβαση των δυο μερών ώστε ο ΟΠΑΠ να μην προσπαθήσει με πρόσχημα το παρόν αποτέλεσμα της δαβούλευσης και επίσημου κανονισμού αύριο να εκμεταλευτεί τη νέα σύμβαση σε βάρος των πρακτόρων; Τους 4500 πράκτορες ποιος θα τους προστατεύσει; Δεν πρέπει να τηρήσετε ισσοροπίες; όταν ψηφισθηκε ο νομος στο οποίο βασίζεται η παρούσα πρόταση ο ΟΠΑΠ ήτανε δημόσιος, μπορεί να ισχύει αυτό τώρα που ο ΟΠΑΠ είναι ιδιώτης; Η σύνταξη του παρόντος δεν θα έπρεπε να ευθύνη του Δημοσίου (δηλαδή της ΕΕΕΠ τώρα) και όχι του ΟΠΑΠ (ιδιώτη); Δεν ξέρω νομικά στέκει η συγκέκριμμενη ενέργεια διαβούλευσης με το πνεύμα σύνταξης του νόμου που ανέθετε στο τότε ΔΗΜΟΣΙΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ την σύνταξη του παρόντος;