• Παρ. 6.1: Δεν είναι σαφές εάν οι προϋποθέσεις που τίθενται στο παρόν άρθρο αφορούν τους Υπευθύνους Πρακτορείων που θα οριστούν με βάση το παρόν σχέδιο κανονισμού ή/και τους ήδη υφιστάμενους έχοντες άδεια λειτουργίας πρακτορείου ΟΠΑΠ.
• Παρ. 6.3: Τα όρια ηλικίας (από 25 μέχρι 60) είναι περιοριστικά ιδίως εάν ληφθεί υπόψη ότι πολλοί πράκτορες είναι φυσικά πρόσωπα που θα αναγκαστούν μετά τα 60 να βρουν και ορίσουν άλλον Υπεύθυνο Πρακτορείου.
• Παρ. 6.3.: Δεν υπάρχει πρόβλεψη για αντικατάσταση Υπευθύνου Πρακτορείου σε περίπτωση που παύσει να πληροί τις προϋποθέσεις ή/και για άλλο λόγο (π.χ. ασθένεια).
• Παρ. 6.3: Δεν υπάρχει πρόβλεψη για το στάδιο μέχρι την τελεσίδικη καταδίκη του Υπευθύνου Πρακτορείου για τα εκεί αναφερόμενα αδικήματα.
• Παρ. 6.3: Η τελευταία πρόταση της παρ. 6.3. («Οι παραπάνω περιορισμοί… τους μετόχους και τους διαχειριστές αυτών») μάλλον έχει τεθεί από παραδρομή. Προτείνεται η διαγραφή της.
• Παρ.6.4.: Ο διαχειριστής ή νόμιμος εκπρόσωπος του Πράκτορα-νομικού προσώπου θα ορίζεται Υπεύθυνος Πρακτορείου. Θα πρέπει να προστεθεί «εφόσον πληροί τις πιο πάνω προϋποθέσεις» και θα πρέπει να προβλεφθεί τι θα γίνεται που ο διαχειριστής ή νόμιμος εκπρόσωπος του Πράκτορα-νομικού προσώπου δεν τις πληροί (π.χ. θα ορίζει άλλον).
• Παρ. 6.4.: Δεδομένου ότι Πρακτορείο μπορεί να λειτουργεί και ο Φορέας Εκμετάλλευσης θα πρέπει να αναφέρεται ποιος θα ορίζεται Υπεύθυνος Πρακτορείου στην περίπτωση αυτή, άλλως μπορεί να δημιουργηθεί η εντύπωση ότι Υπεύθυνος Πρακτορείου του Φορέα Εκμετάλλευσης είναι ο νόμιμος εκπρόσωπός του.
• Παρ. 6.5: Αυτά που οφείλει να κάνει ο Υπεύθυνος Πρακτορείου σύμφωνα με την παρούσα παράγραφο προϋποθέτουν συνεχή φυσική παρουσία του στο Πρακτορείο, πράγμα που εκ των πραγμάτων είναι ανέφικτο κυρίως λόγω της πρόβλεψης της παρ. 3.8 για σχεδόν 24ωρη λειτουργία των Πρακτορείων. Θα πρέπει επομένως να γίνει κάποια σχετική πρόβλεψη.
• Παρ. 6.1: Δεν είναι σαφές εάν οι προϋποθέσεις που τίθενται στο παρόν άρθρο αφορούν τους Υπευθύνους Πρακτορείων που θα οριστούν με βάση το παρόν σχέδιο κανονισμού ή/και τους ήδη υφιστάμενους έχοντες άδεια λειτουργίας πρακτορείου ΟΠΑΠ. • Παρ. 6.3: Τα όρια ηλικίας (από 25 μέχρι 60) είναι περιοριστικά ιδίως εάν ληφθεί υπόψη ότι πολλοί πράκτορες είναι φυσικά πρόσωπα που θα αναγκαστούν μετά τα 60 να βρουν και ορίσουν άλλον Υπεύθυνο Πρακτορείου. • Παρ. 6.3.: Δεν υπάρχει πρόβλεψη για αντικατάσταση Υπευθύνου Πρακτορείου σε περίπτωση που παύσει να πληροί τις προϋποθέσεις ή/και για άλλο λόγο (π.χ. ασθένεια). • Παρ. 6.3: Δεν υπάρχει πρόβλεψη για το στάδιο μέχρι την τελεσίδικη καταδίκη του Υπευθύνου Πρακτορείου για τα εκεί αναφερόμενα αδικήματα. • Παρ. 6.3: Η τελευταία πρόταση της παρ. 6.3. («Οι παραπάνω περιορισμοί… τους μετόχους και τους διαχειριστές αυτών») μάλλον έχει τεθεί από παραδρομή. Προτείνεται η διαγραφή της. • Παρ.6.4.: Ο διαχειριστής ή νόμιμος εκπρόσωπος του Πράκτορα-νομικού προσώπου θα ορίζεται Υπεύθυνος Πρακτορείου. Θα πρέπει να προστεθεί «εφόσον πληροί τις πιο πάνω προϋποθέσεις» και θα πρέπει να προβλεφθεί τι θα γίνεται που ο διαχειριστής ή νόμιμος εκπρόσωπος του Πράκτορα-νομικού προσώπου δεν τις πληροί (π.χ. θα ορίζει άλλον). • Παρ. 6.4.: Δεδομένου ότι Πρακτορείο μπορεί να λειτουργεί και ο Φορέας Εκμετάλλευσης θα πρέπει να αναφέρεται ποιος θα ορίζεται Υπεύθυνος Πρακτορείου στην περίπτωση αυτή, άλλως μπορεί να δημιουργηθεί η εντύπωση ότι Υπεύθυνος Πρακτορείου του Φορέα Εκμετάλλευσης είναι ο νόμιμος εκπρόσωπός του. • Παρ. 6.5: Αυτά που οφείλει να κάνει ο Υπεύθυνος Πρακτορείου σύμφωνα με την παρούσα παράγραφο προϋποθέτουν συνεχή φυσική παρουσία του στο Πρακτορείο, πράγμα που εκ των πραγμάτων είναι ανέφικτο κυρίως λόγω της πρόβλεψης της παρ. 3.8 για σχεδόν 24ωρη λειτουργία των Πρακτορείων. Θα πρέπει επομένως να γίνει κάποια σχετική πρόβλεψη.