26.3 β) Συμφωνείται και αναγνωρίζεται ότι το προσωπικό θα πρέπει να είναι κατάλληλα καταρτισμένο, ιδίως δε το προσωπικό που απευθύνεται στον πελάτη και όσοι εμπλέκονται, για παράδειγμα, στο AML και Responsible Gambling.
Ωστόσο, αυτό δεν ισχύει κατ 'ανάγκη για όλο το προσωπικό και δεν θα έπρεπε να καθορίζει η ΕΕΕΠ πόσο συχνά και για πόσο χρονικό διάστημα θα διαρκέσει η κατάρτιση.
26.3 β) Συμφωνείται και αναγνωρίζεται ότι το προσωπικό θα πρέπει να είναι κατάλληλα καταρτισμένο, ιδίως δε το προσωπικό που απευθύνεται στον πελάτη και όσοι εμπλέκονται, για παράδειγμα, στο AML και Responsible Gambling. Ωστόσο, αυτό δεν ισχύει κατ 'ανάγκη για όλο το προσωπικό και δεν θα έπρεπε να καθορίζει η ΕΕΕΠ πόσο συχνά και για πόσο χρονικό διάστημα θα διαρκέσει η κατάρτιση.