ΑΡΘΡΟ 14
(Α) Η υποχρέωση για καταγραφή στον Οδηγό Παιγνίων πληροφοριών για τα ΤΜΚΥ (είδος, χρήση) που χρησιμοποιεί ο Κάτοχος Άδειας είναι νομικά προβληματική, αφενός διότι δεν έχει καμία απολύτως πρακτική αξία για τους Παίκτες (αφού παρέχει πληροφορίες που η συντριπτική πλειοψηφία αυτών δεν μπορεί να αξιολογήσει) και, αφετέρου, διότι δεν είναι πρακτικά λειτουργική και καταλήγει σε υποχρεωτική δημοσιοποίηση εμπιστευτικών εμπορικών, λειτουργικών και επιχειρησιακών πληροφοριών και δεδομένων, τόσο του Κατόχου Αδείας όσο και τρίτων φυσικών και νομικών προσώπων με τα οποία συνεργάζεται ο Κάτοχος Άδειας.
Προτείνεται η διαγραφή της περίπτωσης δδ. του άρθρου 14.2. του Κανονισμού.
(Β) Το άρθρο 14.5. του σχεδίου Κανονισμού, ως προτείνεται, είναι νομικά προβληματικό και ασαφές. Αφενός, δεν προκύπτει πως ρυθμίζεται η σχέση Κατόχου Άδειας, Παικτών και κοινού στο διάστημα των οκτώ (8) ημερών που ακολουθούν την πρώτη (αρχική) ανάρτηση του Οδηγού Παιγνίων στον ιστότοπο του Κατόχου Αδείας. Αφετέρου, σε περίπτωση τροποποίησης του Οδηγού Παιγνίων και μέχρι την έναρξη ισχύος των τροποποιήσεων δεν προκύπτει αν είναι υποχρεωτική για τον Κάτοχο Άδειας η επί 8ήμερο διατήρηση στον ιστότοπό του και του τροποποιούμενου Οδηγού Παιγνίων.
Σε κάθε περίπτωση, προτείνεται όπως ο πρώτος (αρχικός) Οδηγός Παιγνίων ισχύει από την ημερομηνία ανάρτησής του στον ιστότοπο του Κατόχου Άδειας.
ΑΡΘΡΟ 14 (Α) Η υποχρέωση για καταγραφή στον Οδηγό Παιγνίων πληροφοριών για τα ΤΜΚΥ (είδος, χρήση) που χρησιμοποιεί ο Κάτοχος Άδειας είναι νομικά προβληματική, αφενός διότι δεν έχει καμία απολύτως πρακτική αξία για τους Παίκτες (αφού παρέχει πληροφορίες που η συντριπτική πλειοψηφία αυτών δεν μπορεί να αξιολογήσει) και, αφετέρου, διότι δεν είναι πρακτικά λειτουργική και καταλήγει σε υποχρεωτική δημοσιοποίηση εμπιστευτικών εμπορικών, λειτουργικών και επιχειρησιακών πληροφοριών και δεδομένων, τόσο του Κατόχου Αδείας όσο και τρίτων φυσικών και νομικών προσώπων με τα οποία συνεργάζεται ο Κάτοχος Άδειας. Προτείνεται η διαγραφή της περίπτωσης δδ. του άρθρου 14.2. του Κανονισμού. (Β) Το άρθρο 14.5. του σχεδίου Κανονισμού, ως προτείνεται, είναι νομικά προβληματικό και ασαφές. Αφενός, δεν προκύπτει πως ρυθμίζεται η σχέση Κατόχου Άδειας, Παικτών και κοινού στο διάστημα των οκτώ (8) ημερών που ακολουθούν την πρώτη (αρχική) ανάρτηση του Οδηγού Παιγνίων στον ιστότοπο του Κατόχου Αδείας. Αφετέρου, σε περίπτωση τροποποίησης του Οδηγού Παιγνίων και μέχρι την έναρξη ισχύος των τροποποιήσεων δεν προκύπτει αν είναι υποχρεωτική για τον Κάτοχο Άδειας η επί 8ήμερο διατήρηση στον ιστότοπό του και του τροποποιούμενου Οδηγού Παιγνίων. Σε κάθε περίπτωση, προτείνεται όπως ο πρώτος (αρχικός) Οδηγός Παιγνίων ισχύει από την ημερομηνία ανάρτησής του στον ιστότοπο του Κατόχου Άδειας.