ΑΡΘΡΟ 34
(Α) Το πρώτο εδάφιο του άρθρου 34.1.2. του σχεδίου Κανονισμού, ως προτείνεται, είναι νομικά προβληματικό, όντας προδήλως ασύμβατο με το άρθρο 15.1. του πρόσφατου νομοσχεδίου του Υπουργείου Οικονομικών για την τροποποίηση του ν. 4002/2011. Στο εν λόγω νομοσχέδιο (η δημόσια διαβούλευση επί του οποίου ολοκληρώθηκε στις 5/10/2018) προβλέπεται ότι οι εταιρείες της παραγράφου 12 του άρθρου 50 του ν. 4002/2011 θα έχουν δικαίωμα να υποβάλλουν αίτηση για χορήγηση Άδειας εντός 6 μηνών από την έναρξη ισχύος του νόμου, ενώ στον υπό διαβούλευση Κανονισμό προβλέπεται ότι οι εταιρείες της παραγράφου 12 του άρθρου 50 του ν. 4002/2011 θα έχουν δικαίωμα να υποβάλλουν αίτηση για χορήγηση Άδειας εντός 6 μηνών από την έναρξη ισχύος του Κανονισμού.
Σε κάθε περίπτωση, η προθεσμία των 6 μηνών δεν μπορεί να αρχίζει νωρίτερα από την ημερομηνία δημοσίευσης του Κανονισμού από την Ε.Ε.Ε.Π. ή, ακόμα ορθότερα, νωρίτερα από την ημερομηνία επίσημης έναρξης της διαδικασίας για τη χορήγηση των Αδειών. Σχετική πρόβλεψη θα πρέπει να ενταχθεί και στο άρθρο 15.1. του νομοσχεδίου του Υπουργείου Οικονομικών για την τροποποίηση του ν. 4002/2011.
(Β) Το τελευταίο εδάφιο του άρθρου 34.1.2. του σχεδίου Κανονισμού, ως προτείνεται, είναι νομικά προβληματικό. Δεδομένου ότι, σε περίπτωση ρητής ή σιωπηρής απόρριψης από την Ε.Ε.Ε.Π. της αίτησης για χορήγηση Άδειας, ο αιτών δικαιούται να προστατεύσει τα έννομα συμφέροντά του προσφεύγοντας στα αρμόδια διοικητικά Δικαστήρια, η εν λόγω προσφυγή θα πρέπει, υπό την προϋπόθεση εκδίκασής της και μέχρι την έκδοση τελεσίδικης δικαστικής απόφασης, να αναστέλλει την παύση λειτουργίας. Σχετική πρόβλεψη θα πρέπει να ενταχθεί και στο άρθρο 15.1. του νομοσχεδίου του Υπουργείου Οικονομικών για την τροποποίηση του ν. 4002/2011.
ΑΡΘΡΟ 34 (Α) Το πρώτο εδάφιο του άρθρου 34.1.2. του σχεδίου Κανονισμού, ως προτείνεται, είναι νομικά προβληματικό, όντας προδήλως ασύμβατο με το άρθρο 15.1. του πρόσφατου νομοσχεδίου του Υπουργείου Οικονομικών για την τροποποίηση του ν. 4002/2011. Στο εν λόγω νομοσχέδιο (η δημόσια διαβούλευση επί του οποίου ολοκληρώθηκε στις 5/10/2018) προβλέπεται ότι οι εταιρείες της παραγράφου 12 του άρθρου 50 του ν. 4002/2011 θα έχουν δικαίωμα να υποβάλλουν αίτηση για χορήγηση Άδειας εντός 6 μηνών από την έναρξη ισχύος του νόμου, ενώ στον υπό διαβούλευση Κανονισμό προβλέπεται ότι οι εταιρείες της παραγράφου 12 του άρθρου 50 του ν. 4002/2011 θα έχουν δικαίωμα να υποβάλλουν αίτηση για χορήγηση Άδειας εντός 6 μηνών από την έναρξη ισχύος του Κανονισμού. Σε κάθε περίπτωση, η προθεσμία των 6 μηνών δεν μπορεί να αρχίζει νωρίτερα από την ημερομηνία δημοσίευσης του Κανονισμού από την Ε.Ε.Ε.Π. ή, ακόμα ορθότερα, νωρίτερα από την ημερομηνία επίσημης έναρξης της διαδικασίας για τη χορήγηση των Αδειών. Σχετική πρόβλεψη θα πρέπει να ενταχθεί και στο άρθρο 15.1. του νομοσχεδίου του Υπουργείου Οικονομικών για την τροποποίηση του ν. 4002/2011. (Β) Το τελευταίο εδάφιο του άρθρου 34.1.2. του σχεδίου Κανονισμού, ως προτείνεται, είναι νομικά προβληματικό. Δεδομένου ότι, σε περίπτωση ρητής ή σιωπηρής απόρριψης από την Ε.Ε.Ε.Π. της αίτησης για χορήγηση Άδειας, ο αιτών δικαιούται να προστατεύσει τα έννομα συμφέροντά του προσφεύγοντας στα αρμόδια διοικητικά Δικαστήρια, η εν λόγω προσφυγή θα πρέπει, υπό την προϋπόθεση εκδίκασής της και μέχρι την έκδοση τελεσίδικης δικαστικής απόφασης, να αναστέλλει την παύση λειτουργίας. Σχετική πρόβλεψη θα πρέπει να ενταχθεί και στο άρθρο 15.1. του νομοσχεδίου του Υπουργείου Οικονομικών για την τροποποίηση του ν. 4002/2011.