Η διατήρηση εξαίρεσης της παρ. 2 του άρθρου 2 του ν. 4013/2011 δεν έχει νόημα από τη στιγμή που καταργείται όλο το Κεφάλαιο Α' (άρθρα 1-10) του ν. 4013/2011, και αποτελεί πρακτική ενάντια στους κανόνες και τις αρχές της Καλής Νομοθέτησης.
Θα πρέπει το περιεχόμενο της παρ. 2 του άρθρου 2 του ν. 4013/2011 να συμπεριληφθεί σε ξεχωριστό σημείο του προτεινόμενου νομοσχεδίου (είτε σε νέα παράγραφο στο άρθρο 2, είτε σε νέο άρθρο), ώστε τελικά να γίνεται ευθεία περιγραφή των αρμοδιοτήτων της Αρχής στο τροποποιούμενο άρθρο 347 ή όπου αλλού.
Στο προτεινόμενο νομοσχέδιο, αναφορά στην παρ. 2 του άρθρου 2 του ν. 4013/2011, γίνεται στα παρακάτω σημεία, στα οποία θα απαιτηθεί η σχετική προσαρμογή:
- Άρθρο 2 (τροπ. αρθρ. 347§1α) περί αρμοδιοτήτων της Αρχής
- Άρθρο 3 (τροπ. αρθρ. 348§4) περί επιλογής μελών-Συμβούλων της Αρχής
- Άρθρο 11 (τροπ.αρθρ. 356§2) περί ανάθεσης αρμοδιοτήτων στους Συμβούλους
Η διατήρηση εξαίρεσης της παρ. 2 του άρθρου 2 του ν. 4013/2011 δεν έχει νόημα από τη στιγμή που καταργείται όλο το Κεφάλαιο Α' (άρθρα 1-10) του ν. 4013/2011, και αποτελεί πρακτική ενάντια στους κανόνες και τις αρχές της Καλής Νομοθέτησης. Θα πρέπει το περιεχόμενο της παρ. 2 του άρθρου 2 του ν. 4013/2011 να συμπεριληφθεί σε ξεχωριστό σημείο του προτεινόμενου νομοσχεδίου (είτε σε νέα παράγραφο στο άρθρο 2, είτε σε νέο άρθρο), ώστε τελικά να γίνεται ευθεία περιγραφή των αρμοδιοτήτων της Αρχής στο τροποποιούμενο άρθρο 347 ή όπου αλλού. Στο προτεινόμενο νομοσχέδιο, αναφορά στην παρ. 2 του άρθρου 2 του ν. 4013/2011, γίνεται στα παρακάτω σημεία, στα οποία θα απαιτηθεί η σχετική προσαρμογή: - Άρθρο 2 (τροπ. αρθρ. 347§1α) περί αρμοδιοτήτων της Αρχής - Άρθρο 3 (τροπ. αρθρ. 348§4) περί επιλογής μελών-Συμβούλων της Αρχής - Άρθρο 11 (τροπ.αρθρ. 356§2) περί ανάθεσης αρμοδιοτήτων στους Συμβούλους