Επί της παρ. 3:
Εφόσον η νέα Αρχή θεσμοθετείται ως Ανεξάρτητη Διοικητική Αρχή, που απολαύει λειτουργικής ανεξαρτησίας, διοικητικής και οικονομικής αυτοτέλειας και δεν υπόκειται σε έλεγχο ή εποπτεία από κυβερνητικά όργανα ή άλλες διοικητικές αρχές, παρά μόνο σε κοινοβουλευτικό έλεγχο και στον έλεγχο του ΕλΣυν,
τίθεται το ερώτημα αν θα πρέπει να δοθεί τέτοια εξουσιοδότηση στον Υπουργό Δικαιοσύνης για την έκδοση απόφασης συγκρότησης του Πειθαρχικού Συμβουλίου της Αρχής ή αν αυτό θα συγκροτείται με απόφαση της ίδιας της Αρχής, προκειμένου να μην προσβάλλεται η ανεξαρτησία και η αυτοτέλειά της.
Αν είναι ζητούμενο, η Αρχή να υπόκειται στην εποπτεία του Υπουργού Δικαιοσύνης ή άλλου Υπουργού, θα πρέπει να γίνει σχετική προσαρμογή στο άρθρο 2 του προτεινόμενου νομοσχεδίου (τροπ. άρθρου 347 ν.4412/2016).
Επί της παρ. 3: Εφόσον η νέα Αρχή θεσμοθετείται ως Ανεξάρτητη Διοικητική Αρχή, που απολαύει λειτουργικής ανεξαρτησίας, διοικητικής και οικονομικής αυτοτέλειας και δεν υπόκειται σε έλεγχο ή εποπτεία από κυβερνητικά όργανα ή άλλες διοικητικές αρχές, παρά μόνο σε κοινοβουλευτικό έλεγχο και στον έλεγχο του ΕλΣυν, τίθεται το ερώτημα αν θα πρέπει να δοθεί τέτοια εξουσιοδότηση στον Υπουργό Δικαιοσύνης για την έκδοση απόφασης συγκρότησης του Πειθαρχικού Συμβουλίου της Αρχής ή αν αυτό θα συγκροτείται με απόφαση της ίδιας της Αρχής, προκειμένου να μην προσβάλλεται η ανεξαρτησία και η αυτοτέλειά της. Αν είναι ζητούμενο, η Αρχή να υπόκειται στην εποπτεία του Υπουργού Δικαιοσύνης ή άλλου Υπουργού, θα πρέπει να γίνει σχετική προσαρμογή στο άρθρο 2 του προτεινόμενου νομοσχεδίου (τροπ. άρθρου 347 ν.4412/2016).