Έχει αποδειχτεί από τη μέχρι στιγμής εμπειρία ότι οι πιο αποδοτικές λύσεις όσο αφορά στη διοίκηση επιχειρήσεων, βασίζονται σε μοντέλα just in time με πελατοκεντρική αντίληψη και διοίκηση με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια. Σε αυτό το μήκος κύματος προτείνω
1. Την εσωτερική αναδιοργάνωση των δημόσιων εταιρειών και οργανισμών με τη δημιουργία υπηρεσιών ανά ειδικότητα εργαζομένων και όχι ανά αντικείμενο εργασίας, όπου η κάθε υπηρεσία θα παρέχει έργο σε όποια υπηρεσία-πελάτη το ζητήσει.
2. Τη δημιουργία δημόσιων εξειδικευμένων εταιρειών που θα παρέχουν έργο κατόπιν εθνικών διαγωνισμών στις δημόσιες υπηρεσίες για το οποίο θα αμείβονται και θα αντικαταστήσουν υπηρεσίες κοινές σε πολλά υπουργεία, εταιρείες ή δημόσιες υπηρεσίες. Έτσι η βιωσιμότητα τους θα εξαρτάται στην ανταγωνιστικότητα και υποχρεωτικά θα διοικούνται με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια αν δε θέλουν να οδηγηθούν στη χρεοκοπία. Επίσης θα πρέπει να απαγορεύεται σε μέλη Δ.Σ. εταιρειών που θα έχουν χρεοκοπήσει να προσληφθούν ξανά σε οποιαδήποτε διοικητική θέση του δημοσίου.
Έχει αποδειχτεί από τη μέχρι στιγμής εμπειρία ότι οι πιο αποδοτικές λύσεις όσο αφορά στη διοίκηση επιχειρήσεων, βασίζονται σε μοντέλα just in time με πελατοκεντρική αντίληψη και διοίκηση με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια. Σε αυτό το μήκος κύματος προτείνω 1. Την εσωτερική αναδιοργάνωση των δημόσιων εταιρειών και οργανισμών με τη δημιουργία υπηρεσιών ανά ειδικότητα εργαζομένων και όχι ανά αντικείμενο εργασίας, όπου η κάθε υπηρεσία θα παρέχει έργο σε όποια υπηρεσία-πελάτη το ζητήσει. 2. Τη δημιουργία δημόσιων εξειδικευμένων εταιρειών που θα παρέχουν έργο κατόπιν εθνικών διαγωνισμών στις δημόσιες υπηρεσίες για το οποίο θα αμείβονται και θα αντικαταστήσουν υπηρεσίες κοινές σε πολλά υπουργεία, εταιρείες ή δημόσιες υπηρεσίες. Έτσι η βιωσιμότητα τους θα εξαρτάται στην ανταγωνιστικότητα και υποχρεωτικά θα διοικούνται με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια αν δε θέλουν να οδηγηθούν στη χρεοκοπία. Επίσης θα πρέπει να απαγορεύεται σε μέλη Δ.Σ. εταιρειών που θα έχουν χρεοκοπήσει να προσληφθούν ξανά σε οποιαδήποτε διοικητική θέση του δημοσίου.