(α) Ως προς το ΤΑΕ-ΕΠΕ είναι χρήσιμο να μπορεί να γίνεται η έρευνα, εκτός από την επωνυμία και τον ΑΡΜΑΕ, με βάση και τον ΑΦΜ, διότι οι περισσότερες εταιρίες αναγράφουν στις σφραγίδες τους τον ΑΦΜ (όχι και τον ΑΡΜΑΕ), ενώ, άλλωστε, αντί για την πλήρη επωνυμία τους περιορίζονται στο διακριτικό τίτλο, με αποτέλεσμα να μη είναι πάντοτε εφικτή ή βέβαιη η έρευνα με βάση την επωνυμία.
(β) Ως προς τα νομοθετήματα (νόμοι, π.δ. κ.λ.π.) θα αρκούσε να γίνεται η έρευνα με βάση τον αριθμό, ή το έτος, ή αροθμό και έτος. Χρήσιμο θα ήταν να γίνεται και κωδικοποίησή τους (όταν π.χ. ένα νεότερο νομοθέτημα τροποποιεί ένα παλαιότερο), αλλά δεν είμαι σίγουρος, ότι αυτό ανήκει στις αρμοδιότητες του Εθνικού Τυπογραφείου.
(α) Ως προς το ΤΑΕ-ΕΠΕ είναι χρήσιμο να μπορεί να γίνεται η έρευνα, εκτός από την επωνυμία και τον ΑΡΜΑΕ, με βάση και τον ΑΦΜ, διότι οι περισσότερες εταιρίες αναγράφουν στις σφραγίδες τους τον ΑΦΜ (όχι και τον ΑΡΜΑΕ), ενώ, άλλωστε, αντί για την πλήρη επωνυμία τους περιορίζονται στο διακριτικό τίτλο, με αποτέλεσμα να μη είναι πάντοτε εφικτή ή βέβαιη η έρευνα με βάση την επωνυμία. (β) Ως προς τα νομοθετήματα (νόμοι, π.δ. κ.λ.π.) θα αρκούσε να γίνεται η έρευνα με βάση τον αριθμό, ή το έτος, ή αροθμό και έτος. Χρήσιμο θα ήταν να γίνεται και κωδικοποίησή τους (όταν π.χ. ένα νεότερο νομοθέτημα τροποποιεί ένα παλαιότερο), αλλά δεν είμαι σίγουρος, ότι αυτό ανήκει στις αρμοδιότητες του Εθνικού Τυπογραφείου.