Για το ιστορικό κέντρο το πρόβλημα είναι πρωτίστως πολεοδομικό και ηθικό και ανάλογης φύσης με αυτό του δημόσιου χρέους μας. Διαχρονικά θυσιάσαμε την πολεοδομία προς χάρη της μέγιστης αξιοποίησης των ακινήτων μας και τα αποτελέσματα είναι αυτά που βιώνουμε σήμερα, όπως και θυσιάσαμε τη βιωσιμότητα του κράτους στο βωμό της προσωρινής πολιτικής επιβίωσης. Αφού λοιπόν το πρόβλημα είναι πρωτίστως πολεοδομικό, πολεοδομική πρέπει να είναι κυρίως η αντιμετώπιση, δηλαδή να εφαρμοστεί το πρόγραμμα Αθήνα 2020 της πρώην Υπουργού Περιβάλλοντος και να γίνει ακόμα πιο φιλόδοξο, να περιλαμβάνει απαλλοτριώσεις εκτάσεων και εκτεταμένη απαγόρευση της στάθμευσης και χρήσης του αυτοκινήτου στις πυκνοδομημένες περιοχές που δε μπορούν να σηκώσουν τις χωρικές ανάγκες που έχει το αυτοκίνητο. Οι πόροι μπορούν να προέλθουν από την αξιοποίηση της έκτασης του Ελληνικού. Απαραίτητη προϋπόθεση βέβαια για να μην μετακυλιστούν οι επιπτώσεις της λαθρομετανάστευσης σε άλλες περιοχές της Αθήνας είναι να αποκατασταθεί (επιτέλους) η νομιμότητα στις μετακινήσεις πληθυσμών, να σταματήσουμε να στηρίζουμε πολεμικές επιχειρήσεις που δημιουργούν ανάγκες μετανάστευσης και να στηρίζουμε τις χώρες από τις οποίες προέρχονται οι μετανάστες. Υπάρχουν πάρα πολλά που μπορούν να γίνουν για την πολεοδομική αναβάθμιση με ελάχιστο κόστος και εκεί πρέπει κατά τη γνώμη μου να εστιάσει το crowdsourcing
Για το ιστορικό κέντρο το πρόβλημα είναι πρωτίστως πολεοδομικό και ηθικό και ανάλογης φύσης με αυτό του δημόσιου χρέους μας. Διαχρονικά θυσιάσαμε την πολεοδομία προς χάρη της μέγιστης αξιοποίησης των ακινήτων μας και τα αποτελέσματα είναι αυτά που βιώνουμε σήμερα, όπως και θυσιάσαμε τη βιωσιμότητα του κράτους στο βωμό της προσωρινής πολιτικής επιβίωσης. Αφού λοιπόν το πρόβλημα είναι πρωτίστως πολεοδομικό, πολεοδομική πρέπει να είναι κυρίως η αντιμετώπιση, δηλαδή να εφαρμοστεί το πρόγραμμα Αθήνα 2020 της πρώην Υπουργού Περιβάλλοντος και να γίνει ακόμα πιο φιλόδοξο, να περιλαμβάνει απαλλοτριώσεις εκτάσεων και εκτεταμένη απαγόρευση της στάθμευσης και χρήσης του αυτοκινήτου στις πυκνοδομημένες περιοχές που δε μπορούν να σηκώσουν τις χωρικές ανάγκες που έχει το αυτοκίνητο. Οι πόροι μπορούν να προέλθουν από την αξιοποίηση της έκτασης του Ελληνικού. Απαραίτητη προϋπόθεση βέβαια για να μην μετακυλιστούν οι επιπτώσεις της λαθρομετανάστευσης σε άλλες περιοχές της Αθήνας είναι να αποκατασταθεί (επιτέλους) η νομιμότητα στις μετακινήσεις πληθυσμών, να σταματήσουμε να στηρίζουμε πολεμικές επιχειρήσεις που δημιουργούν ανάγκες μετανάστευσης και να στηρίζουμε τις χώρες από τις οποίες προέρχονται οι μετανάστες. Υπάρχουν πάρα πολλά που μπορούν να γίνουν για την πολεοδομική αναβάθμιση με ελάχιστο κόστος και εκεί πρέπει κατά τη γνώμη μου να εστιάσει το crowdsourcing