Η επιλογή των φορέων προς συχγώνευση ή κατάργηση πρέπει να γίνει βάσει των στοιχείων που έχουν συλλεγεί ανά 3μηνο, όσον αφορά τις ΔΕΚΟ, ανάλογα με το αν επιχορηγούνται ή όχι, αν έχουν ρευστότητα και δανεισμό, το αντικείμενο δράσης τους, τον αριθμό μόνιμου προσωπικού τους και το αν μπορεί άλλος φορέας να υλοποιήσει τη δράση τους, εφόσον αυτή είναι αναγκαία. Π.χ ως προς την ΕΤΑ, που δεν επιχορηγείται, δεν έχει δάνεια, έχει ρευστότητα, έχει έσοδα από μισθώσεις, χειρίζεται σοβαρού επενδυτικού αντικειμένου συμβάσεις, έχει δράση σχετική με τομέα αιχμής της Κυβέρνησης, πρέπει να εξετασθεί πολύ προσεκτικά το θέμα κατάργησης, λαμβανομένης υπόψη της διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων που δεν γίνεται να μείνουν χωρίς λειτουργία (camping, ιαματικέσ πηγέσ, λοιπά υποκ/τα)και της τεχνογνωσίας της στη διαχείριση και αξιοποίηση ακινήτων. Η κατάργηση και συχγώνευση να ακολουθήσει κανόνες απόλυτης ιεράρχησης και να προηγηθούν καταργήσεις φορέων που δεν έχουν ουιαστικό αντικείμενο που αποφέρει έσοδα.
Η επιλογή των φορέων προς συχγώνευση ή κατάργηση πρέπει να γίνει βάσει των στοιχείων που έχουν συλλεγεί ανά 3μηνο, όσον αφορά τις ΔΕΚΟ, ανάλογα με το αν επιχορηγούνται ή όχι, αν έχουν ρευστότητα και δανεισμό, το αντικείμενο δράσης τους, τον αριθμό μόνιμου προσωπικού τους και το αν μπορεί άλλος φορέας να υλοποιήσει τη δράση τους, εφόσον αυτή είναι αναγκαία. Π.χ ως προς την ΕΤΑ, που δεν επιχορηγείται, δεν έχει δάνεια, έχει ρευστότητα, έχει έσοδα από μισθώσεις, χειρίζεται σοβαρού επενδυτικού αντικειμένου συμβάσεις, έχει δράση σχετική με τομέα αιχμής της Κυβέρνησης, πρέπει να εξετασθεί πολύ προσεκτικά το θέμα κατάργησης, λαμβανομένης υπόψη της διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων που δεν γίνεται να μείνουν χωρίς λειτουργία (camping, ιαματικέσ πηγέσ, λοιπά υποκ/τα)και της τεχνογνωσίας της στη διαχείριση και αξιοποίηση ακινήτων. Η κατάργηση και συχγώνευση να ακολουθήσει κανόνες απόλυτης ιεράρχησης και να προηγηθούν καταργήσεις φορέων που δεν έχουν ουιαστικό αντικείμενο που αποφέρει έσοδα.