Προτείνεται η πεζοδρόμηση όλου του κέντρου της Αθήνας και η κίνηση σε αυτό μόνο οικολογικών μέσων μαζικής μεταφοράς(τραμ-τρόλλευ) με συχνά δρομολόγια και ποδηλάτων. Αυστηρός περιορισμός της πρόσβασης σε οχήματα τροφοδοσίας, συλλογής απορριμμάτων κλπ μέχρι τις από τις 6 μέχρι τις 7 το πρωί της καθημερινές και μέχρι τις 9 τα Σ/Κ.
Για να επιτευχθεί αυτό θα πρέπει να οριστούν, ίσως με δημόσια διαβούλευση, τα όρια που τελικά θέλουμε για το ιστορικό κέντρο ώστε να καθοριστούν και οι οδικοί άξονες οι οποίοι θα διοχετεύουν την κυκλοφορία εκτός του κέντρου.
Να αλλάξει το ωράριο λειτουργίας των καταστημάτων στο κέντρο. Δεν μπορούμε να θέλουμε ανάπτυξη και τουρισμό και όταν ο τουρίστας έρχεται Σ/Κ να μην βρίσκει κανένα κατάστημα ανοικτό στο κέντρο. Είναι μεγάλες οι απώλειες από αυτή την τακτική. Παράλληλα η απελευθέρωση ωραρίου θα προσδώσει στο κέντρο ένα άλλο χαρακτήρα πιο ζωντανό το οποίο με την διαρκή καταπολέμηση του παρεμπορίου και όχι μόνο των αλλοδαπών ή ημεδαπών που το κάνουν αλλά και των προμηθευτών τους. Χρειάζεται η νομοθεσία να αλλάξει και να προστατεύψει τον νόμιμο έμπορο που πληρώνει τους φόρους στο κράτος και επιστρέφει στο δήμο, μέσω των φόρων, μέρος των εσόδων τους για την διαρκή αναβάθμιση του κέντρου.
Επίσης θα μπορούσε στους πεζοδρομημένους δρόμους να δημιουργηθεί ένα υπαίθριο βοτανικό μουσείο της Ελληνικής πανίδας, με φύτευση ντόπιων ποικιλιών από δένδρα που θα μπορούν να μετατρέπουν τους τώρα φλεγόμενους δρόμους σε οάσεις δροσιάς.
Παράλληλα να τηρούνται οι νόμοι καθώς τόσο η δημοτική αστυνομία όσο και η αστυνομία δεν ενδιαφέρονται για την κατάσταση στο κέντρο παρά μόνο αν υπάρχει κάποια εκδήλωση εκεί στην οποία παρίσταται κάποιος υπουργός.
Τέλος το βασικότερο για να υπάρχει και η κοινωνική συνένεση στις αλλαγές πρέπει επειγόντως να γίνει η επέκταση-ανάπτυξη των γραμμών του ΜΕΤΡΟ, με άμεση προτεραιότητα των γραμμών Γ3, Γ6Α Γ6Β, Γ5 και Γ2, γραμμές που διέρχονται από το κέντρο και εξυπηρετούν πολυπληθή προάστια, ώστε να μπορούν οι κάτοικοι των περιοχών να έρχονται στο κέντρο άνετα και γρήγορα χωρίς να χρειάζονται τα ΙΧ τους.
Προτείνεται η πεζοδρόμηση όλου του κέντρου της Αθήνας και η κίνηση σε αυτό μόνο οικολογικών μέσων μαζικής μεταφοράς(τραμ-τρόλλευ) με συχνά δρομολόγια και ποδηλάτων. Αυστηρός περιορισμός της πρόσβασης σε οχήματα τροφοδοσίας, συλλογής απορριμμάτων κλπ μέχρι τις από τις 6 μέχρι τις 7 το πρωί της καθημερινές και μέχρι τις 9 τα Σ/Κ. Για να επιτευχθεί αυτό θα πρέπει να οριστούν, ίσως με δημόσια διαβούλευση, τα όρια που τελικά θέλουμε για το ιστορικό κέντρο ώστε να καθοριστούν και οι οδικοί άξονες οι οποίοι θα διοχετεύουν την κυκλοφορία εκτός του κέντρου. Να αλλάξει το ωράριο λειτουργίας των καταστημάτων στο κέντρο. Δεν μπορούμε να θέλουμε ανάπτυξη και τουρισμό και όταν ο τουρίστας έρχεται Σ/Κ να μην βρίσκει κανένα κατάστημα ανοικτό στο κέντρο. Είναι μεγάλες οι απώλειες από αυτή την τακτική. Παράλληλα η απελευθέρωση ωραρίου θα προσδώσει στο κέντρο ένα άλλο χαρακτήρα πιο ζωντανό το οποίο με την διαρκή καταπολέμηση του παρεμπορίου και όχι μόνο των αλλοδαπών ή ημεδαπών που το κάνουν αλλά και των προμηθευτών τους. Χρειάζεται η νομοθεσία να αλλάξει και να προστατεύψει τον νόμιμο έμπορο που πληρώνει τους φόρους στο κράτος και επιστρέφει στο δήμο, μέσω των φόρων, μέρος των εσόδων τους για την διαρκή αναβάθμιση του κέντρου. Επίσης θα μπορούσε στους πεζοδρομημένους δρόμους να δημιουργηθεί ένα υπαίθριο βοτανικό μουσείο της Ελληνικής πανίδας, με φύτευση ντόπιων ποικιλιών από δένδρα που θα μπορούν να μετατρέπουν τους τώρα φλεγόμενους δρόμους σε οάσεις δροσιάς. Παράλληλα να τηρούνται οι νόμοι καθώς τόσο η δημοτική αστυνομία όσο και η αστυνομία δεν ενδιαφέρονται για την κατάσταση στο κέντρο παρά μόνο αν υπάρχει κάποια εκδήλωση εκεί στην οποία παρίσταται κάποιος υπουργός. Τέλος το βασικότερο για να υπάρχει και η κοινωνική συνένεση στις αλλαγές πρέπει επειγόντως να γίνει η επέκταση-ανάπτυξη των γραμμών του ΜΕΤΡΟ, με άμεση προτεραιότητα των γραμμών Γ3, Γ6Α Γ6Β, Γ5 και Γ2, γραμμές που διέρχονται από το κέντρο και εξυπηρετούν πολυπληθή προάστια, ώστε να μπορούν οι κάτοικοι των περιοχών να έρχονται στο κέντρο άνετα και γρήγορα χωρίς να χρειάζονται τα ΙΧ τους.