Μη έχοντας ευχερή πρόσβαση σε λεπτομερή δεδομένα, μόνον μια γενική πρόταση φοβάμαι ότι είμαι σε θέση να σας προωθήσω προς το παρόν...
Στο πρότυπο λειτουργίας των ΚΕΠ, θα μπορούσε να ανατεθεί σε νόμιμα αδειοδοτημένα λογιστικά γραφεία ανά τη χώρα με δικαιοδοσία σε συγκεκριμένο εύρος αριθμητικής ποσότητας ΑΦΜ ( πχ για αριθμούς ΑΦΜ που ανηκουν σε 2000 ή 5000 πολίτες, αναλόγως την οικιστική πυκνότητα ) πλήρης εξουσιοδότηση συναλλαγής με Ασφαλιστικά Ταμεία ή Οργανισμούς ή Δημόσιες Υπηρεσίες (πχ ΔΟΥ, Τελωνεία, άλλες Διοικητικού χαρακτήρα Υπηρεσίες ). Μόνη ανταμοιβή μπορούσε να είναι η άμεση καταβολή υπέρ των λογιστικών γραφείων κατ' αντιστοιχία έτους "λίγων" ευρώ ανά εξυπηρετούμενο ΑΦΜ (πχ 20 ευρώ για κάθε εξυπηρετούμενο πολίτη κάτοχο ΑΦΜ σε αραιά κατοικημενες περιοχές ή 5 ευρώ, σε πυκνοκατοικημένες κλπ, ενώ εναλλακτικά το ποσό "ετήσιας αμοιβής" μπορεί να είναι ακόμα ευθέως ανάλογο με τα χρηματικά ποσά μισθοδοσίας που επιθυμεί το Δημόσιο να εξοικονομηθούν ), προκαλώντας άμεσο "κέρδος" στο Δημόσιο.
ΟΦΕΛΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ:
1. Με τον άνω τρόπο θα μπορούσαν να εξοικονομηθούν τεράστια ποσά από μισθοδοσίες, όταν συγχωνευθούν σε μεγάλο βαθμό (κλείνοντας με μετατάξεις προσωπικού) πολλές τοπικές Υπηρεσίες Ασφαλιστικών Ταμείων ή Οργανισμών ή ακόμα και ΔΟΥ, όταν η αντιμετώπιση από μέρους του Δημοσίου της κάθε συναλλαγής με ελάχιστους επώνυμους εκπροσώπους πολιτών (=τα λογιστικά γραφεία) μπορεί να επιταχυνθεί με ειδικά επί τούτου συντεταγμένες διαδικασίες διαδικτύου, ακόμα και απογευματινό ωράριο.
2. Η δυνατότητα μιας επίσκεψης για ανάθεση διεκπεραίωσης μιας υπόθεσης θα ωθήσει, εκτός από το άνοιγμα περισσοοτέρων ΑΦΜ, σε ανακίνηση του τζίρου των λογιστικών γραφείων, τα οποία θα είναι δυνατόν να εξυπηρετούν μεγαλύτερο εύρος αναγκών από τις υπάρχουσες.
3. Η ανάληψη τέτοιων καθηκόντων από μεριάς λογιστικού γραφείου μπορεί να προϋποθέτει κάποιας μορφής εγγύηση ή ειδική πρόβλεψη δέσμευσης περιουσίας σε περίπτωση αναληθούς χειρισμού κλπ. Σε κάθε περίπτωση, οι συναλλαγές με χρηματικά ποσά μπορούν να "ρέουν" μόνον μέσα από τραπεζικούς λογαριασμούς ιδιωτικού ΑΦΜ προς και από Δημόσιες Υπηρεσίες, χωρίς την παρέμβαση του λογιστικού γραφείου, ώστε η ευθύνη μη εξαπάτησης του κοινού να βαρύνει αποκλειστικά το λοσιτικό γραφείο.
4. Με την άνω μέθοδο το Δημόσιο θα ελέγξει αποτελεσματικότερα ορθή μετάδοση στοιχείων και πληροφοριών προς και από τους πολίτες
5. Η είσπραξη φορολογίας, μπορεί να μετακυλιθεί προς τα λογιστικά γραφεία με ειδική ευθύνη περί ανακριβούς δήλωσης αναλόγως με τα περιουσιακά στοιχεία/αμοιβές, έτσι ώστε να υποχρεώνεται ο κάθε φορολογούμενος να σέβεται την ανάγκη μη επιβάρυνσης του λογιστικού γραφείου αφενός, και το λογιστικό γραφείο να "συγκρατεί" την απόκρυψη φορολογητέας ύλης αφετέρου. Τέλος, για κάθε "αύξηση" φορολογητέας ύλης ανά ΑΦΜ μπορεί να λειτουργεί κίνητρο ποσοστιαίας προμήθειας υπέρ του εν λόγω λογιστικού γραφείου.
Μη έχοντας ευχερή πρόσβαση σε λεπτομερή δεδομένα, μόνον μια γενική πρόταση φοβάμαι ότι είμαι σε θέση να σας προωθήσω προς το παρόν... Στο πρότυπο λειτουργίας των ΚΕΠ, θα μπορούσε να ανατεθεί σε νόμιμα αδειοδοτημένα λογιστικά γραφεία ανά τη χώρα με δικαιοδοσία σε συγκεκριμένο εύρος αριθμητικής ποσότητας ΑΦΜ ( πχ για αριθμούς ΑΦΜ που ανηκουν σε 2000 ή 5000 πολίτες, αναλόγως την οικιστική πυκνότητα ) πλήρης εξουσιοδότηση συναλλαγής με Ασφαλιστικά Ταμεία ή Οργανισμούς ή Δημόσιες Υπηρεσίες (πχ ΔΟΥ, Τελωνεία, άλλες Διοικητικού χαρακτήρα Υπηρεσίες ). Μόνη ανταμοιβή μπορούσε να είναι η άμεση καταβολή υπέρ των λογιστικών γραφείων κατ' αντιστοιχία έτους "λίγων" ευρώ ανά εξυπηρετούμενο ΑΦΜ (πχ 20 ευρώ για κάθε εξυπηρετούμενο πολίτη κάτοχο ΑΦΜ σε αραιά κατοικημενες περιοχές ή 5 ευρώ, σε πυκνοκατοικημένες κλπ, ενώ εναλλακτικά το ποσό "ετήσιας αμοιβής" μπορεί να είναι ακόμα ευθέως ανάλογο με τα χρηματικά ποσά μισθοδοσίας που επιθυμεί το Δημόσιο να εξοικονομηθούν ), προκαλώντας άμεσο "κέρδος" στο Δημόσιο. ΟΦΕΛΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ: 1. Με τον άνω τρόπο θα μπορούσαν να εξοικονομηθούν τεράστια ποσά από μισθοδοσίες, όταν συγχωνευθούν σε μεγάλο βαθμό (κλείνοντας με μετατάξεις προσωπικού) πολλές τοπικές Υπηρεσίες Ασφαλιστικών Ταμείων ή Οργανισμών ή ακόμα και ΔΟΥ, όταν η αντιμετώπιση από μέρους του Δημοσίου της κάθε συναλλαγής με ελάχιστους επώνυμους εκπροσώπους πολιτών (=τα λογιστικά γραφεία) μπορεί να επιταχυνθεί με ειδικά επί τούτου συντεταγμένες διαδικασίες διαδικτύου, ακόμα και απογευματινό ωράριο. 2. Η δυνατότητα μιας επίσκεψης για ανάθεση διεκπεραίωσης μιας υπόθεσης θα ωθήσει, εκτός από το άνοιγμα περισσοοτέρων ΑΦΜ, σε ανακίνηση του τζίρου των λογιστικών γραφείων, τα οποία θα είναι δυνατόν να εξυπηρετούν μεγαλύτερο εύρος αναγκών από τις υπάρχουσες. 3. Η ανάληψη τέτοιων καθηκόντων από μεριάς λογιστικού γραφείου μπορεί να προϋποθέτει κάποιας μορφής εγγύηση ή ειδική πρόβλεψη δέσμευσης περιουσίας σε περίπτωση αναληθούς χειρισμού κλπ. Σε κάθε περίπτωση, οι συναλλαγές με χρηματικά ποσά μπορούν να "ρέουν" μόνον μέσα από τραπεζικούς λογαριασμούς ιδιωτικού ΑΦΜ προς και από Δημόσιες Υπηρεσίες, χωρίς την παρέμβαση του λογιστικού γραφείου, ώστε η ευθύνη μη εξαπάτησης του κοινού να βαρύνει αποκλειστικά το λοσιτικό γραφείο. 4. Με την άνω μέθοδο το Δημόσιο θα ελέγξει αποτελεσματικότερα ορθή μετάδοση στοιχείων και πληροφοριών προς και από τους πολίτες 5. Η είσπραξη φορολογίας, μπορεί να μετακυλιθεί προς τα λογιστικά γραφεία με ειδική ευθύνη περί ανακριβούς δήλωσης αναλόγως με τα περιουσιακά στοιχεία/αμοιβές, έτσι ώστε να υποχρεώνεται ο κάθε φορολογούμενος να σέβεται την ανάγκη μη επιβάρυνσης του λογιστικού γραφείου αφενός, και το λογιστικό γραφείο να "συγκρατεί" την απόκρυψη φορολογητέας ύλης αφετέρου. Τέλος, για κάθε "αύξηση" φορολογητέας ύλης ανά ΑΦΜ μπορεί να λειτουργεί κίνητρο ποσοστιαίας προμήθειας υπέρ του εν λόγω λογιστικού γραφείου.