Είναι κοινή πεποίθηση πλέον στο κόσμο ποιες Υπηρεσίες ανταποκρίνονταιικανοποιητικά στις ανάγκες του. Αυτές έχουν σχέση με την επίλυση των προβλημάτων της καθημερινότητας του, που πρέπει να στελεχωθούν και ενεδεχομένως να διευρυνθεί ο κύκλος των αρμοδιοτήτων τους χωρίς επικαλύψεις από άλλες συναρμόδιες Υπηρεσίες. Σαν πρώτο βήμα πρέπει να καταγραφούν οι εκτελούμενες αρμοδιότητες από κάθε φορέα ώστε να είναι δυνατός ο εντοπισμός των επικαλύψεων.
Η κατάργηση ή συγχώνευση φορέων ή οργανισμών πρέπει να αποτελεί αντικείμενο απαντήσεων σε βασικά ερωτήματα που θέτουν οι Υπηρεσίες Οργάνωσης & Μεθόδων των Υπουργείων.Μοιάζουν με αυτό που έθετε ο ΟΤΕ πριν αρκετά χρόνια <>.
Αν δεν απαντηθούν τέτοιας φύσεως ερωτήματα, αν η προσπάθεια μείωσης του λειτουργικού κόστους του κράτους είναι μόνο κοστολόγιο χωρίς να συνδέεται με την εισαγωγή της τεχνολογίας στη εξυπηρέτηση του πολίτη ,αν δεν γίνει στόχος η καταπολέμηση της διαφθοράς με την κατά το δυνατόν ελαχιστοποίηση της προσωπικής επαφής του Πολίτη με τον υπάλληλο, που σε αυτό καταλυτικά μπορεί να συμβάλλει η χρήση της τεχνολογίας μάλλον θα βλέπουμε τα ίδια αποτελέσματα.
Είναι κοινή πεποίθηση πλέον στο κόσμο ποιες Υπηρεσίες ανταποκρίνονταιικανοποιητικά στις ανάγκες του. Αυτές έχουν σχέση με την επίλυση των προβλημάτων της καθημερινότητας του, που πρέπει να στελεχωθούν και ενεδεχομένως να διευρυνθεί ο κύκλος των αρμοδιοτήτων τους χωρίς επικαλύψεις από άλλες συναρμόδιες Υπηρεσίες. Σαν πρώτο βήμα πρέπει να καταγραφούν οι εκτελούμενες αρμοδιότητες από κάθε φορέα ώστε να είναι δυνατός ο εντοπισμός των επικαλύψεων. Η κατάργηση ή συγχώνευση φορέων ή οργανισμών πρέπει να αποτελεί αντικείμενο απαντήσεων σε βασικά ερωτήματα που θέτουν οι Υπηρεσίες Οργάνωσης & Μεθόδων των Υπουργείων.Μοιάζουν με αυτό που έθετε ο ΟΤΕ πριν αρκετά χρόνια <>. Αν δεν απαντηθούν τέτοιας φύσεως ερωτήματα, αν η προσπάθεια μείωσης του λειτουργικού κόστους του κράτους είναι μόνο κοστολόγιο χωρίς να συνδέεται με την εισαγωγή της τεχνολογίας στη εξυπηρέτηση του πολίτη ,αν δεν γίνει στόχος η καταπολέμηση της διαφθοράς με την κατά το δυνατόν ελαχιστοποίηση της προσωπικής επαφής του Πολίτη με τον υπάλληλο, που σε αυτό καταλυτικά μπορεί να συμβάλλει η χρήση της τεχνολογίας μάλλον θα βλέπουμε τα ίδια αποτελέσματα.