Για την αξιολόγηση του προσωπικού των φορέων που κλείνουν ή συγχωνεύονται θα πρέπει να λαμβάνονται υπόψη αξιοκρατικά κριτήρια που να πιστοποιούν την ικανότητα του υπαλλήλου, όπως για παράδειγμα το πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ και ο βαθμός αυτού, το μεταπτυχιακό δίπλωμα και η ειδίκευση που αυτό προσφέρει, ο διδακτορικός τίτλος σπουδών του υπαλλήλου, οι ξένες γλώσσες που γνωρίζει ο υπάλληλος και το επίπεδο γνώσης αυτών (π.χ. πτυχίο proficiency στα Αγγλικά), η γνώση ηλεκτρονικών υπολογιστών (με πιστοποίηση από αναγνωρισμένο φορέα)κ.λ.π. Εννοείται ότι για υπαλλήλους που έχουν διοριστεί σε Ν.Π.Ι.Δ. μέσω ΑΣΕΠ και τώρα αυτά κλείνουν ή συγχωνεύονται, αυτοί θα πρέπει να μετατάσσονται στο στενό δημόσιο τομέα μιας και έχουν ήδη δώσει τις "εξετάσεις" τους μέσω ΑΣΕΠ και έχουν κριθεί ικανοί και άξιοι για διορισμό στο δημόσιο. Οι υπόλοιποι που περάσαν στο δημόσιο αναξιοκρατικά και εκτός ΑΣΕΠ να αξιολογούνται αξιοκρατικά από το ΑΣΕΠ πριν μεταταχθούν σε άλλη υπηρεσία.
Για την αξιολόγηση του προσωπικού των φορέων που κλείνουν ή συγχωνεύονται θα πρέπει να λαμβάνονται υπόψη αξιοκρατικά κριτήρια που να πιστοποιούν την ικανότητα του υπαλλήλου, όπως για παράδειγμα το πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ και ο βαθμός αυτού, το μεταπτυχιακό δίπλωμα και η ειδίκευση που αυτό προσφέρει, ο διδακτορικός τίτλος σπουδών του υπαλλήλου, οι ξένες γλώσσες που γνωρίζει ο υπάλληλος και το επίπεδο γνώσης αυτών (π.χ. πτυχίο proficiency στα Αγγλικά), η γνώση ηλεκτρονικών υπολογιστών (με πιστοποίηση από αναγνωρισμένο φορέα)κ.λ.π. Εννοείται ότι για υπαλλήλους που έχουν διοριστεί σε Ν.Π.Ι.Δ. μέσω ΑΣΕΠ και τώρα αυτά κλείνουν ή συγχωνεύονται, αυτοί θα πρέπει να μετατάσσονται στο στενό δημόσιο τομέα μιας και έχουν ήδη δώσει τις "εξετάσεις" τους μέσω ΑΣΕΠ και έχουν κριθεί ικανοί και άξιοι για διορισμό στο δημόσιο. Οι υπόλοιποι που περάσαν στο δημόσιο αναξιοκρατικά και εκτός ΑΣΕΠ να αξιολογούνται αξιοκρατικά από το ΑΣΕΠ πριν μεταταχθούν σε άλλη υπηρεσία.