Προτεινεται η καταργηση ολων των Επικουρικων Ταμειων του Δημοσιου Τομεα, οι ασφαλισμενοι των οποιων εχουν Κυριο Ασφαλιστικο Φορεα το Δημοσιο (πχ ΜΤΠΥ) και αναληψη της επικουρικης ασφαλισησ του προσωπικου αυτου απο το Δημοσιο το οποιο εχει και την κυρια ασφαλιση του!
Η προτεινομενη λυση εμφανιζει τα εξης πλεονεκτηματα:
Α)Μηδενικο διοικητικο κοστος για τη χορηγηση της επικουρικης παροχης αφου θα συμπεριλαμβανεται στη συνταξιοδοτικη πραξη που εκδιδεται απο το ΓΛΚ για την κυρια παροχη(συνταξη)
Β)Δικαιο υψος επικουρικης παροχης για ολους τους ασφαλισμενους του δημοσιου υπολογιζομενο σε ποσοστο του συνταξιμου μισθου(πχ 20%) αντι των διαφορετικων παροχων που καταβαλλονται σημερα αναλογα με τους...αδηλους πορους που κατορθωσε να εξασφαλισει το καθε Ταμειο!
Γ)Καταργηση, εκτος των Επικουρικων Ταμειων και καθε αλλου Φορεα που συγκεκαλυμενα καταβαλλει επικουρικες παροχες (πχ Ειδικοι Λογαριασμοι, Ταμεια Προνοιας, κλπ)σε συνταξιουχους
Δ)Κεντρικος και σαφης ελεγχος του κοστους της Επικουρικης Ασφαλισης για το συνολο των απασχολουμενων στο δημοσιο τομεα αντι των δεκαδων Επικουρικων Φορεων που λειτουργουν σημερα χωρις βασικα π εχεγγυα βιωσιμοτητας και κοινωνικης δικαιοσυνης
Ε)Αξιοποιηση του ανθρωπινου δυναμικου και των περιουσιακων στοιχειων (ακινητα, κινητες αξιες, διαθεσιμα) των καταργουμενων Ταμειων απο το δημοσιο στην κυριοτητα του οποιου θα περιελθουν.
Μοναδικο μειονεκτημα της προτεινομενης λυσης ειναι το γεγονος οτι το Δημοσιο, εκτος απο Φορεας κυριας ασφλισης, καθισταται και Φορεας επικουρικης ασφαλισης αναλαμβανοντας, σε καιρους χαλεπους, ενα προσθετο οικονομικο βαρος. Το αντεπιχειρημα σ' αυτο το μειονεκτημα ειναι οτι και σημερα το δημοσιο καλειται να διασωσει διαφορα Ταμεια που καταρρεουν, επιχορηγωντας τα η διευκολυνοντας τα ταμειακα, χωρις μαλιστα να εχει και τον πληρη ελεγχο της καταστασης.
Το πληθος των Επικουρικων Ταμειων προεκυψε με την υστεροβουλη σκεψη των απασχολουμενων σε καθε Υπουργειο η Κλαδο του Δημοσιου να συστησει το δικο του Ταμειο, το οποιο να το προικισει, ασκωντας πιεσεις στους πολιτικους προισταμενους, με κοινωνικους πορους δηλ' με φορους υπερ του Ταμειου, σε τροπο ωστε αυτη η "καστα" να απολαμβανει μεγαλυτερης κρατικης μεριμνας σε σχεση με αλλες κατηγοριες εργαζομενων του δημοσιου τομεα. Η προτεινομενη λυση θα βαλει τελος σε τετοιες αθεμιτες και κοινωνικα αδικες πρακτικες και θα οργανωσει την επικουρικη ασφαλιση των απασχολουμενων στο δημοσιο τομεα με τροπο συγχρονο, αποτελεσματικο,αποδοτικο και κοινωνικα δικαιο!{Σχόλια διαχειριστή: Το σχόλιο αυτό περιλαμβάνει προτάσεις για συγχώνευση ή κατάργηση φορέων και δεν απαντά στο ερώτημα της διαβούλευσης, που είναι η μεθοδολογία crowdsourcing. Θα αξιοποιηθεί μαζί με άλλα αντίστοιχα σχόλια που έχουν υποβληθεί στη Β' φάση της διαδικασίας. Παρακαλούμε τα σχόλιά σας να σχετίζονται με τη μεθοδολογία. Ευχαριστούμε.}
Προτεινεται η καταργηση ολων των Επικουρικων Ταμειων του Δημοσιου Τομεα, οι ασφαλισμενοι των οποιων εχουν Κυριο Ασφαλιστικο Φορεα το Δημοσιο (πχ ΜΤΠΥ) και αναληψη της επικουρικης ασφαλισησ του προσωπικου αυτου απο το Δημοσιο το οποιο εχει και την κυρια ασφαλιση του! Η προτεινομενη λυση εμφανιζει τα εξης πλεονεκτηματα: Α)Μηδενικο διοικητικο κοστος για τη χορηγηση της επικουρικης παροχης αφου θα συμπεριλαμβανεται στη συνταξιοδοτικη πραξη που εκδιδεται απο το ΓΛΚ για την κυρια παροχη(συνταξη) Β)Δικαιο υψος επικουρικης παροχης για ολους τους ασφαλισμενους του δημοσιου υπολογιζομενο σε ποσοστο του συνταξιμου μισθου(πχ 20%) αντι των διαφορετικων παροχων που καταβαλλονται σημερα αναλογα με τους...αδηλους πορους που κατορθωσε να εξασφαλισει το καθε Ταμειο! Γ)Καταργηση, εκτος των Επικουρικων Ταμειων και καθε αλλου Φορεα που συγκεκαλυμενα καταβαλλει επικουρικες παροχες (πχ Ειδικοι Λογαριασμοι, Ταμεια Προνοιας, κλπ)σε συνταξιουχους Δ)Κεντρικος και σαφης ελεγχος του κοστους της Επικουρικης Ασφαλισης για το συνολο των απασχολουμενων στο δημοσιο τομεα αντι των δεκαδων Επικουρικων Φορεων που λειτουργουν σημερα χωρις βασικα π εχεγγυα βιωσιμοτητας και κοινωνικης δικαιοσυνης Ε)Αξιοποιηση του ανθρωπινου δυναμικου και των περιουσιακων στοιχειων (ακινητα, κινητες αξιες, διαθεσιμα) των καταργουμενων Ταμειων απο το δημοσιο στην κυριοτητα του οποιου θα περιελθουν. Μοναδικο μειονεκτημα της προτεινομενης λυσης ειναι το γεγονος οτι το Δημοσιο, εκτος απο Φορεας κυριας ασφλισης, καθισταται και Φορεας επικουρικης ασφαλισης αναλαμβανοντας, σε καιρους χαλεπους, ενα προσθετο οικονομικο βαρος. Το αντεπιχειρημα σ' αυτο το μειονεκτημα ειναι οτι και σημερα το δημοσιο καλειται να διασωσει διαφορα Ταμεια που καταρρεουν, επιχορηγωντας τα η διευκολυνοντας τα ταμειακα, χωρις μαλιστα να εχει και τον πληρη ελεγχο της καταστασης. Το πληθος των Επικουρικων Ταμειων προεκυψε με την υστεροβουλη σκεψη των απασχολουμενων σε καθε Υπουργειο η Κλαδο του Δημοσιου να συστησει το δικο του Ταμειο, το οποιο να το προικισει, ασκωντας πιεσεις στους πολιτικους προισταμενους, με κοινωνικους πορους δηλ' με φορους υπερ του Ταμειου, σε τροπο ωστε αυτη η "καστα" να απολαμβανει μεγαλυτερης κρατικης μεριμνας σε σχεση με αλλες κατηγοριες εργαζομενων του δημοσιου τομεα. Η προτεινομενη λυση θα βαλει τελος σε τετοιες αθεμιτες και κοινωνικα αδικες πρακτικες και θα οργανωσει την επικουρικη ασφαλιση των απασχολουμενων στο δημοσιο τομεα με τροπο συγχρονο, αποτελεσματικο,αποδοτικο και κοινωνικα δικαιο!{Σχόλια διαχειριστή: Το σχόλιο αυτό περιλαμβάνει προτάσεις για συγχώνευση ή κατάργηση φορέων και δεν απαντά στο ερώτημα της διαβούλευσης, που είναι η μεθοδολογία crowdsourcing. Θα αξιοποιηθεί μαζί με άλλα αντίστοιχα σχόλια που έχουν υποβληθεί στη Β' φάση της διαδικασίας. Παρακαλούμε τα σχόλιά σας να σχετίζονται με τη μεθοδολογία. Ευχαριστούμε.}