1.Αντικειμενική αξιολόγηση όχι μόνο όσων διορίζονται στο Δημόσιο αλλά και όσων ήδη υπηρετούν, από ανεξάρτητους αξιολογητές.
2.Διορισμό managers στο Δημόσιο ώστε να καμφθεί η δυσκαμψία και να "τρέξει" λίγο ο μηχανισμός του Δημοσίου.
3.Ουσιαστική σύνδεση της παραγωγικότητας των υπαλλήλων με το αντίστοιχο κίνητρο(τότε να δείς εκατομμύρια που θα εξοικονομηθούν!!!)
4.Καταβολή υπερωριών μόνο όταν αυτές δουλεύονται πραγματικά
5.Εκπαραθύρωση συμβασιούχων και ΙΔΑΧ,οι διορισμοί των οποίων καλύπτουν απλά και μόνο κομματικά συμφέροντα όλων των παρατάξεων
6.Ανακατανομή υπαλλήλων με βάση τις ανάγκες κάθε υπηρεσίας, ώστε να πάψει το φαινόμενο κάποιοι να πλήτουν κατα τις ώρες εργασίας και κάποιοι να παίρνουν και δουλειά στο σπίτι
7.Αξιολόγηση των υπαλλήλων όχι μόνο βάσει των τυπικών προσώντων τους αλλά με συνεκτίμηση και άλλων ικανοτήτων (ικανότητα διαπραγμάτευσης, επίλυσης προβλημάτων, συναλλαγής με το κοινό κλπ)και το σημαντικότερο: ψυχολογικά tests, διότι η έλλειψη ενδιαφέροντος σε πολλούς έχει προκαλέσει σοβαρά ψυχολογικά προβλήματα
8.Συνεχής και υποχρεωτική επιμόρφωση των υπαλλήλων, διότι με τα παρόντα δεδομένα οι υπάλληλοι αδιαφορούν και οι υπηρεσίες δυσκολεύονται να το επιτρέψουν έστω και σε αυτούς που ενδιαφέρονται.
1.Αντικειμενική αξιολόγηση όχι μόνο όσων διορίζονται στο Δημόσιο αλλά και όσων ήδη υπηρετούν, από ανεξάρτητους αξιολογητές. 2.Διορισμό managers στο Δημόσιο ώστε να καμφθεί η δυσκαμψία και να "τρέξει" λίγο ο μηχανισμός του Δημοσίου. 3.Ουσιαστική σύνδεση της παραγωγικότητας των υπαλλήλων με το αντίστοιχο κίνητρο(τότε να δείς εκατομμύρια που θα εξοικονομηθούν!!!) 4.Καταβολή υπερωριών μόνο όταν αυτές δουλεύονται πραγματικά 5.Εκπαραθύρωση συμβασιούχων και ΙΔΑΧ,οι διορισμοί των οποίων καλύπτουν απλά και μόνο κομματικά συμφέροντα όλων των παρατάξεων 6.Ανακατανομή υπαλλήλων με βάση τις ανάγκες κάθε υπηρεσίας, ώστε να πάψει το φαινόμενο κάποιοι να πλήτουν κατα τις ώρες εργασίας και κάποιοι να παίρνουν και δουλειά στο σπίτι 7.Αξιολόγηση των υπαλλήλων όχι μόνο βάσει των τυπικών προσώντων τους αλλά με συνεκτίμηση και άλλων ικανοτήτων (ικανότητα διαπραγμάτευσης, επίλυσης προβλημάτων, συναλλαγής με το κοινό κλπ)και το σημαντικότερο: ψυχολογικά tests, διότι η έλλειψη ενδιαφέροντος σε πολλούς έχει προκαλέσει σοβαρά ψυχολογικά προβλήματα 8.Συνεχής και υποχρεωτική επιμόρφωση των υπαλλήλων, διότι με τα παρόντα δεδομένα οι υπάλληλοι αδιαφορούν και οι υπηρεσίες δυσκολεύονται να το επιτρέψουν έστω και σε αυτούς που ενδιαφέρονται.