Μεταθέσεις Εκπαιδευτικών (Υπ. Παιδείας). Προτείνω να αλλάξει το σύστημα ως εξής: α) οι παλαιοί εκπαιδευτικοί να συνεχίσουν με το παλαιό και β) οι νέοι να διαγωνίζονται μέσω ΑΣΕΠ για συγκεκριμένες θέσεις, π.χ. διορισμός σε σχολείο της Χίου εφόρου ζωής. Έτσι οι νεοδιόριζόμενοι εκπαιδευτικοί δεν θα απασχολούν πλέον υπηρεσίες του υπουργείου. Στο ίδιο πλαίσιο θα πρέπει να επιτρέπονται αμοιβαίες μεταθέσεις είτε έχουν οργανική είτε όχι. Τέλος θα πρέπει να μπει ως κριτήριο μεταθέσεων και ο τόπος κατοικίας του συζύγου και ιδιαίτερα αν είναι ελεύθερος επαγγελματίας ή είναι αδύνατη η μετεγκατάστασή του. Οι διαλυμένες οικογένειες στοιχίζουν περισσότερο.
Μεταθέσεις Εκπαιδευτικών (Υπ. Παιδείας). Προτείνω να αλλάξει το σύστημα ως εξής: α) οι παλαιοί εκπαιδευτικοί να συνεχίσουν με το παλαιό και β) οι νέοι να διαγωνίζονται μέσω ΑΣΕΠ για συγκεκριμένες θέσεις, π.χ. διορισμός σε σχολείο της Χίου εφόρου ζωής. Έτσι οι νεοδιόριζόμενοι εκπαιδευτικοί δεν θα απασχολούν πλέον υπηρεσίες του υπουργείου. Στο ίδιο πλαίσιο θα πρέπει να επιτρέπονται αμοιβαίες μεταθέσεις είτε έχουν οργανική είτε όχι. Τέλος θα πρέπει να μπει ως κριτήριο μεταθέσεων και ο τόπος κατοικίας του συζύγου και ιδιαίτερα αν είναι ελεύθερος επαγγελματίας ή είναι αδύνατη η μετεγκατάστασή του. Οι διαλυμένες οικογένειες στοιχίζουν περισσότερο.