σΑπό τη μέχρι στιγμής εμπειρία μου από την εργασία στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα προκύπτει αβίαστα ότι στον δημόσιο τομέα η διαφθορά τόσο μεταξύ πολιτών και υπαλλήλων οσο και μεταξύ υπαλλήλων και διοίκησης είναι το σημαντικότερο πρόβλημα καθότι αυτό και είναι η πηγή όλων των υπολοίπων δυσλειτουργιών της δημόσιας διοίκησης. Πιστεύω ότι ένα σημαντικό ΄
"όπλο" το οποίο διαθέτει η δημόσια διοίκηση και του μοναδικός κάτοχος είναι ο νομοθέτης είναι η υποχρεωτική εναλλαγή θέσεων και αρμοδιοτήτων μεταξύ των υπαλλήλων ιδίων προσόντων. Η σχετική διεθνής βιβλιογραφία πιστοποιεί και μάλιστα επιβάλει την εφαρμογή της παραπάνω πρότασης, η οποία εφαρμόζεται στις μεγαλύτερες και πιο επιτυχημένες επιχειρήσεις στον κόσμο.
Η παραπάνω πρόταση εκτιμώ ότι θα βοηθήσει αρκετά την αύξηση της παραγωγικότητας, την αλληλοκάλυψη μεταξύ των υπαλλήλων αλλά και θα προσφέρει στους φορολογούμενους πολίτες μια δημόσια διοίκηση πιο αποδοτική και ευέλικτη.
Στα πλαίσια αυτά πιστεύω ότι μπορεί να γίνει της παραπάνω πρότασης και στο Crowdsourcing.
σΑπό τη μέχρι στιγμής εμπειρία μου από την εργασία στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα προκύπτει αβίαστα ότι στον δημόσιο τομέα η διαφθορά τόσο μεταξύ πολιτών και υπαλλήλων οσο και μεταξύ υπαλλήλων και διοίκησης είναι το σημαντικότερο πρόβλημα καθότι αυτό και είναι η πηγή όλων των υπολοίπων δυσλειτουργιών της δημόσιας διοίκησης. Πιστεύω ότι ένα σημαντικό ΄ "όπλο" το οποίο διαθέτει η δημόσια διοίκηση και του μοναδικός κάτοχος είναι ο νομοθέτης είναι η υποχρεωτική εναλλαγή θέσεων και αρμοδιοτήτων μεταξύ των υπαλλήλων ιδίων προσόντων. Η σχετική διεθνής βιβλιογραφία πιστοποιεί και μάλιστα επιβάλει την εφαρμογή της παραπάνω πρότασης, η οποία εφαρμόζεται στις μεγαλύτερες και πιο επιτυχημένες επιχειρήσεις στον κόσμο. Η παραπάνω πρόταση εκτιμώ ότι θα βοηθήσει αρκετά την αύξηση της παραγωγικότητας, την αλληλοκάλυψη μεταξύ των υπαλλήλων αλλά και θα προσφέρει στους φορολογούμενους πολίτες μια δημόσια διοίκηση πιο αποδοτική και ευέλικτη. Στα πλαίσια αυτά πιστεύω ότι μπορεί να γίνει της παραπάνω πρότασης και στο Crowdsourcing.