1ο. Ενοποίηση λειτουργικών υπηρεσιών:
Σε κάθε Υπουργείο, φορέα ή οργανισμό υπάρχει προσωπικό που απασχολείται με την μισθοδοσία των υπαλλήλων του. Η λειτουργία αυτή θα μπορούσε να διεκπεραιωθεί κεντρικά από μια ενιαία κρατική υπηρεσία μισθοδοσίας (η υπάρχουσα ενιαία αρχή πληρωμών θα μπορούσε να μετεξελιχθεί και σε τέτοια) με τη στελέχωση μικρού μόνο μέρους του ανωτέρω προσωπικού. Με το ίδιο σκεπτικό θα μπορούσε να εξοικονομηθεί μεγάλο μέρος απο το προσωπικό που απασχολείται με τα διοικητικά των υπαλλήλων (διορισμοί - εξελίξεις - αποχωρήσεις) κάτω από μια ενιαία κρατική υπηρεσία διοικητικού.
2ο. Ποσόστωση στελέχωσης υπηρεσιών ανά φύλο κατ' αρχάς.
Θα πρέπει να αρχίσει να λαμβάνεται υπόψη και η κατά φύλο (ανήρ - θήλυ) ισορροπία στη στελέχωση των υπηρεσιών καθώς και άλλα στοιχεία όπως η ηλικιακή ισορροπία άν επιδιώκεται η παραγωγικότητά τους.
1ο. Ενοποίηση λειτουργικών υπηρεσιών: Σε κάθε Υπουργείο, φορέα ή οργανισμό υπάρχει προσωπικό που απασχολείται με την μισθοδοσία των υπαλλήλων του. Η λειτουργία αυτή θα μπορούσε να διεκπεραιωθεί κεντρικά από μια ενιαία κρατική υπηρεσία μισθοδοσίας (η υπάρχουσα ενιαία αρχή πληρωμών θα μπορούσε να μετεξελιχθεί και σε τέτοια) με τη στελέχωση μικρού μόνο μέρους του ανωτέρω προσωπικού. Με το ίδιο σκεπτικό θα μπορούσε να εξοικονομηθεί μεγάλο μέρος απο το προσωπικό που απασχολείται με τα διοικητικά των υπαλλήλων (διορισμοί - εξελίξεις - αποχωρήσεις) κάτω από μια ενιαία κρατική υπηρεσία διοικητικού. 2ο. Ποσόστωση στελέχωσης υπηρεσιών ανά φύλο κατ' αρχάς. Θα πρέπει να αρχίσει να λαμβάνεται υπόψη και η κατά φύλο (ανήρ - θήλυ) ισορροπία στη στελέχωση των υπηρεσιών καθώς και άλλα στοιχεία όπως η ηλικιακή ισορροπία άν επιδιώκεται η παραγωγικότητά τους.