ΔΟΜΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ -ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΑΙ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ ΤΟΥ ΜΕ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ:
Μια σύγχρονη κοινωνία, που θέλει πραγματικά να λειτουργεί πάνω σε ρεαλιστικά επίπεδα αξιοκρατίας, χρειάζεται μεγάλες τομές και ριζικές αλλαγές στο πεπαλαιωμένο εκπαιδευτικό σύστημά της.
Η εξαετής εκπαίδευση του δημοτικού, παρέχωντας τις βασικές γνώσεις και εφόδια που πρέπει κάθε παιδί να έχει (γραφή, ανάγνωση, αριθμητική, γεωγραφία, μουσική, γυμναστική κ.α.)πρέπει συνάμα να έχει ρόλο διτό. Κατά πρώτον, να βάζει γερά θεμέλια στο γνωστικό επίπεδο των παιδιών και κατά δεύτερον να μπορεί στη διάρκεια της εξαετούς φοίτησης να μπορεί να ανακαλύπτει την ιδιαίτερη κλίση και το ταλέντο του κάθε παιδιού ξεχωριστά. Κάθε παιδί έχει ξεχωριστό χαρακτήρα, ταλέντο και φυσικά χαρίσματα και είναι ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΑΣ να μην προσπαθούμε να καλλιεργήσουμε τις ικανότητες και δεξιότητες του κάθε παιδιού όσο το δυνατόν καλύτερα. Έτσι, κατά την φοίτηση του δημοτικού, το κάθε παιδί θα αξιολογείται και μετά το πέρας της 6ετίας, με τη σύμφωνη γνώμη των γονεών και τη δική του, θα ακολουθεί το είδος του γυμνασίου που θα έχει τα καλύτερα δυνατά αποτελέματα για αυτό. Τέσσερα είδη γυμνασίου μπορούμε να ορίσουμε για το επόμενο στάδιο εκπαίδευσης. Μέχρι την ηλικία των 12 ετών μπορούμε να διακρίνουμε εάν ένα παιδί έχει κλίση στις θεωρητικές επιστήμες, τις θετικές επιστήμες, την τεχνολογία, ή τις καλές τέχνες και τον αθλητισμό. Μεσά απο την 3ετή εκπαίδευση του ειδικού γυμνασίου, ο έφηβος μπορεί να ξεδιπλώσει και να καλλιεργήσει το ταλέντο του και να ανακαλύψει ακριβώς τον επαγγελματικό τομέα τον οποίο θέλει να ακολουθήσει ούτως ώστε να γίνει ένα επιτυχημένο άτομο στον τομέα του και ένα άξιο αλλά και επωφελές κοινωνικό μέλος. Στο τέλος της 3ετούς εκπαίδευσης και στην ηλικία των 15-16 ετών, μπορεί πλέον ο νέος με καταταρκτήριες εξετάσεις ανάλογες της εκπαιδεύσεώς του, να ακολουθήσει τον εξειδικευμένο κλάδο που επιθυμεί, σε ένα 5ετές αναβαθμισμένο πανεπιστημιακό ίδρυμα΄ούτως ώστε στην ηλικία των 21-22 ετών να είναι ένα άτομο που θα έχει πλέον τα εφόδια που χρειάζονται ούτως ώστε να ακολουθήσει την πορεία του στην αγορά εργασίας η την συνέχιση των σπουδών του περαιτέρω σε μεταπτυχιακό ή διδακτορικό επίπεδο. Έχοντας άτομα, που απο παιδιά οδηγούνται στους επιστημονικούς και άλλους τομείς που ξεχωρίζουν, έχουμε και τις μεγαλύτερες πιθανότητες να εξάγουμε σαν κοινωνία τους αξιοτερούς σε κάθε τομεά. Με τον τρόπο αυτόν , οδηγούμαστε εμμέσως πλήν σαφών και σε μία τελειότερη κοινωνία και δεν υποχρεώνουμε τα παιδιά να είναι κοπαδοποιημένα επί 12 έτη σε ένα κοινό εγκλωβιστικό εκπαιδευτικό σύστημα το οποίο όπως αποδεικνύει η πράξη, οδηγεί την κοινωνία μας σε χαμηλά επίπεδο παιδείας και εμφανή επίπεδα αναξιοκρατίας σε όλους τους τομείς.
ΔΟΜΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ -ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΑΙ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ ΤΟΥ ΜΕ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ: Μια σύγχρονη κοινωνία, που θέλει πραγματικά να λειτουργεί πάνω σε ρεαλιστικά επίπεδα αξιοκρατίας, χρειάζεται μεγάλες τομές και ριζικές αλλαγές στο πεπαλαιωμένο εκπαιδευτικό σύστημά της. Η εξαετής εκπαίδευση του δημοτικού, παρέχωντας τις βασικές γνώσεις και εφόδια που πρέπει κάθε παιδί να έχει (γραφή, ανάγνωση, αριθμητική, γεωγραφία, μουσική, γυμναστική κ.α.)πρέπει συνάμα να έχει ρόλο διτό. Κατά πρώτον, να βάζει γερά θεμέλια στο γνωστικό επίπεδο των παιδιών και κατά δεύτερον να μπορεί στη διάρκεια της εξαετούς φοίτησης να μπορεί να ανακαλύπτει την ιδιαίτερη κλίση και το ταλέντο του κάθε παιδιού ξεχωριστά. Κάθε παιδί έχει ξεχωριστό χαρακτήρα, ταλέντο και φυσικά χαρίσματα και είναι ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΑΣ να μην προσπαθούμε να καλλιεργήσουμε τις ικανότητες και δεξιότητες του κάθε παιδιού όσο το δυνατόν καλύτερα. Έτσι, κατά την φοίτηση του δημοτικού, το κάθε παιδί θα αξιολογείται και μετά το πέρας της 6ετίας, με τη σύμφωνη γνώμη των γονεών και τη δική του, θα ακολουθεί το είδος του γυμνασίου που θα έχει τα καλύτερα δυνατά αποτελέματα για αυτό. Τέσσερα είδη γυμνασίου μπορούμε να ορίσουμε για το επόμενο στάδιο εκπαίδευσης. Μέχρι την ηλικία των 12 ετών μπορούμε να διακρίνουμε εάν ένα παιδί έχει κλίση στις θεωρητικές επιστήμες, τις θετικές επιστήμες, την τεχνολογία, ή τις καλές τέχνες και τον αθλητισμό. Μεσά απο την 3ετή εκπαίδευση του ειδικού γυμνασίου, ο έφηβος μπορεί να ξεδιπλώσει και να καλλιεργήσει το ταλέντο του και να ανακαλύψει ακριβώς τον επαγγελματικό τομέα τον οποίο θέλει να ακολουθήσει ούτως ώστε να γίνει ένα επιτυχημένο άτομο στον τομέα του και ένα άξιο αλλά και επωφελές κοινωνικό μέλος. Στο τέλος της 3ετούς εκπαίδευσης και στην ηλικία των 15-16 ετών, μπορεί πλέον ο νέος με καταταρκτήριες εξετάσεις ανάλογες της εκπαιδεύσεώς του, να ακολουθήσει τον εξειδικευμένο κλάδο που επιθυμεί, σε ένα 5ετές αναβαθμισμένο πανεπιστημιακό ίδρυμα΄ούτως ώστε στην ηλικία των 21-22 ετών να είναι ένα άτομο που θα έχει πλέον τα εφόδια που χρειάζονται ούτως ώστε να ακολουθήσει την πορεία του στην αγορά εργασίας η την συνέχιση των σπουδών του περαιτέρω σε μεταπτυχιακό ή διδακτορικό επίπεδο. Έχοντας άτομα, που απο παιδιά οδηγούνται στους επιστημονικούς και άλλους τομείς που ξεχωρίζουν, έχουμε και τις μεγαλύτερες πιθανότητες να εξάγουμε σαν κοινωνία τους αξιοτερούς σε κάθε τομεά. Με τον τρόπο αυτόν , οδηγούμαστε εμμέσως πλήν σαφών και σε μία τελειότερη κοινωνία και δεν υποχρεώνουμε τα παιδιά να είναι κοπαδοποιημένα επί 12 έτη σε ένα κοινό εγκλωβιστικό εκπαιδευτικό σύστημα το οποίο όπως αποδεικνύει η πράξη, οδηγεί την κοινωνία μας σε χαμηλά επίπεδο παιδείας και εμφανή επίπεδα αναξιοκρατίας σε όλους τους τομείς.