Τελευταία, δρομολογείται από την πολιτική ηγεσία του τουρισμού και τον Σ.Ε.Τ.Ε. η δημιουργία D.M.O.’s (Destination Management Organisations), σε αντικατάσταση των γραφείων Ε.Ο.Τ. σε ολόκληρη την Ελληνική επικράτεια. Με προβληματίζει όμως η σκέψη, ότι οι οργανισμοί αυτοί θα λειτουργούν σε επίπεδο Περιφέρειας και μόνο στις έδρες τους. Αντιλαμβάνεστε τι θα συμβεί στην περιοχή μου (Κυκλάδες και Δωδεκάνησα), όπου ακόμη και την εποχή που διοικούμασταν από τις Νομαρχίες (προ-Καλλικράτη) υπήρχαν τεράστια προβλήματα. Ήταν πολύ δύσκολο ολόκληρη η Δωδεκάνησος να εξυπηρετείται από μια υπηρεσία στη Ρόδο, από τη στιγμή που δεν υπάρχει δυνατότητα άμεσης μετάβασης του κοινού από τη μια άκρη του νομού στην άλλη, παρά μόνο ακτοπλοϊκώς ή αεροπορικώς. Το ίδιο ίσχυε φυσικά και για τις Κυκλάδες. Φανταστείτε τώρα τις επιπτώσεις, εάν προχωρήσει η συγχώνευση των Νομαρχιακών σε έναν Περιφερειακό οργανισμό. Δε μπορεί η Δωδεκάνησος, οι Κυκλάδες, ή η Περιφέρεια Ν. Αιγαίου να αντιμετωπίζονται ως ένας ενιαίος τουριστικός προορισμός, από τη στιγμή που δε μπορεί κανείς να πάει οδικώς από τη μια άκρη του νομού ή της περιφέρειας στην άλλη, οποιαδήποτε ώρα της ημέρας, με δικό του μεταφορικό μέσο. Η Περιφέρεια Ν. Αιγαίου, δεν είναι ούτε Μακεδονία, ούτε Πελοπόννησος, ούτε Κρήτη. Απαιτείται, λοιπόν, μια ορθολογικότερη τουριστική "χαρτογράφηση" της Ελλάδας, με ισχυρούς, αυτοδύναμους τουριστικούς οργανισμούς, που θα διαχειρίζονται τον τουρισμό σε επίπεδο προορισμού, λαμβάνοντας υπόψη και τις ιδιαιτερότητες των νησιωτικών περιοχών. Αντιλαμβανόμενος τις πρακτικές δυσκολίες, δεν θα περίμενα να δω γραφείο τουρισμού (D.M.O.) σε κάθε ένα από τα 50 και πλέον νησιά της Περιφέρειας Ν. Αιγαίου. Επιβάλλεται όμως μία τέτοια υπηρεσία σε κάθε τουριστικό προορισμό με διεθνές αεροδρόμιο, όπου οι αφίξεις του ξεπερνούν το 1 εκατομμύριο επισκεπτών το χρόνο, όπως είναι η Κως.
Τελευταία, δρομολογείται από την πολιτική ηγεσία του τουρισμού και τον Σ.Ε.Τ.Ε. η δημιουργία D.M.O.’s (Destination Management Organisations), σε αντικατάσταση των γραφείων Ε.Ο.Τ. σε ολόκληρη την Ελληνική επικράτεια. Με προβληματίζει όμως η σκέψη, ότι οι οργανισμοί αυτοί θα λειτουργούν σε επίπεδο Περιφέρειας και μόνο στις έδρες τους. Αντιλαμβάνεστε τι θα συμβεί στην περιοχή μου (Κυκλάδες και Δωδεκάνησα), όπου ακόμη και την εποχή που διοικούμασταν από τις Νομαρχίες (προ-Καλλικράτη) υπήρχαν τεράστια προβλήματα. Ήταν πολύ δύσκολο ολόκληρη η Δωδεκάνησος να εξυπηρετείται από μια υπηρεσία στη Ρόδο, από τη στιγμή που δεν υπάρχει δυνατότητα άμεσης μετάβασης του κοινού από τη μια άκρη του νομού στην άλλη, παρά μόνο ακτοπλοϊκώς ή αεροπορικώς. Το ίδιο ίσχυε φυσικά και για τις Κυκλάδες. Φανταστείτε τώρα τις επιπτώσεις, εάν προχωρήσει η συγχώνευση των Νομαρχιακών σε έναν Περιφερειακό οργανισμό. Δε μπορεί η Δωδεκάνησος, οι Κυκλάδες, ή η Περιφέρεια Ν. Αιγαίου να αντιμετωπίζονται ως ένας ενιαίος τουριστικός προορισμός, από τη στιγμή που δε μπορεί κανείς να πάει οδικώς από τη μια άκρη του νομού ή της περιφέρειας στην άλλη, οποιαδήποτε ώρα της ημέρας, με δικό του μεταφορικό μέσο. Η Περιφέρεια Ν. Αιγαίου, δεν είναι ούτε Μακεδονία, ούτε Πελοπόννησος, ούτε Κρήτη. Απαιτείται, λοιπόν, μια ορθολογικότερη τουριστική "χαρτογράφηση" της Ελλάδας, με ισχυρούς, αυτοδύναμους τουριστικούς οργανισμούς, που θα διαχειρίζονται τον τουρισμό σε επίπεδο προορισμού, λαμβάνοντας υπόψη και τις ιδιαιτερότητες των νησιωτικών περιοχών. Αντιλαμβανόμενος τις πρακτικές δυσκολίες, δεν θα περίμενα να δω γραφείο τουρισμού (D.M.O.) σε κάθε ένα από τα 50 και πλέον νησιά της Περιφέρειας Ν. Αιγαίου. Επιβάλλεται όμως μία τέτοια υπηρεσία σε κάθε τουριστικό προορισμό με διεθνές αεροδρόμιο, όπου οι αφίξεις του ξεπερνούν το 1 εκατομμύριο επισκεπτών το χρόνο, όπως είναι η Κως.