Στην εκπαίδευση δυστυχως συμβαίνει το εξής.
Ο κάθε εκπαιδευτικός σκέφτεται να μην είναι αυτός ο οποίος θα δημιουργήσει προβλημα εξέλιξης στον μαθητή. Ετσι πάντα προσπαθεί με κάθε τρόπο να βάλει βαθμό προβιβάσημο στο μαθητή και ας μη το αξίζει.
Ετσι έχουμε όλους τους μαθητές να τελειώνουν γυμάσιο-Λύκειο και επειδή δεν μπορούν να πετύχουν στις πανελλήνιες να φεύγουν Βουλγαρία ή Ρουμανία και να έρχονται όχι απλως με πτυχία αλλά και διδακτορικά. Τα αποτελεσματα γνωστά. Γιατροί με μηδεν γνωσεις -μηχανικοί αδαεις κλπ.και προηγούνται αυτών που πέτυχαν στα ελληνικά πανεπιστήμια.
Προτείνω, εκ των προτέρων θα είναι γνωστό ότι, οταν στην πρώτη Γυμνασίου ξεκιναν 100 μαθητές θα πάρουν απολυτήριο μόνο οι 25. Ας φροντίσουν οι εκπαιδευτικοί ποιοί πρέπει να προχωρήσουν, και ποιοί να βρουν άλλους δρόμους. Να γίνουν οι εκπαιδευτικοί μας αναγκαστικά αυστηροί.
Στην εκπαίδευση δυστυχως συμβαίνει το εξής. Ο κάθε εκπαιδευτικός σκέφτεται να μην είναι αυτός ο οποίος θα δημιουργήσει προβλημα εξέλιξης στον μαθητή. Ετσι πάντα προσπαθεί με κάθε τρόπο να βάλει βαθμό προβιβάσημο στο μαθητή και ας μη το αξίζει. Ετσι έχουμε όλους τους μαθητές να τελειώνουν γυμάσιο-Λύκειο και επειδή δεν μπορούν να πετύχουν στις πανελλήνιες να φεύγουν Βουλγαρία ή Ρουμανία και να έρχονται όχι απλως με πτυχία αλλά και διδακτορικά. Τα αποτελεσματα γνωστά. Γιατροί με μηδεν γνωσεις -μηχανικοί αδαεις κλπ.και προηγούνται αυτών που πέτυχαν στα ελληνικά πανεπιστήμια. Προτείνω, εκ των προτέρων θα είναι γνωστό ότι, οταν στην πρώτη Γυμνασίου ξεκιναν 100 μαθητές θα πάρουν απολυτήριο μόνο οι 25. Ας φροντίσουν οι εκπαιδευτικοί ποιοί πρέπει να προχωρήσουν, και ποιοί να βρουν άλλους δρόμους. Να γίνουν οι εκπαιδευτικοί μας αναγκαστικά αυστηροί.