Μετά την εφαρμογή των διατάξεων του Ν.3852/2010 δημιουργήθηκε μια νέα κατάσταση στο χώρο της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
Ειδικότερα λαμβάνοντας υπόψη:α.τις αλλαγές που προκύπτουν από την εφαρμογή του νέου Νόμου
β.την ανάγκη εξοικονόμησης ανθρώπινου δυναμικού
γ.τη δύσκολή δημοσιονομική κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει χωρα
πιστεύω ότι πρέπει να γίνει αναμόρφωση και του τρόπου λειτουργίας στίς υπηρεσίες των νέων Δήμων (ληξιαρχεία,δημοτολόγια κ.λ.π.)
Εγώ θα αναφερθώ στα Κ.Ε.Π. αφού ως υπάλληλος κλάδου ΔΙεκπεραίωσης Υποθεσεων Πολιτών υπηρετώ το Θεσμό από το 2002.Επιταγή των καιρών είναι η ορθολογική ανακατανομή των υπαλλήλων των
.Ε.Π.βάσει της παραγωγικότητας (η οποία σαφέστατα ελέγχεται από τη ΔΟΛ ΚΕΠ).
θα σας δώσω ένα παράδειγμα:
Από 1/1/2011 (ΦΕΚ 1867/29-11-2010 ) στο Δήμο Κεντρικών Τζουμέρκων ΑΡΤΑΣ ανήκουν τα ΚΕΠ 214( Δ. Αθαμανίας), 184(Δ. Αγνάντων), 772(κοιν. Μελισσουργών) και 917(κοιν. Θεοδωριάνων) ήτοι:6 υπάλληλοι.
Τα ΚΕΠ 772 και 917 από αρχής της λειτουργίας τους εδρεύουν στην Άρτα (παρά το γεγονός ότι τα Κ.Ε.Π. δημιουργήθηκαν για την εξυπηρέτηση των Τοπικών Κοινωνιών!!!!!) όπου και τα γραφεία
των Κοινοτήτων τους, αφού στις απομακρυσμένες περιοχές το πρόγραμμα e-kep δεν μπορεί να λειτουργήσει!!! (200.000ε κστίζει η τοποθέτηση οπτικής ίνας στίς περιοχές αυτες). Η παραγωγικότητα των εν λόγω ΚΕΠ (όπως μπορεί να διαπιστωθεί από το ηλεκτρονικό πρωτόκολλο
ΚΕΠ) είναι ελάχιστη αφού στην Άρτα συνυπήρχαν άλλα δύο ΚΕΠ(492 Δ. Αρταίων και 321 Νομαρχ. Αυτ/σης). Οι κάτοικοι των Κοινοτήτων που ανέφερα ανέρχονται στους 10-40 κατά τους μήνες Σεπτέμβριο-Ιούνιο και όσο για τους ΔΥΟ εναπομείναντες μήνες, εφόσον οι κάτοικοι(περισσότερο θερινοί επισκέπτες) επιθυμούν να κάνουν χρήση των υπηρεσιών των Κ.Ε.Π. μπορούν να μεταβούν στα πλησιέστερα Κ.Ε.Π. σε απόσταση 10- 17 χλμ.
Από την άλλη στο Δήμο Ιωαννιτών για παράδειγμα, η εξυπηρέτηση των Πολιτών γίνεται από πέντε μόνο υπαλλήλους που ανήκουν στο ΚΕΠ 322 (πρώην Νομαρχιακής Αυτ/σης Ιωαννίνων - αφού ο προ Καλλικράτη Δ. Ιωαννιτών δεν είχε προβεί στη σύσταση ΚΕΠ).
Η ΟΔΕ ΚΕΠ μπορεί να ελέγξει με τι παραγωγικότηΤα "έκλεισαν" τα προηγούμενα χρόνια τα Κ.Ε.Π. που σας αναφέρω και να διαπιστώσει την ακρίβεια όσων λέγω.
Το γεγονός αυτό λαμβάνει χώρα και σε άλλα Κ.Ε.Π. πρώην Κοινοτήτων και απομακρυσμένων περιοχών.
Είναι κατά συνέπεια άτοπο να συντηρούνται ΚΕΠ (με ότι λειτουργικά έξοδα συνεπάγεται τούτο) που δεν προσφέρουν τίποτα και από την άλλη να υπάρχουν ΚΕΠ με τεράστια έλλειψη προσωπικού.
Το Υπουργείο,λοιπόν,κατά παρέκκλιση των απαγορευτικών και δεσμευτικών διατάξεων της πενταετίας ή της εντοπιότητας που εμποδίζουν την κινητικότητα των υπαλληλων Κ.Ε.Π., πρέπει να επιτρέψει στους υπαλλήλους που επιθυμούν να μεταφερθεί η θέση τους σε άλλο Κ.Ε.Π., να κάνουν αίτηση,για λόγους διαφάνειας και αποφυγής τοπικών πολιτικών σκοπιμοτήτων,κατευθείαν στην ΟΔΕ Κ.Ε.Π.Η Κεντρική υπηρεσία, ως μόνη αρμόδια, θα κρίνει λαμβάνοντας υπόψη υπηρεσιακές
ανάγκες, καθώς και σοβαρούς προσωπικούς λόγους των υπαλλήλων και θα αποφανθεί αναλόγως.
βλέπετε με τα Κ.Ε.Π. η χρησιμότητα, η αποδοτικότητα, η παραγωγικότητα μπορούν να ελεγχτούν κεντρικά και η ανακατανομή των υπαλλήλων μπορεί να γίνει υπό κανόνες δικαίου και διαφάνειας
χωρίς μικροκομματικά συμφέροντα των κατά τόπους πολιτικών Αρχόντων.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ:ΕΠΙ 9 ΣΥΝΑΠΤΑ ΕΤΗ ΔΙΑΝΥΩ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ 280 Χμ ΔΙΑΚΙΝΔΥΝΕΥΟΝΤΑΣ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΗΣΩ ΣΤΟ Κ.Ε.Π. ΟΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ. ΘΕΩΡΩ ΑΔΙΚΟ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΟ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΟΠΟΥ ΛΙΓΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΩ ΕΝΩ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΩ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΕ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ ΜΟΥ!!!!!!!!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ ΚΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΦΑΝΗΚΑ ΧΡΗΣΙΜΗ!!!!
Μετά την εφαρμογή των διατάξεων του Ν.3852/2010 δημιουργήθηκε μια νέα κατάσταση στο χώρο της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Ειδικότερα λαμβάνοντας υπόψη:α.τις αλλαγές που προκύπτουν από την εφαρμογή του νέου Νόμου β.την ανάγκη εξοικονόμησης ανθρώπινου δυναμικού γ.τη δύσκολή δημοσιονομική κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει χωρα πιστεύω ότι πρέπει να γίνει αναμόρφωση και του τρόπου λειτουργίας στίς υπηρεσίες των νέων Δήμων (ληξιαρχεία,δημοτολόγια κ.λ.π.) Εγώ θα αναφερθώ στα Κ.Ε.Π. αφού ως υπάλληλος κλάδου ΔΙεκπεραίωσης Υποθεσεων Πολιτών υπηρετώ το Θεσμό από το 2002.Επιταγή των καιρών είναι η ορθολογική ανακατανομή των υπαλλήλων των .Ε.Π.βάσει της παραγωγικότητας (η οποία σαφέστατα ελέγχεται από τη ΔΟΛ ΚΕΠ). θα σας δώσω ένα παράδειγμα: Από 1/1/2011 (ΦΕΚ 1867/29-11-2010 ) στο Δήμο Κεντρικών Τζουμέρκων ΑΡΤΑΣ ανήκουν τα ΚΕΠ 214( Δ. Αθαμανίας), 184(Δ. Αγνάντων), 772(κοιν. Μελισσουργών) και 917(κοιν. Θεοδωριάνων) ήτοι:6 υπάλληλοι. Τα ΚΕΠ 772 και 917 από αρχής της λειτουργίας τους εδρεύουν στην Άρτα (παρά το γεγονός ότι τα Κ.Ε.Π. δημιουργήθηκαν για την εξυπηρέτηση των Τοπικών Κοινωνιών!!!!!) όπου και τα γραφεία των Κοινοτήτων τους, αφού στις απομακρυσμένες περιοχές το πρόγραμμα e-kep δεν μπορεί να λειτουργήσει!!! (200.000ε κστίζει η τοποθέτηση οπτικής ίνας στίς περιοχές αυτες). Η παραγωγικότητα των εν λόγω ΚΕΠ (όπως μπορεί να διαπιστωθεί από το ηλεκτρονικό πρωτόκολλο ΚΕΠ) είναι ελάχιστη αφού στην Άρτα συνυπήρχαν άλλα δύο ΚΕΠ(492 Δ. Αρταίων και 321 Νομαρχ. Αυτ/σης). Οι κάτοικοι των Κοινοτήτων που ανέφερα ανέρχονται στους 10-40 κατά τους μήνες Σεπτέμβριο-Ιούνιο και όσο για τους ΔΥΟ εναπομείναντες μήνες, εφόσον οι κάτοικοι(περισσότερο θερινοί επισκέπτες) επιθυμούν να κάνουν χρήση των υπηρεσιών των Κ.Ε.Π. μπορούν να μεταβούν στα πλησιέστερα Κ.Ε.Π. σε απόσταση 10- 17 χλμ. Από την άλλη στο Δήμο Ιωαννιτών για παράδειγμα, η εξυπηρέτηση των Πολιτών γίνεται από πέντε μόνο υπαλλήλους που ανήκουν στο ΚΕΠ 322 (πρώην Νομαρχιακής Αυτ/σης Ιωαννίνων - αφού ο προ Καλλικράτη Δ. Ιωαννιτών δεν είχε προβεί στη σύσταση ΚΕΠ). Η ΟΔΕ ΚΕΠ μπορεί να ελέγξει με τι παραγωγικότηΤα "έκλεισαν" τα προηγούμενα χρόνια τα Κ.Ε.Π. που σας αναφέρω και να διαπιστώσει την ακρίβεια όσων λέγω. Το γεγονός αυτό λαμβάνει χώρα και σε άλλα Κ.Ε.Π. πρώην Κοινοτήτων και απομακρυσμένων περιοχών. Είναι κατά συνέπεια άτοπο να συντηρούνται ΚΕΠ (με ότι λειτουργικά έξοδα συνεπάγεται τούτο) που δεν προσφέρουν τίποτα και από την άλλη να υπάρχουν ΚΕΠ με τεράστια έλλειψη προσωπικού. Το Υπουργείο,λοιπόν,κατά παρέκκλιση των απαγορευτικών και δεσμευτικών διατάξεων της πενταετίας ή της εντοπιότητας που εμποδίζουν την κινητικότητα των υπαλληλων Κ.Ε.Π., πρέπει να επιτρέψει στους υπαλλήλους που επιθυμούν να μεταφερθεί η θέση τους σε άλλο Κ.Ε.Π., να κάνουν αίτηση,για λόγους διαφάνειας και αποφυγής τοπικών πολιτικών σκοπιμοτήτων,κατευθείαν στην ΟΔΕ Κ.Ε.Π.Η Κεντρική υπηρεσία, ως μόνη αρμόδια, θα κρίνει λαμβάνοντας υπόψη υπηρεσιακές ανάγκες, καθώς και σοβαρούς προσωπικούς λόγους των υπαλλήλων και θα αποφανθεί αναλόγως. βλέπετε με τα Κ.Ε.Π. η χρησιμότητα, η αποδοτικότητα, η παραγωγικότητα μπορούν να ελεγχτούν κεντρικά και η ανακατανομή των υπαλλήλων μπορεί να γίνει υπό κανόνες δικαίου και διαφάνειας χωρίς μικροκομματικά συμφέροντα των κατά τόπους πολιτικών Αρχόντων. ΣΗΜΕΙΩΣΗ:ΕΠΙ 9 ΣΥΝΑΠΤΑ ΕΤΗ ΔΙΑΝΥΩ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ 280 Χμ ΔΙΑΚΙΝΔΥΝΕΥΟΝΤΑΣ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΗΣΩ ΣΤΟ Κ.Ε.Π. ΟΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ. ΘΕΩΡΩ ΑΔΙΚΟ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΟ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΟΠΟΥ ΛΙΓΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΩ ΕΝΩ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΩ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΕ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ ΜΟΥ!!!!!!!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ ΚΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΦΑΝΗΚΑ ΧΡΗΣΙΜΗ!!!!