Για να δομηθεί διαδικασία crowd sourcing για την αναβάθμιση του κέντρου της Αθήνας θα πρέπει πρώτα να υπάρξει ένα πλαίσιο κατευθύνσεων και ενεργειών από το οποίο θα προκύψουν οι ανάγκες και η πλατφόρμα στην οποία θα κληθούν πολίτες, επαγγελματίες, εταιρείες να προσφέρουν τις υπηρεσίες και τα προϊόντα τους σε ζητήματα που χρήζουν παρέμβασης όπως η ασφάλεια, δικαιοσύνη, οικονομία, αστικό περιβάλλον (φυσικό, δομημένο, ιδιωτικό, δημόσιο), τουρισμός & πολιτισμός, κοινωνικές υποδομές και υπηρεσίες. Το ζήτημα της αναβάθμισης του Κέντρου υπερβαίνει μεθοδολογίες συγκέντρωσης πληροφορίας (illegal signs). Απαιτεί τεχνογνωσία και διαχρονικότητα στην δέσμευση σε σχέση με τις πολλές παραμέτρους που συνιστούν το πρόβλημα της υποβάθμισης του κέντρου της Αθήνας και που απαιτούν ουσιαστικούς πόρους για να μεταλλαχθούν σε ευκαιρίες από προκλήσεις που είναι σήμερα.
Για να δομηθεί διαδικασία crowd sourcing για την αναβάθμιση του κέντρου της Αθήνας θα πρέπει πρώτα να υπάρξει ένα πλαίσιο κατευθύνσεων και ενεργειών από το οποίο θα προκύψουν οι ανάγκες και η πλατφόρμα στην οποία θα κληθούν πολίτες, επαγγελματίες, εταιρείες να προσφέρουν τις υπηρεσίες και τα προϊόντα τους σε ζητήματα που χρήζουν παρέμβασης όπως η ασφάλεια, δικαιοσύνη, οικονομία, αστικό περιβάλλον (φυσικό, δομημένο, ιδιωτικό, δημόσιο), τουρισμός & πολιτισμός, κοινωνικές υποδομές και υπηρεσίες. Το ζήτημα της αναβάθμισης του Κέντρου υπερβαίνει μεθοδολογίες συγκέντρωσης πληροφορίας (illegal signs). Απαιτεί τεχνογνωσία και διαχρονικότητα στην δέσμευση σε σχέση με τις πολλές παραμέτρους που συνιστούν το πρόβλημα της υποβάθμισης του κέντρου της Αθήνας και που απαιτούν ουσιαστικούς πόρους για να μεταλλαχθούν σε ευκαιρίες από προκλήσεις που είναι σήμερα.