Σε απάντηση της δημοσίευσης στο «OpenGov.gr» σχετικά με «Συγχωνεύσεις και καταργήσεις φορέων του δημοσίου» της 13ης Ιουλίου 2011 (21:58) που το υπογράφει ο κ. Δημήτριος Μπόνος (http://www.opengov.gr/consultations/?p=1404&cpage=2#comment-710), σας ενημερώνουμε για τα παρακάτω:
Ο επιστολογράφος, κ. Δημήτριος Μπόνος, πρώην συμβασιούχος έργου στην εταιρεία «Εγνατία Οδός Α.Ε.», έχει, προφανώς ασθενή μνήμη. Αποτιμώντας συνοπτικά το «ένδοξο παρελθόν» και συγκρίνοντάς το με το «ζοφερό παρόν» ξέχασε να αναφέρει ότι:
1. Ο άξονας της Εγνατίας Οδού παραδόθηκε στην κυκλοφορία τον Μάιο του 2009, ενώ ένας προκλητικά υψηλός αριθμός συμβασιούχων είχε προσληφθεί, χωρίς διαγωνισμό (από το 2006 και μετά), με συμβάσεις που έληγαν μέχρι το τέλος του 2010.
Δεδομένου ότι ένα μεγάλο μέρος του τεχνικού αντικειμένου είχε ήδη ολοκληρωθεί, οι συμβασιούχοι αυτοί, επί ενάμιση χρόνο, δεν είχαν αντικείμενο. Κόστος = 15 εκ. €.
2. Οι τρεις εντεταλμένοι σύμβουλοι της «Εγνατία Οδός Α.Ε.» αμείβονται σήμερα, συνολικά, λιγότερο από όσο αμειβόταν ο πρώην Γενικός Διευθυντής της εταιρείας. Αβίαστα προκύπτει το σκανδαλώδες της αμοιβής αυτής. Η ευαισθησία του επιστολογράφου, ο οποίος ήταν εν ενεργεία συμβασιούχος εκείνη την περίοδο, προφανώς, βρισκόταν σε λήθαργο.
3. Οι συνολικές ετήσιες αμοιβές του Δ.Σ. κατά το 2009 ήταν 539.000€ έναντι 247.000€ το 2011. Οι μηνιαίες (αλλά και οι ετήσιες) απολαβές του ίδιου του επιστολογράφου, ήσαν αρκετά υψηλές και, σε κάθε περίπτωση, υψηλότερες, από τις αντίστοιχες του εντεταλμένου Γενικού Διευθυντή του 2011.
4. Ως προς το σύνολο των λειτουργικών δαπανών της Εταιρείας, αυτές μειώθηκαν από 46 εκ. € το 2009 σε 31 εκ. € το 2010 και σε 18 εκ. € το 2011. Η μείωση, ωστόσο, μισθών, δαπανών, ενοικίων, αμοιβών δεν αναστέλλει τις δραστηριότητες της Εταιρείας, οι οποίες πολλαπλασιάζονται.
5. Η «Εγνατία Οδός Α.Ε.» έχει σήμερα δραστηριότητες πολυσχιδείς, οι οποίες κατανέμονται σε νέα και συνεχιζόμενα έργα (Κάθετοι Άξονες Σερρών, Κομοτηνής, Έβρου), σε εποπτεία συμβάσεων παραχώρησης («Μαλιακός – Κλειδί», «Αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδος»), σε λειτουργία και συντήρηση του αυτοκινητόδρομου (τεχνικές επιθεωρήσεις, οδική ασφάλεια, αδειοδότηση, κατασκευές ΣΕΑ, ΛΕΑ) και σε οριζόντιες δράσεις, όπως είναι τα έργα βελτίωσης της οδικής ασφάλειας στο εθνικό και επαρχιακό δίκτυο της χώρας και η αποκατάσταση των ΧΑΔΑ σε όλην την Ελλάδα.
Ως προς την αναγνώριση του ρόλου συμβασιούχων και υπαλλήλων αορίστου χρόνου, η Εταιρεία τιμά την προσφορά όλων όσων εργάσθηκαν για την ολοκλήρωση των έργων και την επίτευξη των στόχων, συμπεριλαμβανομένων και δημοσίων υπαλλήλων, συμβούλων επίβλεψης κ.α.
Η εμπειρία, ωστόσο και η τεχνογνωσία έχουν παραμείνει στην «Εγνατία Οδός Α.Ε. » και θα χρησιμοποιηθούν προς όφελος του πολίτη και του τόπου.
Το πραγματικό νόημα και τα κίνητρα της επιστολής του κ. Δημ. Μπόνου αφήνονται στην κρίση των αναγνωστών.
Μαίρη Κόντζογλου
Προϊσταμένη Γραφείου Δημοσίων Σχέσεων
Σε απάντηση της δημοσίευσης στο «OpenGov.gr» σχετικά με «Συγχωνεύσεις και καταργήσεις φορέων του δημοσίου» της 13ης Ιουλίου 2011 (21:58) που το υπογράφει ο κ. Δημήτριος Μπόνος (http://www.opengov.gr/consultations/?p=1404&cpage=2#comment-710), σας ενημερώνουμε για τα παρακάτω:
Ο επιστολογράφος, κ. Δημήτριος Μπόνος, πρώην συμβασιούχος έργου στην εταιρεία «Εγνατία Οδός Α.Ε.», έχει, προφανώς ασθενή μνήμη. Αποτιμώντας συνοπτικά το «ένδοξο παρελθόν» και συγκρίνοντάς το με το «ζοφερό παρόν» ξέχασε να αναφέρει ότι:
1. Ο άξονας της Εγνατίας Οδού παραδόθηκε στην κυκλοφορία τον Μάιο του 2009, ενώ ένας προκλητικά υψηλός αριθμός συμβασιούχων είχε προσληφθεί, χωρίς διαγωνισμό (από το 2006 και μετά), με συμβάσεις που έληγαν μέχρι το τέλος του 2010.
Δεδομένου ότι ένα μεγάλο μέρος του τεχνικού αντικειμένου είχε ήδη ολοκληρωθεί, οι συμβασιούχοι αυτοί, επί ενάμιση χρόνο, δεν είχαν αντικείμενο. Κόστος = 15 εκ. €.
2. Οι τρεις εντεταλμένοι σύμβουλοι της «Εγνατία Οδός Α.Ε.» αμείβονται σήμερα, συνολικά, λιγότερο από όσο αμειβόταν ο πρώην Γενικός Διευθυντής της εταιρείας. Αβίαστα προκύπτει το σκανδαλώδες της αμοιβής αυτής. Η ευαισθησία του επιστολογράφου, ο οποίος ήταν εν ενεργεία συμβασιούχος εκείνη την περίοδο, προφανώς, βρισκόταν σε λήθαργο.
3. Οι συνολικές ετήσιες αμοιβές του Δ.Σ. κατά το 2009 ήταν 539.000€ έναντι 247.000€ το 2011. Οι μηνιαίες (αλλά και οι ετήσιες) απολαβές του ίδιου του επιστολογράφου, ήσαν αρκετά υψηλές και, σε κάθε περίπτωση, υψηλότερες, από τις αντίστοιχες του εντεταλμένου Γενικού Διευθυντή του 2011.
4. Ως προς το σύνολο των λειτουργικών δαπανών της Εταιρείας, αυτές μειώθηκαν από 46 εκ. € το 2009 σε 31 εκ. € το 2010 και σε 18 εκ. € το 2011. Η μείωση, ωστόσο, μισθών, δαπανών, ενοικίων, αμοιβών δεν αναστέλλει τις δραστηριότητες της Εταιρείας, οι οποίες πολλαπλασιάζονται.
5. Η «Εγνατία Οδός Α.Ε.» έχει σήμερα δραστηριότητες πολυσχιδείς, οι οποίες κατανέμονται σε νέα και συνεχιζόμενα έργα (Κάθετοι Άξονες Σερρών, Κομοτηνής, Έβρου), σε εποπτεία συμβάσεων παραχώρησης («Μαλιακός – Κλειδί», «Αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδος»), σε λειτουργία και συντήρηση του αυτοκινητόδρομου (τεχνικές επιθεωρήσεις, οδική ασφάλεια, αδειοδότηση, κατασκευές ΣΕΑ, ΛΕΑ) και σε οριζόντιες δράσεις, όπως είναι τα έργα βελτίωσης της οδικής ασφάλειας στο εθνικό και επαρχιακό δίκτυο της χώρας και η αποκατάσταση των ΧΑΔΑ σε όλην την Ελλάδα.
Ως προς την αναγνώριση του ρόλου συμβασιούχων και υπαλλήλων αορίστου χρόνου, η Εταιρεία τιμά την προσφορά όλων όσων εργάσθηκαν για την ολοκλήρωση των έργων και την επίτευξη των στόχων, συμπεριλαμβανομένων και δημοσίων υπαλλήλων, συμβούλων επίβλεψης κ.α.
Η εμπειρία, ωστόσο και η τεχνογνωσία έχουν παραμείνει στην «Εγνατία Οδός Α.Ε. » και θα χρησιμοποιηθούν προς όφελος του πολίτη και του τόπου. Το πραγματικό νόημα και τα κίνητρα της επιστολής του κ. Δημ. Μπόνου αφήνονται στην κρίση των αναγνωστών.
Μαίρη Κόντζογλου Προϊσταμένη Γραφείου Δημοσίων Σχέσεων