Άρθρο 11: ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΑΙΓΝΙΩΝ ΩΣ ΤΕΧΝΙΚΩΝ-ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΩΝ
11.1.2 Να αποτελεί εφαρμογή λογισμικού που ενσωματώνεται ή εγκαθίσταται σε ηλεκτρονικά υποστηρικτικά μέσα (Hardware), η οποία, όταν εκτελείται, επηρεάζει την εξέλιξη του παιγνίου και επηρεάζεται αποκλειστικά ή κατά κύριο λόγο από την τεχνική ή πνευματική ικανότητα του παίκτη, δηλαδή τις γνώσεις, τις επιλογές και τις δεξιότητές του.
ΕΡΩΤΗΣΗ: ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΑΡΘΡΟ ΥΠΟΚΡΥΠΤΕΙ ΤΟ ΕΞΗΣ:ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΩΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΠΑΙΚΤΗ, ΤΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ¨ΔΙΑΒΑΖΕΙ¨ ΤΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΣΑΡΜΟΖΕΙ ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΑΡΑ ΤΟΝ ¨ΚΛΕΒΕΙ¨; ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΣ ΜΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ.
Άρθρο 11: ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΑΙΓΝΙΩΝ ΩΣ ΤΕΧΝΙΚΩΝ-ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΩΝ 11.1.2 Να αποτελεί εφαρμογή λογισμικού που ενσωματώνεται ή εγκαθίσταται σε ηλεκτρονικά υποστηρικτικά μέσα (Hardware), η οποία, όταν εκτελείται, επηρεάζει την εξέλιξη του παιγνίου και επηρεάζεται αποκλειστικά ή κατά κύριο λόγο από την τεχνική ή πνευματική ικανότητα του παίκτη, δηλαδή τις γνώσεις, τις επιλογές και τις δεξιότητές του. ΕΡΩΤΗΣΗ: ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΑΡΘΡΟ ΥΠΟΚΡΥΠΤΕΙ ΤΟ ΕΞΗΣ:ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΩΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΠΑΙΚΤΗ, ΤΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ¨ΔΙΑΒΑΖΕΙ¨ ΤΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΣΑΡΜΟΖΕΙ ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΑΡΑ ΤΟΝ ¨ΚΛΕΒΕΙ¨; ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΣ ΜΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ.