Στη Βάση Δεδομένων Παικτών καταγράφεται το σύνολο της Παικτικής Συμπεριφοράς. Το προσωπικό του Κατόχου Άδειας είναι επιφορτισμένο να ενημερώνει τους υπεύθυνους παρακολούθησης Παικτικής Συμπεριφοράς σχετικά με οποιαδήποτε ασυνήθιστη ενέργεια υποπέσει στην αντίληψή τους η οποία σχετίζεται με τη νομιμοποίηση εσόδων από παράνομη δραστηριότητα. Η βάση ενημερώνεται με σχετικές εγγραφές, αναφορικά με τις παραπάνω ενέργειες, οι οποίες διατηρούνται για τουλάχιστον πέντε (5) έτη.
Αρχική Ρύθμιση θεμάτων Κανονισμού Παιγνίων με τίτλο: «Κανονισμός Καζίνο»Άρθρο 38 – ΒΑΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΠΑΙΚΤΩΝ
Άρθρο 38 – ΒΑΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΠΑΙΚΤΩΝ
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 01 – ΟΡΙΣΜΟΙ
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 02 – ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 03 – ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 04 – ΧΩΡΟΣ ΚΑΖΙΝΟ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 05 – ΑΝΑΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 06 – ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 07 – ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΠΑΙΓΝΙΩΝ
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 08 – ΕΠΙΤΡΕΠΟΜΕΝΑ ΤΥΧΕΡΑ ΠΑΙΓΝΙΑ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 09 – ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΑ ΠΑΙΓΝΙΑ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 10 – ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΥΛΙΚΩΝ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΠΑΙΓΝΙΩΝ
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 11 – ΦΙΛΟΔΩΡΗΜΑΤΑ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 12 – ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΑΝΑΦΟΡΩΝ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 13 – ΤΗΡΗΣΗ ΑΡΧΕΙΩΝ
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 14 – ΕΝΤΥΠΑ ΚΑΙ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΠΑΙΓΝΙΩΝ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 15 – ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΣΤΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΜΗΤΡΩΑΆρθρο 15 – ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΣΤΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΜΗΤΡΩΑ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 16 – ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΣΕ ΤΜΚΥ ΚΑΙ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ ΜΗΤΡΩΟ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 17 – ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΜΚΥ ΚΑΙ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ ΜΗΤΡΩΟΆρθρο 17 – ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΜΚΥ ΚΑΙ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ ΜΗΤΡΩΟ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 18 – ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΔΕΙΑΣ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΑΙΓΝΙΩΝ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 19 – ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΤΩΝ ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΩΝ ΤΕΛΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΒΟΛΩΝΆρθρο 19 – ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΤΩΝ ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΩΝ ΤΕΛΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΒΟΛΩΝ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 20 – ΟΔΗΓΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣΆρθρο 20 – ΟΔΗΓΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 21 – ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΕ ΟΘΟΝΕΣ
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 22 – ΩΡΑΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΖΙΝΟ
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 23 – ΧΡΗΜΑΤΙΚΟ ΑΠΟΘΕΜΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΖΙΝΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΓΝΙΩΝ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 24 – ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ JACKPOT
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 25 – ΕΓΚΡΙΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ JACKPOT
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 26 – ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΠΑΙΓΝΙΑ ΜΕΣΩ ΕΙΔΙΚΩΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΩΝ ΜΑΡΚΩΝ ΑΞΙΑΣ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 27 – ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΠΑΙΓΝΙΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΕΙΔΙΚΗΣ ΣΕΙΡΑΣ ΜΑΡΚΩΝ ΑΞΙΑΣ (JUNKET CHIPS)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 28 – ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΠΑΙΓΝΙΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΠΡΟΠΛΗΡΩΜΕΝΗΣ, ΧΡΕΩΣΤΙΚΗΣ Ή ΠΙΣΤΩΤΙΚΗΣ ΚΑΡΤΑΣ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 29 – ΜΕΣΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ (MARKERS) ΤΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΑ ΠΑΙΓΝΙΑ (CREDIT LINE)Άρθρο 29 – ΜΕΣΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ (MARKERS) ΤΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΑ ΠΑΙΓΝΙΑ (CREDIT LINE)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 30 – ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΜΕΤΡΗΣΗΆρθρο 30 – ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΜΕΤΡΗΣΗ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 31 – ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 32 – ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΑ ΠΑΙΓΝΙΑ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 33 – ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΠΑΙΚΤΩΝ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 34 – ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣΆρθρο 34 – ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 35 – ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 36 – ΜΕΡΙΜΝΑ ΓΙΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑΆρθρο 36 – ΜΕΡΙΜΝΑ ΓΙΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 37 – ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 38 – ΒΑΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΠΑΙΚΤΩΝ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 39 – ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 40 – ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΕΠΟΠΤΕΙΑΆρθρο 40 – ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΕΠΟΠΤΕΙΑ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 41 – ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣΆρθρο 41 – ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 42 – ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣΆρθρο 42 – ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
6 Δεκεμβρίου 2018, 18:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
14 Ιανουαρίου 2019, 17:00
Σχετικό Υλικό
Σχέδιο ΚανονισμούΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
1 Σχόλιο επι του Άρθρου 83 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 1847 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Eνσωμάτωση Οδηγιών EE για: 1. Ονοματολογίες, 2. Σήματα, 3. Εκθέσεις δοκιμών, Πιστοποιήσεις και λοιπά αποδεικτικά μέσα, 4. Διοικητική συνεργασία Κρατών Μελών
- Ενσωμάτωση οδηγιών ΕΕ για τις συμβάσεις και τις παραχωρήσεις στην εθνική έννομη τάξη
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΟΔΗΓΙΩΝ ΓΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ
- Ενιαία Αρχή Δημόσιων Συμβάσεων
- Δημόσια διαβούλευση σχεδίων προδιαγραφών που αφορούν στην Ολοκληρωμένη Διαχείριση (πρότυπα της σειράς AGRO 2)
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΤΥΧΕΡΩΝ ΠΑΙΓΝΙΩΝ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
- Κανονισμός διοργάνωσης και διεξαγωγής τυχερών παιγνίων μέσω του διαδικτύου
- Σχέδιο Τεχνικών Προδιαγραφών Καζίνο
- Ρύθμιση θεμάτων Κανονισμού Παιγνίων με τίτλο: «Κανονισμός Καζίνο»
- Ενσωματωση οδηγιών:Διαδικασίες σύναψης δημοσίων συμβάσεων- Δυναμικό σύστημα αγορών- Ηλεκτρονικοί πλειστηριασμοί κλπ
- ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΠΡΑΚΤΟΡΩΝ ΟΠΑΠ ΑΕ
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΟΔΗΓΙΩΝ: 1. Σύγκρουση συμφερόντων, 2. Λόγοι αποκλεισμού, 3. Πάγιοι όροι συμμετοχής ενώσεων οικονομικών φορέων
- Ενσωμάτωση των νέων Οδηγιών της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τις δημόσιες συμβάσεις και τις παραχωρήσεις στην εθνική έννομη τάξη
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΟΔΗΓΙΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ
- Ενσωμάτωση οδηγία Ηλεκρονικές υπηρεσίες
- Ενσωμάτωση νέων οδηγιών της Ευρωπαϊκής Ένωσης
- Γενικές Αρχές και Κανόνες Διεξαγωγής Παιγνίων
- Ιπποδρομιακό Στοίχημα
- Παιγνιομηχανήματα τύπου vlt
- Κανονισμός ηλεκτρονικών παιγνίων
- Crowdsourcing στη Δημόσια Διοίκηση
- Νέες Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες του ΑΣΕΠ
- Υπηρεσίες αναζήτησης περιεχομένου στα ΦΕΚ
- Αναβάθμιση Εξοπλισμού του Πληροφοριακού Συστήματος του ΑΣΕΠ
- Νέα διαδικτυακή πύλη της Βουλής
Άρθρο 38 – ΒΑΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΠΑΙΚΤΩΝ
__________________________________
Για τη Βάση Δεδομένων Παικτών καθώς και την Παικτική Συμπεριφορά των πελατών μας, έχουμε ήδη τοποθετηθεί στο Άρθρο 1, που αφορά στους ορισμούς. Επαναφέρουμε κατόπιν αυτών, αυτούσια τα ανωτέρω σχόλιά μας, που ισχύουν και για το παρόν άρθρο:
Βάση Δεδομένων Παικτών, δεν υφίσταται σε κανένα Καζίνο της χώρας, δεδομένου ότι για την δημιουργία παικτικής συμπεριφοράς, απαιτείται γνώση πληθώρας παραμέτρων που επίσης έως σήμερα δεν υποστηρίζονται από τα σχετικά συστήματα, στα οποία η Ε.Ε.Ε.Π. έχει χορηγήσει άδεια καταλληλότητας. Λαμβάνοντας υπόψη τον ορισμό της παικτικής συμπεριφοράς του παρόντος άρθρου και τις σχετικές παρατηρήσεις μας, προκύπτει το συμπέρασμα ότι η Ε.Ε.Ε.Π. προσπαθεί να δημιουργήσει περιβάλλον ελέγχου πέραν των ορίων των τεχνικών δυνατοτήτων που σήμερα υπάρχουν. Για τους ανωτέρω λόγους, προτείνουμε ο ορισμός περί Βάσης Δεδομένων Παικτών, να διαγραφεί από το παρόν Σχέδιο Κανονισμού.
Θεωρούμε ότι η πρόθεση της Ε.Ε.Ε.Π. να έχει πρόσβαση στη συγκεκριμένη βάση, δεν αποτελεί εποπτική και ελεγκτική διαδικασία, ούτε θα την οδηγήσει σε ασφαλή συμπεράσματα. Επίσης θεωρούμε, ότι η παρούσα πρόσβαση θεσμοθετείται χωρίς την ύπαρξη ειδικής εξουσιοδότησης για τη συγκεκριμένη αρμοδιότητα. Με τον τρόπο αυτό, η Ε.Ε.Ε.Π. θα καταστεί κάτοχος εμπορικών πληροφοριών και περιουσιακών στοιχείων ανεκτίμητης αξίας για κάθε επιχείρηση Καζίνο. Για την προστασία και φύλαξη των περιουσιακών αυτών στοιχείων, ουδεμία εγγύηση φαίνεται να υπάρχει για την ακραία ενδεχόμενη περίπτωση παράνομης μεταβίβασης των επιχειρησιακών δεδομένων μεταξύ ανταγωνιστικών επιχειρήσεων. Ουδείς μπορεί εκ των προτέρων να εγγυηθεί ότι τέτοια διαρροή δεν θα λάβει χώρα. Οι σχετικές προβλέψεις του άρθρου 34 του Νόμου 4002/2011 δεν είναι κατά τη γνώμη μας επαρκείς.
Τέλος, για λόγους διαφάνειας, θεωρούμε ότι η Ε.Ε.Ε.Π πρέπει να αποφύγει τυχόν εμπλοκή της σε τέτοια ενδεχόμενα, καθόσον μάλιστα οι απαιτήσεις για τέτοιου είδους προσβάσεις, ουδεμία σχέση έχουν με τον πραγματικό και αντικειμενικό Έλεγχο και Εποπτεία των επιχειρήσεων Καζίνο.
Επομένως, για τη Βάση Δεδομένων του παρόντος άρθρου 38, η Ε.Ε.Ε.Π. θα πρέπει να περιοριστεί και να θεσμοθετήσει κανόνες εφικτής καταγραφής για τις περιπτώσεις ασυνήθιστων ενεργειών, που ενδέχεται να σχετίζονται με τη νομιμοποίηση εσόδων από παράνομη δραστηριότητα, αντικείμενο για το οποίο τελικώς η Ε.Ε.Ε.Π. έχει σχετική αρμοδιότητα. Οι κανόνες αυτοί που ζητείται να θεσμοθετηθούν από την Ε.Ε.Ε.Π., δεν θα πρέπει να είναι αόριστοι και γενικόλογοι, αλλά να βασίζονται στην υπαρκτή παραδοχή ότι ουδέποτε κατά τη διάρκεια της 25ετίας υπήρξε κανενός είδους ευχέρεια για νομιμοποίηση εσόδων από παράνομη δραστηριότητα, καθόσον τα Ελληνικά Καζίνο έως σήμερα δεν εκδίδουν βεβαιώσεις απόκτησης κέρδους που μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως απόδειξη απόκτησης νομίμων εσόδων.
Σε κάθε άλλη περίπτωση, εκτιμούμε ότι η διαγραφή του άρθρου 38 από τον παρόντα Κανονισμό, είναι επιβεβλημένη.