Αρχική Κώδικαs Αντιντόπινγκ του Παγκόσμιου Οργανισμού ΑντιντόπινγκΆρθρο 34: Οικονομική Επιβράβευση συνοδών αθλητών με αναπηρίαΣχόλιο του χρήστη Βαρβεράκης Γεώργιος-Ομοσπονδιακός Προπονητής Ποδηλασίας ΑμεΑ | 3 Φεβρουαρίου 2016, 13:15
Υπουργείο Πολιτισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ως ομοσπονδιακός προπονητής ποδηλασίας Αμεα έχω να τονίσω τα εξής: Για να διακριθεί κάποιος στην ποδηλασία ΑμεΑ θα πρέπει να έχει προετοιμαστεί σκληρά και για μεγάλο χρονικό διάστημα κάτω από πολύ δύσκολες συνθήκες και έχοντας να αντιμετωπίσει εκτός των προφανών δυσκολιών που έχει και τα στοιχεία της φύσης (αέρας, βροχή, κρύο, ζέστη). Υπάρχει μια κατηγορία στην ποδηλασία, αυτή των αθλητών με μειωμένη όραση, όπου όλη αυτή την προσπάθεια τη μοιράζονται δύο αθλητές, ο αθλητής- ΑμεΑ με μειωμένη όραση και ο αθλητής-πιλότος που οδηγάει το ποδήλατο. Η προσπάθεια μοιράζεται και στους δύο εξίσου, καθώς και οι δύο ταυτόχρονα και σε άριστη αρμονία και συγχρονισμό κινούν τα πόδια και πραγματοποιούν όλες τις κινήσεις που απαιτούνται για να κινηθεί το ποδήλατο ενώ ο πιλότος επιπλέον παίρνει τις επιλογές της οδήγησης. Δεν μπορεί σε καμία στιγμή και με κανένα τρόπο κάποιος από τους δύο να διακόψει την προσπάθεια του καθώς αυτό δεν γίνεται να το κάνει ο ένας μόνο. Έτσι, έχουμε δυο αθλητές που αγωνίζονται μαζί, προπονούνται μαζί και εν τέλει ο πιλότος έχει τουλάχιστον το 50% της όλης προσπάθειας. Επιπλέον σε κάθε αγώνα, ανακοινώνονται, ελέγχονται βάση κανονισμών και βραβεύονται εξίσου και οι δύο αθλητές καθώς αναγνωρίζονται απλά ως «αθλητές». Σύμφωνα με την Παγκόσμια ομοσπονδία ποδηλασίας (UCI) στην ενημέρωσή της για τους κανονισμούς Sport and Technical Update από το Σεπτέμβριο του 2012 στη σελίδα 8 και για τον κανονισμό 16.1.001 (UCI RULES VERSION 1.02.2014 CHAPTER III ARTICLES 16.3.001-007)αναφέρει ξεκάθαρα ότι οι πιλότοι των Τάντεμ αναγνωρίζονται ως αθλητές (…have the status of athletes…) με όλες τις υποχρεώσεις των κανονισμών, εκτός φυσικά την αναπηρία. Δυστυχώς όμως μέχρι σήμερα στην Ελλάδα δεν συμβαίνει το ίδιο καθώς ονομάζονται απλά «πιλότοι» ή «συνοδοί» και δεν τυγχάνουν των ευεργετημάτων των αθλητών σε τυχόν διακρίσεις τους. Στην ποδηλασία ο πιλότος, πλην του classification, υπόκειται σε όλες τις δοκιμασίες, ελέγχους, βραβεύσεις αλλά και προπόνηση, προσπάθεια, κίνδυνο ατυχήματος, αλλά και επίδοση, η οποία διαμορφώνεται εξίσου., με τον τυφλό ή με μειωμένη όραση συναθλητή του. Παρακαλώ λοιπόν όπως επιληφτείτε του θέματος έτσι ώστε να διορθωθεί αυτή η αδικία σε βάρος των πιλότων Τάντεμ και να αποδοθούν και σε αυτούς τους αθλητές τα προνόμια που δικαιούνται βάση της προσπάθειάς τους αλλά και των διεθνών κανονισμών, όπως αυτοί ισχύουν. Έτσι θα αναγνωρίζονται ως αθλητές- συναθλητές αφού δεν διαφέρουν σε κάτι άλλο. Με αυτό τον τρόπο οι αθλητές-πιλότοι θα μπορούν να αφοσιωθούν στην πολυετή, πολύωρη και εξαντλητική τους προσπάθεια στην προπόνηση , αλλά και να ασχοληθούν εν τέλει με την ποδηλασία ΑμεΑ, έναντι της ατομικής τους καριέρας στο ποδήλατο την οποία, βάση κανονισμού, θα πρέπει να εγκαταλείψουν για να ονομαστούν αθλητές-πιλότοι τάντεμ (UCI RULES VERSION 1.02.2014 CHAPTER III ARTICLES 16.3.001-007).