Αρχική Περί ερασιτεχνικού και επαγγελματικού αθλητισμούΆρθρο 24 – Κωλύματα – ΠεριορισμοίΣχόλιο του χρήστη Κουτσούκος Αναστάσιος | 3 Νοεμβρίου 2016, 20:21
Υπουργείο Πολιτισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πρόταση. Τα μέλη του Δ.Σ. των Ομοσπονδιών όπως ο ΣΕΓΑΣ υπόκεινται πειθαρχικά και στον Νόμο περί Πειθαρχικών Δημοσίων Υπαλλήλων, διότι η Ομοσπονδία επιχορηγείται από το Δημόσιο. NOMOΣ ΥΠ’ ΑΡΙΘ. 4325/2015 Οπότε στον Νόμο αυτόν, πρέπει να προστεθούν τα κάτωθι για αντιμετώπιση ατασθαλιών και υπεξαιρέσεων μελών του ΔΣ Ομοσπονδιών. Ακόμα και να μην μπει στον παρόντα Νόμο οι κατωτέρω διατάξεις ισχύουν για όλα τα μέλη των ΔΣ Ομοσπονδιών, όπως ο ΣΕΓΑΣ Βλέπε Ν. 4325/2015 (ΦΕΚ Α 47/11-5-2015) Άρθρο 4. Το άρθρο 104 του ν. 3528/2007 (Α' 26) αντικαθίσταται ως εξής: «Άρθρο 104 Δυνητική θέση σε αργία Αναστολή άσκησης καθηκόντων όταν υπάρχουν αποχρώσεις ενδείξεις για έκνομη διαχείριση οι οποίες στηρίζονται σε έκθεση της προϊσταμένης αρχής ή αρμόδιου επιθεωρητή. Τότε εκδίδεται και η διαπιστωτική πράξη θέσεως σε αργία εντός 30 ημερών από τον αρμόδιο πειθαρχικό προϊστάμενο. «Άρθρο 104 Δυνητική θέση σε αργία Αναστολή άσκησης καθηκόντων 1. Αν συντρέχουν λόγοι δημόσιου συμφέροντος μπορεί να τίθεται σε αργία ο υπάλληλος, κατά του οποίου: α) Έχει ασκηθεί ποινική δίωξη για αδίκημα το οποίο μπορεί να επισύρει την έκπτωση από την υπηρεσία. Ειδικά, προκειμένου για το αδίκημα της παράβασης καθήκοντος ο υπάλληλος μπορεί να τίθεται σε αργία εφόσον έχει παραπεμφθεί στο ακροατήριο για το αδίκημα αυτό. β) Έχει ασκηθεί πειθαρχική δίωξη για παράπτωμα, το οποίο μπορεί να επισύρει την ποινή της οριστικής παύσης ή γ) υπάρχουν αποχρώσεις ενδείξεις για έκνομη διαχείριση, οι οποίες στηρίζονται σε έκθεση της προϊσταμένης αρχής ή αρμόδιου επιθεωρητή . Το άρθρο 104 του Ν.3528/2007 (Α΄ 26) αντικαθίσταται ως εξής: «Άρθρο 104 Δυνητική θέση σε αργία 2. Σε κατεπείγουσες περιπτώσεις επιτακτικού δημοσίου συμφέροντος και πριν γνωμοδοτήσει το πειθαρχικό συμβούλιο, μπορεί να επιβληθεί στον υπάλληλο από το ανώτατο μονοπρόσωπο όργανο διοίκησης του φορέα όπου υπηρετεί το μέτρο της αναστολής άσκησης των καθηκόντων του. Μέσα σε τριάντα (30) ημέρες το πειθαρχικό συμβούλιο συνέρχεται και γνωμοδοτεί για τη θέση του υπαλλήλου σε αργία. Η αναστολή άσκησης των καθηκόντων αίρεται αυτοδικαίως, εάν το πειθαρχικό συμβούλιο δεν γνωμοδοτήσει για τη θέση σε αργία εντός της ανωτέρω προθεσμίας. 3. Η πράξη, με την οποία ο υπάλληλος τίθεται σε δυνητική αργία ή επαναφέρεται στα καθήκοντά του, εκδίδεται από τον οικείο Υπουργό ή το ανώτατο μονομελές όργανο διοίκησης των νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου ή, αν δεν υπάρχει, από τον Πρόεδρο του συλλογικού οργάνου διοίκησης των νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου ύστερα από γνώμη του πειθαρχικού συμβουλίου. Για τη θέση του υπαλλήλου σε αργία απαιτείται προηγούμενη ακρόαση αυτού από το πειθαρχικό συμβούλιο.