Αρχική Περί ερασιτεχνικού και επαγγελματικού αθλητισμούΆρθρο 34 – ΠροπονητήςΣχόλιο του χρήστη ΕΛΠΙΔΑ ΣΙΜΟΡΕΛΗ | 9 Δεκεμβρίου 2016, 13:24
Υπουργείο Πολιτισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είναι αδιανόητο πως πάμε διαρκώς από το κακό προς το χειρότερο. Αντί το κράτος να φροντίσει να κάνει σωστές κινήσεις ώστε να καταργήσει δια ροπάλου όλο αυτό το «παρεμπόριο» που αναπτύσσεται στον τομέα του αθλητισμού – βλ. κάθε λογής υποτιθέμενες σχολές, σεμινάρια κ.λ.π. που ξεφυτρώνουν ανεξέλεγκτα και που τα διαχειρίζονται άτομα που απλά αποφάσισαν ότι ο τομέας αυτός έχει χρήματα και άρα θα ασχοληθούν με αυτό – πάμε τώρα να τα νομιμοποιήσουμε και από επάνω!!! Είναι αδιανόητο ενώ υπάρχει Ανωτάτη Σχολή Αθλητικών Επιστημών με αντίστοιχες ειδικότητες, να προσπαθούμε να βρούμε άλλα παραθυράκια για να νομιμοποιήσουμε το παράνομο. Μάλλον προς λάθος κατεύθυνση κινείστε!!! Θα πρέπει πολύ σοβαρά να σκεφτείτε τις ενέργειες που πρέπει να κάνετε για να βάλετε ένα οριστικό τέλος σε όλη αυτή την παραφιλολογία. Θα πρέπει να δίνεται αυστηρώς επάρκεια εξασκήσεως επαγγέλματος μόνο σε πτυχιούχους του Τμήματος Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού και μάλιστα της αντίστοιχης ειδικότητας. Αν πάτε στα Γυμναστήρια να κάνετε έναν έλεγχο, θα διαπιστώσετε ότι το 95% του προσωπικού δεν διαθέτει καν πτυχίο!!! Γεγονός που σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία είναι παντελώς παράνομο!!! Τι κάνετε για αυτό;;;;;;; Υπάρχει συγκεκριμένη ειδικότητα «Διοίκηση Αθλητισμού και Άσκηση σε Γυμναστήρια» και μόνο οι απόφοιτοι αυτής της ειδικότητας θα πρέπει να παίρνουν και την αντίστοιχη επάρκεια. Το ίδιο ισχύει και για τις υπόλοιπες ειδικότητες π.χ. του Ποδοσφαίρου, Μπάσκετ κ.λ.π. Επίσης θα πρέπει να κατανοήσουμε ότι ένας άριστος αθλητής δεν σημαίνει ότι αυτόματα μπορεί να γίνει και προπονητής. Είναι άλλη η σκοπιά του αθλητή και άλλη η γνώση και ο ρόλος που πρέπει να έχει ο προπονητής. Ο προπονητής σχεδιάζει και κινεί τα νήματα σύμφωνα με τις επιστημονικές του γνώσεις, ενώ ο αθλητής εκτελεί. Υπό την ίδια έννοια ένα άτομο που γνωρίζει άριστα Αγγλικά σημαίνει αυτόματα ότι μπορεί να είναι καθηγητής Αγγλικών; Δεν πρέπει να έχει ειδική επιστημονική κατάρτιση παιδαγωγικών και εκπαιδευτικών μεθόδων; Τέλος, επειδή κάθε Επιστήμη εξελίσσεται γιατί υπάρχουν νέα δεδομένα, σαφώς θα πρέπει να υφίστανται και στο χώρο του αθλητισμού ενημερωτικά και εκπαιδευτικά συνέδρια και σεμινάρια. Αυτά όμως θα πρέπει α) να διεξάγονται από συγκεκριμένους αναγνωρισμένους Οργανισμούς και από άτομα που να έχουν την αντίστοιχη ανωτάτη πανεπιστημιακή εκπαίδευση και κατάρτιση και β)η συμμετοχή να επιτρέπεται μόνο σε πτυχιούχους αθλητικών επιστημών του αντίστοιχου κλάδου. Διερωτώμαι αν θα έπρεπε να πάτε οι ίδιοι ή το παιδί σας ή ένα πολύ δικό σας άτομο στο γιατρό για μία προσωπική σας υπόθεση και σας έλεγε ότι είναι πολύ καλός στον τομέα του και ότι έχει «πιστοποιήσεις» από χίλια δυο σεμινάρια και ότι τρέχει σε συνέδρια κ.λ.π. αλλά ξαφνικά ανακαλύπτατε μία «μικρή» λεπτομέρεια ότι «απλά» δεν έχει καν πάρει το κύριο πτυχίο της ιατρικής θα τον αφήνατε ατιμώρητο;;;; ΕΛΕΟΣ!!!