Αρχική Ιδρυση και λειτουργία Ανώτερων Σχολών Κινηματογραφίας –ΤηλεόρασηςΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ ΥΠ’ ΑΡΙΘΜ «Οργάνωση και Λειτουργία Ανωτέρων Σχολών Κινηματογραφίας – Τηλεόρασης»Σχόλιο του χρήστη ΙΝΔΑΡΕΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ | 30 Ιουλίου 2014, 20:32
Υπουργείο Πολιτισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το κρίσιμο ερώτημα είναι η αναλογία διδασκόντων-διδασκομένων. Είναι μια πολύ κρίσιμη παράμετρος για κινηματογραφικές σπουδές επιπέδου. Η εμπειρία του πανεπιστημιακού τμήματος κινηματογράφου Θεσσαλονίκης έχει δείξει πως είναι απαραίτητο το μοίρασμα των σπουδαστών σε ομάδες, πράγμα που όμως καθίσταται εξαιρετικά δύσκολο από την μη ύπαρξη ικανού αριθμού διδασκόντων. Π.χ. στο μάθημα της σκηνοθεσίας, δεν έχει νόημα η διδασκαλία σε περισσότερους από 10-12 σπουδαστές ταυτόχρονα.