Αρχική Αθλητικός νόμοςΆρθρο 15: Εισαγωγή στις Σχολές Επιστημών Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού – Μεταγραφές από Σχολές ή Τμήματα Α.Ε.Ι.Σχόλιο του χρήστη ΕΥΓΕΝΙΑ | 3 Δεκεμβρίου 2014, 11:56
Υπουργείο Πολιτισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα ήθελα να σχολιάσω το δραστικό περιορισμό (ουσιαστικά κατάργηση) της μοριοδότησης διακριθέντων μαθητών-αθλητών για την εισαγωγή στα ΑΕΙ και ΑΤΕΙ. Είναι θεμιτή η προσπάθεια νοικοκυρέματος του χώρου του νεανικού αθλητισμού η παύση της πώλησης μορίων για εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Ωστόσο, είναι ύποπτη η στιγμή που επελέγη για τη δημοσιοποίηση περιπτώσεων παράνομης μοριοδότησης και ανύπαρκτων ομάδων. Αφενός αυτό ήταν κοινό μυστικό τόσα χρόνια (ούτε καν μυστικό) και αφετέρου δεν είναι τιμητικό για την πολιτεία, η οποία περίτρανα ομολογεί την πλήρη ανικανότητα ελέγχου του αθλητικού χώρου. Eίναι λάθος η πρακτική της ΠΛΗΡΟΥΣ κατάργησης μιας επιβράβευσης καλών αθλητικών επιδόσεων λόγω κάποιων παραβατικών συμπεριφορών. Και, φυσικά, πρέπει να ληφθεί υπόψη η αναμενόμενη εξαφάνιση του ερασιτεχνικού αθλητισμού, καθώς τα αθλητικά σωματεία στην Ελλάδα λειτουργούν ούτως ή άλλως υπό αντίξοες συνθήκες. Αν εκλείψει και η επιβράβευση των μαθητών-αθλητών, μειώνεται περαιτέρω το κίνητρο συμμετοχής στον ερασιτεχνικό αθλητισμό. Πέραν τούτου, για μια ακόμη φορά αιφνιδιάζονται μαθητές (και οι οικογένειές τους) που έχουν χαράξει την αθλητική και μαθητική τους πορεία - καλώς ή κακώς - σύμφωνα με κάποια δεδομένα. Και αυτό συμβαίνει σε μαθητές που ήδη υφίστανται τις αλλαγές ενός εξεταστικού συστήματος, ενός συστήματος που ΑΚΟΜΑ δε γνωρίζει κανείς πώς ακριβώς θα εφαρμοστεί. Όλα στον αέρα λοιπόν, μέχρι την τελευταία στιγμή! Συμπερασματικά, προτείνω α) μεγάλη μεταβατική περίοδο για τους ήδη διακριθέντες μαθητές-αθλητές, προκειμένου να μην ακυρωθεί η προσπάθειά τους, και β) παράλληλη διεξαγωγή ειλικρινούς διαλόγου με όλους τους ενδιαφερόμενους (σωματεία, γονείς, σχολεία κτλ) για την εξορθολόγιση του σχετικού νομικού πλαισίου.