Αρχική Επιτροπή επαγγελματικού αθλητισμού – Προπονητές και εκπαιδευτές – Ιδιωτικά γυμναστήρια και ιδιωτικές σχολές εκμάθησης αθλημάτων και άλλες διατάξειςΆρθρο 28 – ΟρισμοίΣχόλιο του χρήστη ΓΟΡΟΖΙΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | 2 Δεκεμβρίου 2018, 23:49
Υπουργείο Πολιτισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το προωθούμενο νομοσχέδιο του Υφυπουργείου Πολιτισμού για τον Αθλητισμό δεν μπορεί να γίνει αποδεκτό γιατί: -Θέτει σε κίνδυνο την υγεία του Έλληνα πολίτη εισάγοντας το επάγγελμα του «Εκπαιδευτή» με σεμιναριακού τύπου κατάρτιση και δυνητικά μοναδικό προσόν εκείνο του απολυτήριου Δημοτικού. -Ο «Εκπαιδευτής» σύμφωνα με την πρόταση νόμου θα γυμνάζει, μεταξύ άλλων (βρέφη:::), παιδιά, εγκύους και ηλικιωμένους, αρκεί να έχει παρακολουθήσει σεμινάριο δήθεν πιστοποιημένου ιδιωτικού φορέα. -Σχετικά με το (γ) Επαγγελματικά προσόντα: τα προσόντα που πιστοποιούνται από τίτλο εκπαίδευσης, κατάρτισης ή επαγγελματική εμπειρία, σύμφωνα με τα άρθρα 30, 32 και 38. Η διατύπωση με το διαζευκτικό "η" θα πρέπει να διαγραφεί. Επίσης, η επαγγελματική εμπειρία δεν μπορεί να αποτελεί προσόν, διότι νομιμοποιεί όσους προηγουμένως έχουν αποκτήσει επαγγελματική εμπειρία χωρίς σχετικό τίτλο και με μέσον!!! Η τετραετής φοίτηση σε ΤΕΦΑΑ-ΣΕΦΑΑ (ΑΝΩΤΑΤΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ) και το πτυχίο, δεν μπορεί να εξομοιώνεται/εξισώνεται με σεμιναριακού τύπου κατάρτιση, ΙΕΚ και διάφορες άλλες σχολές, γιατί πολύ απλά δεν είναι το ίδιο... -Σχετικά με τον "Προπονητή", η πρότερη επαγγελματική εμπειρία δεν μπορεί να χαρακτηρίζει τον τίτλο του προπονητή. Τι σημαίνει επαγγελματική εμπειρία στην επιστήμη της γενικής και ειδικής προπονητικής; Δεν μπορεί να δίνεις επαγγελματικά δικαιώματα «Προπονητή» με ειδίκευση σε ένα συγκεκριμένο άθλημα σε πτυχιούχους ιδιωτικών απιστοποίητων Ινστιτούτων και Κέντρων Επαγγελματικής Κατάρτισης οι οποίοι έχουν περατώσει την Ειδίκευση «Προπονητής Αθλημάτων», παρέχοντας το δικαίωμα να εκπαιδεύουν παιδιά χωρίς να έχουν ίχνος παιδαγωγικής και διδακτικής επάρκειας. Πως γίνεται για τους εκπαιδευτικούς του σχολείου που καλούνται να διδάξουν ακόμα και μονόωρα/εβδομάδα μαθήματα, να απαιτείται ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΑΡΚΕΙΑ για τον διορισμό τους, ενώ για τους προπονητές που "προπονούν-εκπαιδεύουν" παιδιά και εφήβους από 2-7 ώρες/ εβδομάδα αυτό να μην χρειάζεται; Η μήπως η παιδαγωγική επάρκεια αποκτιέται με σεμινάρια και με κατάρτιση σε ΚΕΚ; -Επιπλέον, γιατί εμφανίζονται ξεχωριστά εδάφια σχετικά με την Ε.Π.Ο. και τους προπονητές ποδοσφαίρου; Στο άθλημα αυτό ισχύουν άλλοι νόμοι διαφορετικοί από τα υπόλοιπα αθλήματα; Δεν μπορεί οι πτυχιούχοι ΤΕΦΑΑ-ΣΕΦΑΑ να υποχρεούνται σε διαδικασίες και έξοδα που επιβάλει η ΕΠΟ προκειμένου να ασκήσουν το επάγγελμα που έχουν σπουδάσει. Σε πολλά σημεία του είναι αντισυνταγματικό. Προτείνω όλες οι ασαφείς διατυπώσεις με τα διαζευκτικά "η" που αφήνουν παράθυρα και περιθώρια για διαφορετικές ερμηνείες να διαγραφούν ή να καταργηθούν ή να διορθωθούν ή να επαναδιατυπωθούν, πολύ, πολύ μα πολύ συγκεκριμένα όπως ακριβώς γίνεται με τις φωτογραφικού τύπου διατάξεις που υπάρχουν σε άλλα σημεία του παρόντος προωθούμενου νομοσχεδίου. Οι διατάξεις σχετικά με την ομοσπονδία ενός και μόνο αθλήματος (ΕΠΟ) να αφαιρεθούν. Θα πρέπει ο νόμος να είναι ΚΟΙΝΟΣ για όλα τα αθλήματα και τις ομοσπονδίες τους...