Αρχική Επιτροπή επαγγελματικού αθλητισμού – Προπονητές και εκπαιδευτές – Ιδιωτικά γυμναστήρια και ιδιωτικές σχολές εκμάθησης αθλημάτων και άλλες διατάξειςΆρθρο 97 – Τροποποιήσεις άρθρου 5α.ν. 399/1968Σχόλιο του χρήστη ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΕΝΩΣΙΣ ΕΛΛΑΔΟΣ | 3 Δεκεμβρίου 2018, 01:43
Η πρόβλεψη ορισμού μελών της ΓΣ της ΦΕΕ απευθείας από τον εκάστοτε Υπουργό κρίνεται ως πλήρης άρση του δικαιώματος της αυτοδιάθεσης του νομικού Προσώπου και πρακτικώς δύναται να αναγνωστεί ως κατάργηση του εκ του Νόμου Αυτοδιοίκητου της ΦΕΕ, χαρακτηριστικό που είχε κριθεί από το Νομοθέτη ως απαραίτητο για την αποτελεσματική λειτουργία της Ανεξάρτητης Ιπποδρομιακής Αρχής. Τούτο διότι λαμβάνει χώρα η εν όλω κατάργηση του β.δ. της 18ης Ιανουαρίου 1938 (ιδέτε αρθ. 112 κατωτέρω), η οποία θέσπιζε και διαχρονικά ίσχυσε έως και σήμερα , την εκλογή μελών της ΦΕΕ από τα ίδια τα μέλη αυτής, με αυξημένη πλειοψηφία, αλλά σε κάθε περίπτωση με διαδικασία εκλογής ανάμεσα από ελεύθερα θέτοντες υποψηφιότητα πολίτες εγνωσμένου κύρους και αποδεδειγμένου ενδιαφέροντος για το αντικείμενο. Με τον τρόπο αυτό, η ελεύθερη προσέλευση ενός εκάστου ενδιαφερόμενου, ο οποίος εδύνατο να πληροί τα αναγκαία ουσιαστικά κριτήρια, πλέον απαγορεύεται. Σε συνέχεια αυτού του περιορισμού στην προέλευση των μελών της ΓΣ είναι δυνατόν τελικώς να λάβει χώρα ορισμός νέων μελών έως και την συμπλήρωση των 100, αποκλειστικά καθ’ υπόδειξη του ιδιωτικού Φορέα Διεξαγωγής Ιπποδρομιών και της ΕΙΔΙΕ. Σημειώνουμε ότι ο Φορέας, όσον αφορά την διοργάνωση των Ιπποδρομιών , και όλοι οι ιδιοκτήτες (μέλη της ΕΙΔΙΕ, κάποιοι εξ αυτών), κατ’ εξοχήν εμπίπτουν στην εποπτεία της Φ.Ε.Ε. Ακολούθως, καθίσταται δυνατή η εκλογή αιρετών μελών στο Δ.Σ της Φ.Ε.Ε προερχομένων αποκλειστικά από την υπόδειξη των παραπάνω εποπτευομένων και τελικώς η συγκρότηση του Δ.Σ της Εποπτεύουσας Αρχής με πλειοψηφία, ίσως και μεγαλύτερη των 2/3, προσώπων υποδεικνυόμενων από τους ανωτέρω εποπτευόμενους. Οι αρχιαιρεσίες διενεργούνται ανά διετία (αντί τριετία έως σήμερα) μειώνοντας τον ορίζοντα αποτελεσματικότητας του εκάστοτε Διοικητικού Συμβουλίου. Τέλος, είναι προβληματική κι πρωτόγνωρη η νομοθετική πρόβλεψη εισαγωγής θέματος για το οποίο Σώμα της Γενικής Συνέλευσης δεν έχει προετοιμαστεί ή προσκληθεί, χωρίς να συνδέεται η αποδοχή της εισαγωγής και συζήτησης αυτού του θέματος από την ομοφωνία των μελών, ως παγίως στα συλλογικά όργανα συμβαίνει. ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΜΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΠΡΟΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΩΝ ΠΑΡΑΓΡΑΦΩΝ 1 ΚΑΙ 2 (ως προς το εισαγόμενο άρθρο 6α) και 3 (ως προς το εισαγόμενο άρθρο 7α-τελευτ. εδάφιο).