Αρχική Κύρωση της Σύμβασης Magglingen/Macolin σχετικά με τη χειραγώγηση των αθλητικών αγώνων, επείγοντα μέτρα για την αντιμετώπιση της βίας στον αθλητισμό και άλλες διατάξειςΆρθρο 46 – Τροποποίηση του άρθρου 3 παρ. 3 του ν. 2725/1999 «Κωλύματα εγγραφής – Περιορισμοί»Σχόλιο του χρήστη Παρης Τ. | 7 Οκτωβρίου 2019, 19:41
ΓΕΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΡΑΛΛΥ – ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ https://www.omae-epa.gr/images/documents/2019/GK_Rally_2019_clean.pdf Άρθρο 3.9 σελ 6: Το παρόν άρθρο αναγνωρίζει ότι και οι Αγωνοδίκες και οι Αλυτάρχες και οι ΤΕ λαμβάνουν αποφάσεις, που επιδέχονται έφεση. Άρα ακόμα ένα στοιχείο που αποδεικνύει την εξουσία των στελεχών αυτών στα αποτελέσματα των αγώνων Άρθρο 3.10 σελ 6: Ο ΤΕ κάνει αναφορά στους Αγωνοδίκες και είναι υπέυθυνος για τα τεχνικά θέματα, που οι αγωνοδίκες δεν είναι σε θέση να γνωρίζουν και άρα κάνουν πάντα δεκτή την εισήγηση των ΤΕ, όπως θα διαπιστώσετε και κατωτέρω στην ΕΓΚΥΚΛΙΟ 10. Άρθρο 11.3 σελ 9: Σε περίπτωση που ο συνοδηγός του πληρώματος δεν παραδώσει το καρνέ ή δεν εγγράψει τον χρόνο του στο καρνέ, ο Αλυτάρχης είναι αυτός που θα αποκλείσει το πλήρωμα στον επόμενο σταθμό ελέγχου. Άρα εδώ την εξουσία στο αποτέλεσμα του αγώνα το έχει ξεκάθαρα ο Αλυτάρχης. Ασκεί και εδώ αναμφισβήτητα διαιτητικό έργο. Επιβάλλεται να είναι αμερόληπτος χωρις κανενα κρυφό ή φανερό συμφέρον. Άρθρο 11.7 σελ 9: Οι διαφορές των χρόνων στο καρνέ και στις ταινίες των χρονομετρών υποκεινται στην εξουσία του Αλυτάρχη και απλα αναφέρουν στους Αγωνοδίκες οποιαδήποτε διόρθωση ή τροποποίηση, την οποία θα έχουν κανει πρώτα αυτοί (οι Αλυτάρχες). Ακόμα μια διαιτητική ιδιότητα των Αλυταρχών. Άρθρο 16.3.4 σελ 12: Αναφέρει τις ποινές που βάζουν οι Αλυτάρχες σε περίπτωση υπέρβασης του ορίου ταχύτητας στις απλές διαδρομές. Η πρώτη παράβαση επιφέρει πρόστιμο 25 ευρώ και η δεύτερη ποινή χρόνου 5 λεπτών. Μόνο η Τρίτη παράβαση επιφέρει αποκλεισμό, από τους Αγωνοδίκες. Ομοίως και εδώ φαίνεται ξεκάθαρα η εξουσία των Αλυταρχών. Άρθρο 22.1.5 σελ 14: Στον αρχικό τεχνικό έλεγχο που διεξάγεται απο τους ΤΕ, αν διαπιστωθεί παράβαση σύμφωνα με τεχνικούς ή τους κανόνες ασφαλείας, τότε οι Αγωνοδίκες μπορούν να του απαγορεύσουν μέχρι και την εκκίνηση, βασιζόμενοι στην εισήγηση των ΤΕ, που δεν μπορούν να αγνοήσουν. Και εδώ φαίνεται η εξουσία των ΤΕ στα αποτελέσματα. Άρθρο 24.2 σελ 15: Μετά τον αγώνα διενεργείται υποχρεωτικά Τεχνικός Έλεγχος σε 3 τουλάχιστον αυτοκίνητα, που έχουν διακριθεί και ένα τυχαίο. Τα αυτοκίνητα θα είναι επιλογής των ΤΕ που θα τα αναφέρουν στους Αγωνοδίκες και θα παίρνουν την απόφαση. Πασιφανής η εξουσία των ΤΕ σε κάθε αγώνα, στην οποία δεν μπορεί να επέμβει ο Αγωνοδίκης. Άρα μπορεί να επιλέξει αυτοκίνητα που συμφέρουν τον αθλητη του σωματείου που διοικεί ή να μην επιλέξει ποτέ τον αθλητή του σωματείου του. Δηλαδη οι αθλητές των σωματείων, που έχουν στο ΔΣ τους τεχνικους εφόρους, δεν αγωνίζονται επι ίσοις όροις με τους αθλητές νομίμων σωματείων. Άρθρο 26.5.1 σελ 15: Σε περίπτωση που κάποιο πλήρωμα εισέλθει με αντίθετη κατεύθυνση στον σταθμό ελέγχου, τότε η ποινή μπορεί να φτάσει μέχρι αποκλεισμό, που την ανακοινώνει ο Αλυτάρχης και όχι ο Αγωνοδίκης. Άκρως διαιτητικο έργο και πλήρη εξουσία στα αποτελέσματα. Άρθρο 28.2.8 σελ 16: Οι κριτές δεν μπορούν να πληροφορήσουν τους αγωνιζόμενους για τον ιδανικό τους χρόνο σφράγισης, γιατί τα πληρώματα πρέπει να το κάνουν μόνα τους, σύμφωνα με το ρολοί του σταθμού ελέγχου. Ο ρόλος του συνοδηγού είναι να κατευθύνει στον σωστο χρόνο τον οδηγό στο ΣΕΧ. Αποκλίσεις στους χρόνους, επιφέρουν ποινές. Άρα ο κριτης πρέπει να είναι εντελώς αδέκαστος, για να μην τεθεί θέμα ευνόησης κάποιου πληρώματος Άρθρο 28.2.12 σελ 16: Σε περίπτωση παράβασης κανονισμών σφράγισης ο Κριτής κάνει αναφορά, που θα σταλεί στον Αλυτάρχη. Ο Αλυτάρχης δεν μπορεί να αμφισβητήσει την αναφορά του Κριτή, αφού δεν παρίσταται για να μπορεί να κρίνει. Είναι υποχρεωμένος να τον εισακούσει και να βάλει την ανάλογη ποινή. Άρθρο 29.1 σελ 16: Για καθυστέρηση του πληρώματος μεταξύ των δύο ΣΕΧ, έχει σαν αποτέλεσμα τον αποκλεισμό τους απο τον Αλυτάρχη. Αναμφισβητητο διαιτητικό έργο με πλήρη εξουσία για την μεγαλύτερη ποινή. Άρθρο 32.4.1 και 32.4.2 σελ 18: Τα άρθρα αυτά αναγνωρίζουν στον κριτή αρμοδιότητες που έχουν οι κριτές στα ΣΕΧ, σχετικά με τους χρόνους καθυστέρησης των πληρωμάτων. Ο κριτής είναι αυτός που βάζει την ποινή σε περίπτωση καθυστέρησης. Αν ένας κριτής έχει συμφέρον από κάποιο πλήρωμα πχ ανήκει στο ΔΣ σωμαείου που διοικεί, είναι λογικό να μην επιβάλλει ποτέ ποινή. Άρθρο 33.1 σελ 18: Kαι εδώ αναφέρεται ότι η χρονομέτρηση γίνεται και χειροκίνητα, οπόται απαιτείται αμερόληπτος χρονομέτρης Άρθρο 34 σελ 18: Σε περίπτωση διακοπής ειδικής στη μέση, το πλήρωμα που επηρεάστηκε, θα λάβει απο τον Αλυτάρχη έναν χρόνο, που θα θεωρηθεί δίκαιος. Οπότε και εδώ ο Αλυτάρχης έχει έξουσία στα αποτελέσματα, αφού θα είναι αυτός που θα δώσει στα πληρώματα, που θα αγωνιζόντουσαν μετά την διακοπή, εναν κατα την κρίση του πάντα, δίκαιο χρόνο. Εύλογο είναι σε αθλητή του σωματείου του να δώσει καλύτερο χρόνο.