Αρχική Κύρωση της Σύμβασης Magglingen/Macolin σχετικά με τη χειραγώγηση των αθλητικών αγώνων, επείγοντα μέτρα για την αντιμετώπιση της βίας στον αθλητισμό και άλλες διατάξειςΆρθρο 46 – Τροποποίηση του άρθρου 3 παρ. 3 του ν. 2725/1999 «Κωλύματα εγγραφής – Περιορισμοί»Σχόλιο του χρήστη Παναγιωτα Δελαγραμματικα | 7 Οκτωβρίου 2019, 20:41
TO ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ ''Η ιδιαιτερότητα του χώρου των αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμου εστιάζεται στο γεγονός ότι κριτες και εν γενει άτομα που επωμίζονται το λεγόμενο «διαιτητικό εργο» (αγωνοδίκες, αλυτάρχες, κριτες, τεχνικοί έφοροι κ.ά.), σε αντίθεση με άλλα αθληματα,είναι κατά πολυ πολλαπλάσιοι των επιτελούντων το «διαιτητικό εργο» σε άλλα αθληματα, με αποτελεσμα να προκυπτει αντικειμενικη αδυναμία εξαιρεσης οργανωτικων στελεχών για τη διοργάνωση αγωνων μηχανοκίνητου αθλητιςμου, αν δεν ανατεκοφν καθηκοντα τετοιων στελεχων και σε πρόσωπα που μετεχουν στισ διοικησεις σωματείων ή τησ ομοςπονδίας. '' Μετα την αποτυχημένη προσπάθεια της ομοσπονδιας να περασει την εξαιρεση, επικαλούμενη δηθεν οτι ο μηχανοκινητος δεν εχει διαιτητες, ανακαλυψαν άλλη μια αστεια δικαιολογία, αυτη της πληθωρας των διαιτητών. Ειναι πολυ δύσκολο κατα την εκλογή τους σε ΔΣ σωματειων και ΟΜΑΕ να επιλεξουν μια ιδιοτητα και να διαγρφουν απο τον πινακα διαιτητων. Το πιο ευκολο ειναι να μην το κανουν, να κρατησουν τις δυο ιδιοτητες, να παρανομουν επι 5 ετη και να ζητανε να αλλαξει αρθρο για χαρη τους, ωστε να αθωωθουν και για τις μεχρι τωρα παρανομιες. Η ΓΓΑ πειστηκε οτι δεν μπορουσαν καποιοι που θελουν να μπουν στ ΔΣ να παραδωσουν το πτυχιο, αφου και να το εκαναν, με τοσους διαιτητες που λενε οτι υπαρχουν δεν θα υπηρχε προβλημα. Προβλημα θα υπηρχε αν οι διαιτητες ηταν πολλοι λιγοι και πολλοι λιγοι οι διοργανωτες, οπου εκει ισως να μπορουσαν να δικαιολογησουν τυχον καταναγκαστικη διπλη ιδιοτητα. Αλλα με τοσους Διαιτητες, που επικαλειστε, δεν μπορουσατε να επιβαλλετε να διαλεξουν ιδιοτητα κυριοι? Τοτε ας αλλαξει και το Συνταγμα. Υπάρχουν πολλοι αστυνομικοι, αρα να μπορουν να θεσουν υποψηφιοτητα σε δημοτικες, βουλευτικες κλπ εκλογες και να εχουν και τις δυο ιδιοητες. Ειναι πολλοι οι δικηγοροι, ας μπορουν να ειναι ταυτοχρονα και δικαστες. ΠΡΟΤΑΣΗ Θα επρεπε κυριε Αυγενακη να απαιτησετε να διαλεξουν μια ιδιοτητα, ωστε να εχουμε λιγοτερους διαιτητες και οχι να τους αφηνετε με ολη την εξουσια συγκεντρωμενη στα χερια τους, αδικώντας εμας τους αθλητές. Ισως να μην εχετε καταλάβει οτι με το αρθρο αυτο μας δειχνετε ευθέως ότι κανετε το χατηρι των διαιτητων εις βαρος της διαφανειας των αγωνων και κατ επεκταση εις βαρος των αθλητων. Καταγγελω επι 4 ετη την παρανομη Διαιτησια του μηχανοκινητου Αθλητισμου, ουδεις απαντησε και το ιδιο κανει η νεα Κυβερνηση, η οποια καθυστερει να μου απαντησει για να αλλαξει τον νομο και να τους αθωωσει, νομοθετώντας κατι τοσο αντισυνταγματικο με εντελως αστεα αιτιολογια, που σε κανενα δικαστηριο δεν θα σταθει. Εγω επιφυλασσμαι παντος νονιμου δικαιώματός μου, ακομα και στα διοικητικα δικατηρια για να ανατραπει σε περιπτωση που πρασει κατι τετοιο. Ευχομαι και ελπιζω οτι ο κ Αυγενάκης θα πραξει το σωστο, το ηθικο και το δικαιο στις 14/10. Παρακαλω οπως παραμεινει το άρθρο ως έχε, να μην τροποποιηθεί και να εξαιρέσετε τον μηχανοκινητο αθλητισμο και απο το όριο των 35 ετων. Δεν νοειται να ανταγωνιζομαστε τα ΔΣ των σωματειων μας και το ΔΣ της ΟΜΑΕ. Ενας εκ του ΔΣ της ΟΜΑΕ ειναι πρωταθλητης ΡΑΛΛΥ σχεδον καθε χρόνο. Ευχαριστώ εκ των προτερων Παναγιωτα Δελαγραμματικα